Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Brøndby den 16. feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-Brøndby den 16. feb

    Ikke flere uheld, tak.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    #2
    Nej, det var ikke lige det vi havde brug for, men vi rejser os og vinder!

    Comment


      #3
      Kampen burde være aflyst. Den bane er for dårlig

      Comment


        #4
        Utroligt så mange misforståelser vi allerede har haft

        Comment


          #5
          Jeg synes Jebaldi fortsætter med sin gode udvikling
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg synes Jebaldi fortsætter med sin gode udvikling
            Ironi?
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg synes Jebaldi fortsætter med sin gode udvikling
              Enig, tror det skal komme fra ham.

              Comment


                #8
                Nogen der vil beskrive de første 20 min? Er i udlandet uden forbindelse ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Frygter at Jesper Hansens hovmod i forhold til Sabbi kan betyder at vi ender med at skulle spille playoff mod EFB. Der er ikke meget at give af.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Nogen der vil beskrive de første 20 min? Er i udlandet uden forbindelse ..
                    Ja AJA ligger den fladt tilbage i felt 0 - 1. BIF har bolden mest og banen er på vej til mudder.
                    Kasper og Tverskov spiller og. De øvrige viser sig ikke Jabali kan meget men varmer den for meget
                    Og Sander sov på et kort hjørne som var oplæg til målet og Oliver fløj uden at være i nærheden af bolden. Frimann har dog kronede dage.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Nogen der vil beskrive de første 20 min? Er i udlandet uden forbindelse ..
                      AJA sparker hul i luften og ligger nærmest bolden død for en Brøndby mand der bare kan trille den ind. Vi mangler virkelig kvalitet i de afgørende situationer omkring Brøndbys felt, på trods af at jebali byder rigtig meget ind

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Nogen der vil beskrive de første 20 min? Er i udlandet uden forbindelse ..
                        Jeg tror ikke jeg fornærmer nogen hvis jeg siger i har været usammenhængende og fejlramte og at Brøndby på midten har set overraskende gode ud.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Gult til Frøkær, vi sejler lige pt

                          Comment


                            #14
                            BIF røvpuller os på banen og tribunen. Fucking ynkeligt

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Ja AJA ligger den fladt tilbage i felt 0 - 1. BIF har bolden mest og banen er på vej til mudder.
                              Kasper og Tverskov spiller og. De øvrige viser sig ikke Jabali kan meget men varmer den for meget
                              Og Sander sov på et kort hjørne som var oplæg til målet og Oliver fløj uden at være i nærheden af bolden. Frimann har dog kronede dage.
                              Forstår stadig ikke signingen af AJA ... KL for Leeuwin er måske ok men der manglede og mangler stadig kvalitet i 3 mandsforsvaret ...
                              Klar fra start eller???
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X