Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jørgen Skjelvik tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Klokkeklart
    replied
    Håber der bliver stillet kritiske spørgsmål ang. dette i dag til fan arrangementet, virker så uprofessionelt som noget kan være.
    Har hørt at MH ikke er med i dag til arrangementet, er ærgerligt for her kunne man virkelig stille spørgsmål, hvorfor kommunikationen er så dårlig.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Vi er en parodi ..
    Spørgsmålet er om Jesper Fredborg i Viborg eller Hemme er den dårligste sportschef i Danmark. Jeg havde aldrig troet at vi kunne synke under JH niveau - noget tyder desværre på at vi ikke er blevet styrket.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    En hund i et spil kegler, denne MH. Og den øvrige ledelse må man antage. Tænk sig at de styrer en klub i den bedste række med et millionbudget. Jeg ville end ikke betro dem med at klippe min hæk.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Vi er en parodi ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er i hvert fald svært at være pragmatisk her, der MÅ komme en udmelding fra MH/OB om meget snart i dag.
    Ja der skal 100% komme noget ud i dag.

    Selvom OB stadig mener at de har haft ret til at forlænge hans kontrakt ifølge tidligere aftale syntes jeg det igen virker amatøragtigt man ikke lige har en dialog med Jørgen om det inden man siger det officielt i en podcast. Han er sammen med Jørgen på daglig basis.. Hvor svært kan det være

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Michael er jo komplet ukompetent til denne post. En farce uden lige
    Det er i hvert fald svært at være pragmatisk her, der MÅ komme en udmelding fra MH/OB om meget snart i dag.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Kan godt være Bo H. og Jakob er lidt for gode venner, men vi bliver nødt til at hive Bo ind som sportsdirektør.

    Jeg var målløs da vi ansatte Hemme, det går desværre som jeg frygtede./forventede.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Michael er jo komplet ukompetent til denne post. En farce uden lige

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Spændende hvem der er bedst til at læse en kontrakt

    Leave a comment:


  • Othenesuuig
    replied
    Det sejler for Generalen. Kom nu lidt ind i kampen Hemmingsen. Jesper Hansen fremstår i mine øjne noget mere kompetent end det der bliver vist fra vores nye sportschefs side. Og det er skræmmende nok i sig selv.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Ligeså uklart som alt andet. Det sejler!

    Leave a comment:


  • SAN
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-fremtid-i-ob/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det er der vel heller ikke nogen som helst grund til fra vores side. Vi har stort set ikke set ham endnu og han har været skadet flere gange. Håber ikke, at der bliver truffet en beslutning før et stykke inde i næste sæson, hvor vi forhåbentligt har set ham rigtigt, og holdet er i en anden forfatning end den nuværende.
    Ganske enig. Det kan jo også ende med at han ikke ønsker at blive

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Helt enig. Vi skal ikke smide en kontrakt efter manden, på baggrund af en enkelt god kamp. Og som vores sportschef udtaler, er det ikke sikkert vi behøver en erstatning. Vi kan jo rykke Kløve ned som back.
    Kløve som back? Mener det havde vi allerede to eller tre gange som nødløsning og det har jeg ikke brug mere for. Husker ham som defensivt ringe på den position.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det er der vel heller ikke nogen som helst grund til fra vores side. Vi har stort set ikke set ham endnu og han har været skadet flere gange. Håber ikke, at der bliver truffet en beslutning før et stykke inde i næste sæson, hvor vi forhåbentligt har set ham rigtigt, og holdet er i en anden forfatning end den nuværende.
    Helt enig. Vi skal ikke smide en kontrakt efter manden, på baggrund af en enkelt god kamp. Og som vores sportschef udtaler, er det ikke sikkert vi behøver en erstatning. Vi kan jo rykke Kløve ned som back.
    Last edited by sinus; 21-06-2020, 18:42.

    Leave a comment:

Working...
X