Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr Belek 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes også at vi mangler 1 kvali midtbanespiller. Man skiller sig af med Eskesen og Greve og tænker, at nu får vi 1 kvali ind i stedet. Det gør man ikke. Derfor jubler jeg aldrig over ''gode'' salg af spillere, fordi pengene ryger p.t. lige i Leasy-lommen. Jeg hader dem der siger ''nå, nu fik vi da penge i kassen for Kadrii''. Nej jubelidioter, Leasy fik penge i kassen.

    Når OB top 6? Den er 50/50. Vi har en dygtig træner, og i det mindste har han fået et par spillere der passer bedre til hans setup

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      De behøver vel heller ikke at være brugbare fra dag 1.
      Hvis vi ikke er nede på kun 2 til 3 pladser, så går det nok at de muligvis skal sidde på bænker og få de 5-10 min. som f.eks. Eske fik i efteråret.
      Så vil det ikke give mening at hente nogen pt IMO

      Min pointe er bare at man ikke nedgraderer på truppens bredde når vi så i efteråret hvor stor betydning det havde at have bredde. Eller mangel på samme
      Vi har ihh og åhh så høje ambitioner og Top 6 skal sikres og så videre..

      Og så tillader man sig at give JM 1 angriber og 1 midtbanespiller mindre med SL niveau inden disse vigtige kampe. Jeg syntes det er risikabelt og uambitiøst

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg synes også at vi mangler 1 kvali midtbanespiller. Man skiller sig af med Eskesen og Greve og tænker, at nu får vi 1 kvali ind i stedet. Det gør man ikke. Derfor jubler jeg aldrig over ''gode'' salg af spillere, fordi pengene ryger p.t. lige i Leasy-lommen. Jeg hader dem der siger ''nå, nu fik vi da penge i kassen for Kadrii''. Nej jubelidioter, Leasy fik penge i kassen.

        Når OB top 6? Den er 50/50. Vi har en dygtig træner, og i det mindste har han fået et par spillere der passer bedre til hans setup
        Nu tænker jeg ikke de ryger i Leasy kassen men OSE kassen som Thorborg har fyldt op mange gange. Det ser jeg ingen problem i

        Jeg har kun et problem med at man ikke giver JM de optimale forudsætninger for at nå Top 6 selvom Kadrii salget gav dem mere end rigelig økonomi til det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg synes også at vi mangler 1 kvali midtbanespiller. Man skiller sig af med Eskesen og Greve og tænker, at nu får vi 1 kvali ind i stedet. Det gør man ikke. Derfor jubler jeg aldrig over ''gode'' salg af spillere, fordi pengene ryger p.t. lige i Leasy-lommen. Jeg hader dem der siger ''nå, nu fik vi da penge i kassen for Kadrii''. Nej jubelidioter, Leasy fik penge i kassen.

          Når OB top 6? Den er 50/50. Vi har en dygtig træner, og i det mindste har han fået et par spillere der passer bedre til hans setup
          Har godt nok også svært ved at se at de skulle ryge i Leasy's kasse.

          Pengene er i OSE og der ligger de så indtil MH skal ud og købe en ny spiller.

          Bare fordi NT er storaktionær ryger pengene altså ikke ned i hans ene virksomhedskasse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Der kan jo stadig hentes gratisspillere, men som vi så i efteråret, var vi meget sårbare på midtbanen, hvor Opondo, Kløve, JJT og til dels Drachmann har været skadet i flæng.

            Synes også man skulle have hentet en ekstra midtbanemand ind. Nu står vi og skal i kamp om 11 dage, og vi har har fået 2 skadet, og så har vi Kløve og Drachmann som begge er lidt ubekendte ift hvor fit de egentlig er.
            Uden at det måske ændrer så meget på din analyse, tror jeg nu ikke, der er tvivl om, hvor Kløve står. Han har spillet alt det, man kunne forvente i opstarten.

            Comment


              Jeg er personligt der hvor jeg synes at OBs trup mangler kvalitet og ikke kvantitet. Skal der hentes nyt så skal det være spillere der i den grad kan gå ind og kandidere til start11, det styrker både start11 og bredden. Jeg synes ikke at man skal gå ud og hente ligegyldigt trupfyld, superliga niveau eller ej, bare for at gøre det "fordi nu har vi skildt os af med to periferi spillere og så skal vi også død og pine have to nye ind". Jeg ville med glæde have hentet en mere til midtbanen i Januar, men så skulle det være fordi man fandt den rigtige spiller til den rigtige pris. Jeg tror personligt også at klubben har haft nogle navne på midtbanefolk på blokken så man kunne handle hvis stjernerne pludselig stod rigtigt, men det er selvfølgelig bare gætværk fra min side. Janus, Aron, Kløve, JJ, Opondo og Frøkjær vil normalt være rigeligt til en forårs sæson med et ikke specielt presset kamp program og hvis ikke Harboe/Tarik eller et andet talent kan bruges på bænken i et nødstilfælde, så har vores talentarbejde altså spillet falit. Så ramler man ind i en freak accident med JJ, mens andre døjer med skavanker og så bliver truppen strukket lidt. Det er surt, og det kan sagtens være at der kommer til at koste point. Men vi har altså muligheder i truppen selvom det ikke er optimalt. Og så igen, det kan godt være at vi misser at spille os i top6 i foråret, men det gjorde vi altså også i efteråret, så at sige at Greve/Eske er dem der ville have gjort forskellen tror jeg ikke på. Lur mig om ikke vores ageren i Januar vinduet giver generalen mulighed for en rigtigt god start på posten til sommer? Det tror jeg, men det burde selvfølgelig ikke ske på bekostning af en misset målsætning. Jeg synes bare ikke at det er grund til at dømme os ude af foråret med den trup vi pt har.

              Comment

              Working...
              X