Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jacob Barrett Laursen mener, at OB skal tage favoritværdigheden mod Brøndby.

    http://obstruktion.dk/barrett-vi-er-...-mod-broendby/

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Vi var omkring 0,1 mm fra det vådeste år i 2019, samtidig blev det det fjerdevarmeste ... efterfulgt af den varmeste januar nogensinde og nu en februar der både er ekstremt varm og våd, så jo det er lidt værre end det ...
      Lige ved og næsten(0.3), fjerdevarmeste og ekstrem varm og våd, er ikke at slå rekorder.
      Det er stadig kun varmen i januar som er rekord. Godt så.
      Og februar er ikke ekstrem varm og våd i år. Den er varm og våd. Ekstrem, nej.
      ​​​​Så værre er det altså heller ikke.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Lige ved og næsten(0.3), fjerdevarmeste og ekstrem varm og våd, er ikke at slå rekorder.
        Det er stadig kun varmen i januar som er rekord. Godt så.
        Og februar er ikke ekstrem varm og våd i år. Den er varm og våd. Ekstrem, nej.
        ​​​​Så værre er det altså heller ikke.
        Den er meget våd og ekstremt varm, pt. tredjevarmest og de næste dage bliver varmere og meget våde, så jo det er bestemt ekstreme tider.
        Nok om vejret og rekorder, det ligner i øvrigt at det kommer til at regne hele dagen, men ikke så ekstremt at det burde aflyse kampe (mangler også bare suppen nu), hvis der er bare noget der minder om et okay dræn.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Den er meget våd og ekstremt varm, pt. tredjevarmest og de næste dage bliver varmere og meget våde, så jo det er bestemt ekstreme tider.
          Nok om vejret og rekorder, det ligner i øvrigt at det kommer til at regne hele dagen, men ikke så ekstremt at det burde aflyse kampe (mangler også bare suppen nu), hvis der er bare noget der minder om et okay dræn.
          Sidste år blev der målt næsten 16 grader i februar, og gennemsnits temperaturen var, sammen med 1990, den varmeste nogensinde. Der kan man måske snakke om en februar som er ekstremt varm. Det kan man ikke i år. De første dage var dog godt lune.
          Ja, vi er enige om, at der ikke konsekvent er slået rekorder, som du ellers skrev. Så nu, hvor du medgiver at du skrev noget ukorrekt, er der ingen grund til at fortsætte yderligere.
          Det bliver nok blæsten, hvis noget skulle give aflysning.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            Kampen søndag bliver kun aflyst såfremt dommeren vurderer det sikkerhedsmæssigt ikke forsvarligt for spillerne, eller OB vurderer det sikkerhedsmæssigt ikke forsvarligt for tilskuere, at kampen gennemføres. At banen bliver pløjet i stumper og stykker har ingen betydning.

            Comment


              #96
              Tak til alle de tilbagemeldinger og vurderinger om situationen og vejret.
              Tager turen til Odense i morgen om aftenen og vi ses på stadion, :-)
              KOM ALLE MAND ...!!!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Tak til alle de tilbagemeldinger og vurderinger om situationen og vejret.
                Tager turen til Odense i morgen om aftenen og vi ses på stadion, :-)
                KOM ALLE MAND ...!!!
                DMI melder nu, at det ikke bliver så slemt som sidste søndag, og at det værste rammer på Vestkysten.
                ​​​
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Tak til alle de tilbagemeldinger og vurderinger om situationen og vejret.
                  Tager turen til Odense i morgen om aftenen og vi ses på stadion, :-)
                  KOM ALLE MAND ...!!!
                  Du er sgu verdens sejeste fan

                  Kæmpe respekt herfra.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Hvordan ser det ud med hensyn til byggerod, er det stadig muligt at parkere ovre ved Fakta/Føtex?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvordan ser det ud med hensyn til byggerod, er det stadig muligt at parkere ovre ved Fakta/Føtex?
                      Jada.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Du er sgu verdens sejeste fan

                        Kæmpe respekt herfra.
                        Nåå, jeg har bare verdens bedste og mest forstående kone... :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Jacob Barrett Laursen mener, at OB skal tage favoritværdigheden mod Brøndby.

                          http://obstruktion.dk/barrett-vi-er-...-mod-broendby/
                          Det er fint nok men:
                          1. Man frygter bare at Brøndby igen får diverse kampafgørende dommerkendelser med sig.
                          2. Træningskampe kan vi ikke bruge til noget.
                          3. vores forsvar synes jeg ser solidt ud, men midtbane og angreb er jeg stadig meget usikker på.

                          Jeg ser kampen som helt 50/50. Håber vi kan trække marginalerne over på vores side, men jeg er på ingen måde tryg, før jeg har set hvad vi kommer med når det virkelig gælder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Det er fint nok men:
                            1. Man frygter bare at Brøndby igen får diverse kampafgørende dommerkendelser med sig.
                            2. Træningskampe kan vi ikke bruge til noget.
                            3. vores forsvar synes jeg ser solidt ud, men midtbane og angreb er jeg stadig meget usikker på.

                            Jeg ser kampen som helt 50/50. Håber vi kan trække marginalerne over på vores side, men jeg er på ingen måde tryg, før jeg har set hvad vi kommer med når det virkelig gælder.
                            Objektivt set mener jeg at vi må påtage os favoritværdigheden, men den er marginal og bolden er rund, som man siger. FCM var markant større favoritter mod os på deres hjemmebane end vi er mod BIF denne gang. Jeg frygter selvf. også at BIF har fordelen af at være BIF hos dommerne, men vil mene at med den åreladning af målscorere BIF har haft skal OB også lære at bære favoritværdigheden hvis vi vil vokse os større og bedre end dem, eller bare komme tættere på dem.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              OB vinder, det er kun et spørgsmål hvor stort, uden Wilchek er Brøndby chanceløse, han har reddet dem ud af ingenting gang på gang.

                              Comment


                                Jeppe Tverskov håber på endnu en fed kamp mod Brøndby.

                                http://obstruktion.dk/tverskov-haabe...-mod-broendby/

                                Comment

                                Working...
                                X