Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jørgen Skjelvik tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...orklub/8002480
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Hvad sker der for den overskrift ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Hvad sker der for den overskrift ?
        Jeg grinede også da jeg så den, journalistik i verdensklasse

        Comment


          #19
          Er der nogen som ved om vores nye norske nordmand snart er kampklar?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Er der nogen som ved om vores nye norske nordmand snart er kampklar?
            Jeg var i Ådalen i går - naiv som jeg var - og så reserverne tabe 1-4 til Randers' ditto. De to nordmænd (Skjelvik og Svendsen) gjorde ingen imponerende figur, og Jørgen synes meget langt fra SL-form.

            Comment


              #21
              Mon ikke vi skal overstå grundspillet, før vi ser ham i kamp. Vi vil så også blive markant forstærket til den tid, med både Jørgen som venstre midt stopper, og Jens Jakob tilbage på midten.

              Comment


                #22
                Status på ham her? Ligner endeligt en i truppen, som rent faktisk har niveau til ledelsen målsætning om top 6.

                Har vi en købs klausul på vedkommende eller er det bare videre til FCK efter 2020 ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                  Status på ham her? Ligner endeligt en i truppen, som rent faktisk har niveau til ledelsen målsætning om top 6.

                  Har vi en købs klausul på vedkommende eller er det bare videre til FCK efter 2020 ...
                  Vi har en købs klausul på ham som skal indløses inden engang i Nov-Dec

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                    Status på ham her? Ligner endeligt en i truppen, som rent faktisk har niveau til ledelsen målsætning om top 6.

                    Har vi en købs klausul på vedkommende eller er det bare videre til FCK efter 2020 ...
                    Ah ro på mester. Det var godt mod Nordtyske, bedre end man kunne forvente, men skulle vi nu ikke lige vente med at se om både han og holdet kan følge op. Vi blev jo ikke ligefrem gode efter vi vandt over Esbjerg.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Ah ro på mester. Det var godt mod Nordtyske, bedre end man kunne forvente, men skulle vi nu ikke lige vente med at se om både han og holdet kan følge op. Vi blev jo ikke ligefrem gode efter vi vandt over Esbjerg.

                      MvH ChrisOB
                      I hvert fald er det fint at se Skjelvik kønne i gang og vise en glimt af den potentiale vi håbede på.
                      Selvfølgelig må vi ikke glemme de generelle problemer men kampen i går viste også at holdet er mentalt rask. Og MHs betragtning om Silkeborgkampen som "isoleret" var ikke helt forkert. Til mindst i højden af nederlaget har han vel ret hvad ikke betyder at "alt er o k." og "vi har truppen for Top 6". Håber de fortolker det ikke sådan.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        I hvert fald er det fint at se Skjelvik kønne i gang og vise en glimt af den potentiale vi håbede på.
                        Selvfølgelig må vi ikke glemme de generelle problemer men kampen i går viste også at holdet er mentalt rask. Og MHs betragtning om Silkeborgkampen som "isoleret" var ikke helt forkert. Til mindst i højden af nederlaget har han vel ret hvad ikke betyder at "alt er o k." og "vi har truppen for Top 6". Håber de fortolker det ikke sådan.
                        Det er absurd at tale om at vi har et top 6 hold. Min påstand er at ingen OB er ville kunne spille sig på et mixet hold af Bif, AaB og FCN. I bedste fald kan JT, Ryan måske kunne spille sig på et af de nævnte hold, med OC, Frø og Jabali som boblere. Men at kalde det et top 6 hold er vildt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Det er absurd at tale om at vi har et top 6 hold. Min påstand er at ingen OB er ville kunne spille sig på et mixet hold af Bif, AaB og FCN. I bedste fald kan JT, Ryan måske kunne spille sig på et af de nævnte hold, med OC, Frø og Jabali som boblere. Men at kalde det et top 6 hold er vildt.
                          Synes det er svært at vurdere det alene i hensigt af enkelte spiller. En spiller kan ja opblomstre eller få større betydning afhængigt af træneren, systemet, medspilllere, osv. Så kigger hellere på den "samlede pakke". Og det ser jeg os aktuelt som midterhold som kan måske komme i enkelte sæsoner i Top 6 når alle de berømte "marginale" går vores vej og som kan komme i nedrykningsfight når det flasker sig ikke og går galt. Så synes vejen til Top6 er ikke så langt og tror vi solgte det i denne sæson med Bashkim. Det er vel kun én eller to profiler vi er fra Top 6 som kunne bringe os til plads 4-6 mens vi har en tydelig længere vej til toppen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Synes det er svært at vurdere det alene i hensigt af enkelte spiller. En spiller kan ja opblomstre eller få større betydning afhængigt af træneren, systemet, medspilllere, osv. Så kigger hellere på den "samlede pakke". Og det ser jeg os aktuelt som midterhold som kan måske komme i enkelte sæsoner i Top 6 når alle de berømte "marginale" går vores vej og som kan komme i nedrykningsfight når det flasker sig ikke og går galt. Så synes vejen til Top6 er ikke så langt og tror vi solgte det i denne sæson med Bashkim. Det er vel kun én eller to profiler vi er fra Top 6 som kunne bringe os til plads 4-6 mens vi har en tydelig længere vej til toppen.
                            Vi skal nok bruge et par offensive profiler i Bash klassen for at blive et top 4-6 hold. Så tror jeg også på muligheden. Men Sabbi er ikke nok. Tvivler på han bliver nogen markant forstærkning men håber på han kan udvikle sig lidt mere og få noget slutprodukt på også

