Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jørgen Skjelvik tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Undskyld fordi jeg skifter emne i tråden

    OB og Skjelvik er pt ikke i dialog om fast kontrakt

    https://fyens.dk/artikel/det-lysner-for-jørgen-skjelvik
    Last edited by fmprOB; 21-06-2020, 17:43.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Undskyld fordi jeg skifter emne i tråden

      OB og Skjelvik er pt ikke i dialog om fast kontrakt

      https://fyens.dk/artikel/det-lysner-for-jørgen-skjelvik
      Det er der vel heller ikke nogen som helst grund til fra vores side. Vi har stort set ikke set ham endnu og han har været skadet flere gange. Håber ikke, at der bliver truffet en beslutning før et stykke inde i næste sæson, hvor vi forhåbentligt har set ham rigtigt, og holdet er i en anden forfatning end den nuværende.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er der vel heller ikke nogen som helst grund til fra vores side. Vi har stort set ikke set ham endnu og han har været skadet flere gange. Håber ikke, at der bliver truffet en beslutning før et stykke inde i næste sæson, hvor vi forhåbentligt har set ham rigtigt, og holdet er i en anden forfatning end den nuværende.
        Helt enig. Vi skal ikke smide en kontrakt efter manden, på baggrund af en enkelt god kamp. Og som vores sportschef udtaler, er det ikke sikkert vi behøver en erstatning. Vi kan jo rykke Kløve ned som back.
        Last edited by sinus; 21-06-2020, 18:42.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Helt enig. Vi skal ikke smide en kontrakt efter manden, på baggrund af en enkelt god kamp. Og som vores sportschef udtaler, er det ikke sikkert vi behøver en erstatning. Vi kan jo rykke Kløve ned som back.
          Kløve som back? Mener det havde vi allerede to eller tre gange som nødløsning og det har jeg ikke brug mere for. Husker ham som defensivt ringe på den position.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det er der vel heller ikke nogen som helst grund til fra vores side. Vi har stort set ikke set ham endnu og han har været skadet flere gange. Håber ikke, at der bliver truffet en beslutning før et stykke inde i næste sæson, hvor vi forhåbentligt har set ham rigtigt, og holdet er i en anden forfatning end den nuværende.
            Ganske enig. Det kan jo også ende med at han ikke ønsker at blive

            Comment


              #66
              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-fremtid-i-ob/

              Comment


                #67
                Ligeså uklart som alt andet. Det sejler!

                Comment


                  #68
                  Det sejler for Generalen. Kom nu lidt ind i kampen Hemmingsen. Jesper Hansen fremstår i mine øjne noget mere kompetent end det der bliver vist fra vores nye sportschefs side. Og det er skræmmende nok i sig selv.
                  Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                  Comment


                    #69
                    Spændende hvem der er bedst til at læse en kontrakt

                    Comment


                      #70
                      Michael er jo komplet ukompetent til denne post. En farce uden lige

                      Comment


                        #71
                        Kan godt være Bo H. og Jakob er lidt for gode venner, men vi bliver nødt til at hive Bo ind som sportsdirektør.

                        Jeg var målløs da vi ansatte Hemme, det går desværre som jeg frygtede./forventede.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Michael er jo komplet ukompetent til denne post. En farce uden lige
                          Det er i hvert fald svært at være pragmatisk her, der MÅ komme en udmelding fra MH/OB om meget snart i dag.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er i hvert fald svært at være pragmatisk her, der MÅ komme en udmelding fra MH/OB om meget snart i dag.
                            Ja der skal 100% komme noget ud i dag.

                            Selvom OB stadig mener at de har haft ret til at forlænge hans kontrakt ifølge tidligere aftale syntes jeg det igen virker amatøragtigt man ikke lige har en dialog med Jørgen om det inden man siger det officielt i en podcast. Han er sammen med Jørgen på daglig basis.. Hvor svært kan det være

                            Comment


                              #74
                              Vi er en parodi ..

                              Comment


                                #75
                                En hund i et spil kegler, denne MH. Og den øvrige ledelse må man antage. Tænk sig at de styrer en klub i den bedste række med et millionbudget. Jeg ville end ikke betro dem med at klippe min hæk.

                                Comment

                                Working...
                                X