Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Vejret bliver som sidste søndag hvor en masse kampe blev aflyst rundt omkring i Europa. Måske bliver den udsat
    Os der er på vinterferie har jo lov at håbe!
    siden 1887

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Vejret bliver som sidste søndag hvor en masse kampe blev aflyst rundt omkring i Europa. Måske bliver den udsat
      Tror du der er stor sandsynlighed lat den bliver aflyst?
      Jeg kommer til kampen fra Tyskland med toget og Flix-bussen og starter turen lørdag kl. 22.00 og kører hjemme søndagnatten igen. Alt i alt er detomkring 25 timer i tog og bus i weekenden. Det ville være pisseærgerligt at tage turen kun for at sidde i regnvejret hele dagen i Odense.

      Hvis nogen hører noget om en mulig aflysning af kampen så ville være meget taknemmelig for at få en besked før kl. 22.00 lørdag så jeg kunne aflyse turen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Tror du der er stor sandsynlighed lat den bliver aflyst?
        Jeg kommer til kampen fra Tyskland med toget og Flix-bussen og starter turen lørdag kl. 22.00 og kører hjemme søndagnatten igen. Alt i alt er detomkring 25 timer i tog og bus i weekenden. Det ville være pisseærgerligt at tage turen kun for at sidde i regnvejret hele dagen i Odense.

        Hvis nogen hører noget om en mulig aflysning af kampen så ville være meget taknemmelig for at få en besked før kl. 22.00 lørdag så jeg kunne aflyse turen.
        Som vejrudsigten er lige nu er det bestemt en mulighed at den bliver aflyst, det har allerede regnet meget og det ligner at det bliver slemt søndag.
        Tjek vejrudsigten dagen før, der er den ret sikker ... alt over 20 mm regn og meget vind må være = en alvorlig risiko for aflysning.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Som vejrudsigten er lige nu er det bestemt en mulighed at den bliver aflyst, det har allerede regnet meget og det ligner at det bliver slemt søndag.
          Tjek vejrudsigten dagen før, der er den ret sikker ... alt over 20 mm regn og meget vind må være = en alvorlig risiko for aflysning.
          O.k, tak.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Det har jo regnet konstant i flere måneder. Jeg har aldrig oplevet noget lignende

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              O.k, tak.
              Jeg ville bruge dmi.dk :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Det har jo regnet konstant i flere måneder. Jeg har aldrig oplevet noget lignende
                Vi slår også ret konsekvent rekorder i de her måneder, varmeste og vådeste, lidt på skift eller begge.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #83

                  Comment


                    #84
                    Nå...prøvede at poste et billede af vejret søndag. Det ser ud til at være ovre henad eftermiddagen

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Vi slår også ret konsekvent rekorder i de her måneder, varmeste og vådeste, lidt på skift eller begge.
                      Så er det vist heller ikke værre. Jo, vi havde den varmeste januar, men det er da også det.

                      Og en varm januar bliver næppe det der aflyser fodboldkampe.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Har sendt OB en brevdue og fik følgende svar:

                        Der skal virkeligt meget til før en kamp bliver aflyst pga vejret. Hvis den gør, er det først på kampdagen.

                        Comment


                          #87
                          Vi regner med at tage over, men har en køretur på 200 km. Håber ikke den aflyses hvis vi tager afsted.

                          Comment


                            #88
                            Er der stadig nogen i København der mødes og ser kampen på Mckluuds...eller er der andre steder
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Ligesom der heller ikke findes dårlig mad, kun dårlig mave
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Så er det vist heller ikke værre. Jo, vi havde den varmeste januar, men det er da også det.

                                Og en varm januar bliver næppe det der aflyser fodboldkampe.
                                Vi var omkring 0,1 mm fra det vådeste år i 2019, samtidig blev det det fjerdevarmeste ... efterfulgt af den varmeste januar nogensinde og nu en februar der både er ekstremt varm og våd, så jo det er lidt værre end det ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X