Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdsliga FCK-OB 10/2-kl 13

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserveholdsliga FCK-OB 10/2-kl 13

    OB stiller med kun 5 fra SL truppen. Heldigvis er Drachmann imellem

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-o...servemandskab/

    #2
    Efter 61 min: 2-0 til FCK

    Comment


      #3
      Opstilling

      Mandé. Skytte - Magnusson - Obbekjær - Lund - Madu. Ibrahimagic - Drachmann - Klynge. Fenger - Nissen

      Vi er bagud 2-0 efter 60 min. FCK har 8 mand med der kan starte inde i deres SL trup. Drachmann fik 60 min og burde være klar til på søndag

      Comment


        #4
        68. OB sætter Valdemar Ibsen ind for Tarik Ibrahimagic - spiller også med næsten rent U19 hold. Men de er gode og fører suverænt U19-ligaen

        Comment


          #5
          85 min: 2-0

          Comment


            #6
            90. Det er slut - en udmærket match her i den kolde blæst, som vi vinder på Stages straffe i starten og Oviedos flade hug kort før pausen #fcklive FCK2-OB2 2-0

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Opstilling

              Mandé. Skytte - Magnusson - Obbekjær - Lund - Madu. Ibrahimagic - Drachmann - Klynge. Fenger - Nissen

              Vi er bagud 2-0 efter 60 min. FCK har 8 mand med der kan starte inde i deres SL trup. Drachmann fik 60 min og burde være klar til på søndag
              God nyhed med Drachmann. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Lyder som en god kamp for vores u19!

                Comment

                Working...
                X