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vi skal nok bruge et par offensive profiler i Bash klassen for at blive et top 4-6 hold. Så tror jeg også på muligheden. Men Sabbi er ikke nok. Tvivler på han bliver nogen markant forstærkning men håber på han kan udvikle sig lidt mere og få noget slutprodukt på også
                              Et par spillere i "Bash-klassen" er selvf. altid velkomne i Odense. Jeg tror dog noget på at Sabbis individuelle kvalitet kan bringe noget mere tempo og opportunisme i de forreste geledder. Vigtigst af alt er det dog at vi med de spillere der er til stede får lukket godt af i forsvaret - der er lukket for mange mål ind de seneste mange kampe. Som Henrik Clausen siger i SFÅ så vindes der ikke meget når der i 5 kampe lukkes 14 mål ind. Lige så vigtigt er dog at der kommer styr på de ustyrligt mange skader der plager truppen.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Et par spillere i "Bash-klassen" er selvf. altid velkomne i Odense. Jeg tror dog noget på at Sabbis individuelle kvalitet kan bringe noget mere tempo og opportunisme i de forreste geledder. Vigtigst af alt er det dog at vi med de spillere der er til stede får lukket godt af i forsvaret - der er lukket for mange mål ind de seneste mange kampe. Som Henrik Clausen siger i SFÅ så vindes der ikke meget når der i 5 kampe lukkes 14 mål ind. Lige så vigtigt er dog at der kommer styr på de ustyrligt mange skader der plager truppen.
                                Der har godt nok været langt mellem snapsene i hans kampe for Hobro til jeg er super optimist mht Sabbi. Jeg prøver at holde mine forventninger nede til ham så jeg kun kan blive positivt overrasket.

                                Jeg syntes generelt ikke vi har problemer i forsvaret. Det sidste halve år ser sådan her ud

                                Aab-OB 0-0
                                FCK-OB 2-1(De får et tyndt tyndt straffe som ikke burde dømmes)
                                OB-BIF 0-2 (Skidt dag i forsvaret ja)
                                Randers-OB 0-0
                                OB-SIF 1-1
                                SdJ-OB 1-1
                                AGF-OB 1-0
                                OB-EfB 3-1
                                SIF-OB 6-0
                                OB-SdJ 2-0

                                Hvis du tager blamagen på 6-0 væk kan jeg altså ikke se de defensive problemer som HC kan og jeg kan kun faktuelt tælle til 14 mål indkasseret i 10 kampe incl SIF kampen.
                                Ellers er det 8 mål der er gået ind i 9 kampe uden SIF kampen. Så skal vi ikke sige at HC ikke havde sine facts i orden.

                                Vores store problem er stadig at score mål mod Top 6-7 hold når organisationen og forsvarene bliver lidt bedre

                                Comment

                                Working...
                                X