Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jørgen Skjelvik tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    "Ifølge Sport Fyn sagde selvsamme Hemmingsen på et fanarrangement i går, at OB havde sikret Skjelvik efter lejeaftalens ophør. Igen afviser klubben, at det er tilfældet, men mediet forklarer forvirringen med, at Jørgen Skjelvik står til at få en stor pose penge, hvis han bliver løst fra sin kontrakt med LA Galaxy."

    Hvis det er sådan det hænger sammen, så er det jo fuldstændigt katastrofalt at have en sportschef der fatter så lidt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
      "Ifølge Sport Fyn sagde selvsamme Hemmingsen på et fanarrangement i går, at OB havde sikret Skjelvik efter lejeaftalens ophør. Igen afviser klubben, at det er tilfældet, men mediet forklarer forvirringen med, at Jørgen Skjelvik står til at få en stor pose penge, hvis han bliver løst fra sin kontrakt med LA Galaxy."

      Hvis det er sådan det hænger sammen, så er det jo fuldstændigt katastrofalt at have en sportschef der fatter så lidt.
      Nej, nej, nej, det lyder fuldstændigt idiotisk. Er Hemme i stand at dumme sig endnu mere med Skjelvik-sagen??? Det må ikke være sandt. Første gang var det ja allerede
      ​​​​ pinligt og kan eller vil ikke forestille mig at han sætter det på toppen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Hvis det forholder sig sådan er manden jo komplet inkompetent og kan da kun miste en masse respekt blandt folk i Ådalen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
          "Ifølge Sport Fyn sagde selvsamme Hemmingsen på et fanarrangement i går, at OB havde sikret Skjelvik efter lejeaftalens ophør. Igen afviser klubben, at det er tilfældet, men mediet forklarer forvirringen med, at Jørgen Skjelvik står til at få en stor pose penge, hvis han bliver løst fra sin kontrakt med LA Galaxy."

          Hvis det er sådan det hænger sammen, så er det jo fuldstændigt katastrofalt at have en sportschef der fatter så lidt.
          Men han er fynbo og lorger med halen for onkel Niels. Det er der vist en ejer som menerer vigtige kompetencer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
            "Ifølge Sport Fyn sagde selvsamme Hemmingsen på et fanarrangement i går, at OB havde sikret Skjelvik efter lejeaftalens ophør. Igen afviser klubben, at det er tilfældet, men mediet forklarer forvirringen med, at Jørgen Skjelvik står til at få en stor pose penge, hvis han bliver løst fra sin kontrakt med LA Galaxy."

            Hvis det er sådan det hænger sammen, så er det jo fuldstændigt katastrofalt at have en sportschef der fatter så lidt.

            Det ender sikkert med, at LA opdager det, nægter at give Skjelvik pengene og vi får et stort erstatningskrav på nakken som følge af Hemmes geniale udtalelser.

            Comment


              Tja, hvis den går og siger som en hest, så er det nok en sådan. MH fremstår let primitiv og ikke for skarp. Han kan i det skjulte være et misforstået og følsomt geni, men jeg tvivler.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg


                Det ender sikkert med, at LA opdager det, nægter at give Skjelvik pengene og vi får et stort erstatningskrav på nakken som følge af Hemmes geniale udtalelser.
                Eller at “kontrakten” bliver ophævet med OB fordi han ikke kan få sin bonus. Så rejser han hellere til LA, hæver sin bonus og får sin høje løn fra bænken.
                Men dette scenarie skræmmer mig ikke. Syntes ikke han overall set er god nok

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Eller at “kontrakten” bliver ophævet med OB fordi han ikke kan få sin bonus. Så rejser han hellere til LA, hæver sin bonus og får sin høje løn fra bænken.
                  Men dette scenarie skræmmer mig ikke. Syntes ikke han overall set er god nok
                  Det skræmmer virkelig heller ikke mig. Synes han har vist os noget af det man frygtede her i efteråret. Han var god mod de dårligere hold, når han fik lov til at være meget offensiv, og det var begrænset hvor meget vi blev truet den anden vej. Mod bedre modstand er han virkelig ikke noget særligt, og han har klare udfordringer defensivt. En fin spiller, men det må vi også kunne finde en anden der er som ikke er 29 og skal have en lang kontrakt og sikkert halvdyr kontrakt.

                  Comment


                    Jeg er enig med jer. Han har spillet enkelte (virkeligt) gode kampe. Resten har dybest set været sløje, og de fleste af hans indlæg og frispark er skæve som pokker.

                    Det er ikke en spiller, OB skal betale meget for.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis det forholder sig sådan er manden jo komplet inkompetent og kan da kun miste en masse respekt blandt folk i Ådalen
                      Der er netop en fødevareminister, som har trukket sig p.g.a. manglende tillid. Han opnåede tilnavnet Tumpe-Mogens.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Der er netop en fødevareminister, som har trukket sig p.g.a. manglende tillid. Han opnåede tilnavnet Tumpe-Mogens.
                        Troede det var Mink-Mogens

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Troede det var Mink-Mogens
                          Det er det pæne tilnavn.

                          Comment


                            Skjelvik spillede hele kampen i aften mod Østrig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det skræmmer virkelig heller ikke mig. Synes han har vist os noget af det man frygtede her i efteråret. Han var god mod de dårligere hold, når han fik lov til at være meget offensiv, og det var begrænset hvor meget vi blev truet den anden vej. Mod bedre modstand er han virkelig ikke noget særligt, og han har klare udfordringer defensivt. En fin spiller, men det må vi også kunne finde en anden der er som ikke er 29 og skal have en lang kontrakt og sikkert halvdyr kontrakt.
                              Så vidt enig omkring jeg synes han burde være bedre hans alder taget i betragtning for at skulle blive en løntung spiller hos os.
                              Men generelt har vi jo et problem med at få sat vores backs på, som da vi var bedst i JM's første sæson. Nu snakker vi meget om Jørgen, men Ryan på den anden side er jo også en skygge af sig selv. Jeg ser jo næsten ingen forskel på om vi spiller med OL eller Ryan i øjeblikket og det må jo næsten skyldes at vi ikke får sat de backs op, som vi ellers var så gode til engang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Jeg er enig med jer. Han har spillet enkelte (virkeligt) gode kampe. Resten har dybest set været sløje, og de fleste af hans indlæg og frispark er skæve som pokker.

                                Det er ikke en spiller, OB skal betale meget for.
                                Enig. Man må ikke sprænge banken for at holde på ham. Synes dog han har niveauet til top seks (omend ret svingende)

                                Comment

                                Working...
                                X