Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr Belek 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Måske et brækket kraveben og 6 uger med armen i slynge. Øv.
    Oh, shit! Det er pisseærgerligt for os og for JJ. Han er virkelig uheldig og det må være frustrerende at blive stoppet igen og igen pga skader.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Rigtig skidt når drachmann samtidig ikke er i fulde omdrejninger. Det vil ikke være godt hvis begge er ude. Ved ikke om aron kan spille der, men ellers er del vel kun tverskov, med mindre vi vælger en anden taktik?
      ellers så jeg sporadisk med imens jeg arbejdede. Af det jeg så, var jebali, frøkjær og de mest iøjnefaldende med førstnævnte som rigtig stærk på bolden. Heldigt hans skud går ind, for det er så stor en chance, den gerne skulle sparkes ind med lidt mere autoritet, men man skal vel ikke kritisere nogen i en situation som fører til mål.
      jeg så ikke større chancer til kazan, men de kan sagtens have været der. Hvad jeg så var 3-backkæden stærk og jeg synes at jeg så flere fine pasninger frem i banen, men må også konstatere at kazan bestemt heller ikke kom i noget specielt aggressivt pres og generelt så lidt ugidelige ud.

      Vi forsøgte til gengæld at spille hurtigt med hurtige pasninger. Giver os mulighed for at sætte hurtige pasninger og rykke spillet hurtigere fra side til side, så vi kan åbne deres defensiv. De kunne nemlig slet ikke tage bolden fra ham og lavede en del frispark på ham. God træningskamp for holdet, men ærgerligt jjt skulle gå i stykker. Nu forlød det ellers han har haft en problemfri opstart og synes også det lignede han gjorde det fint.
      Meget enig. For mig var Jebali dog klart bedste OB`er. Nogle af de ting han laver er altså langt over SL niveau. Frøkjær laver rigtig mange gode ting men desværre også nogle fejl der gør at det bliver farligt. Men knægten har et stort potentiale som JM skal have forløst.
      3-Back kæden var stærk og jeg tror ikke vi skal være nervøs for at have AJA i den kæde. Syntes han gør sit job og laver stort set ingen fejl. Meget hellere ham end Marco Lund. Kasper så også stærk ud.
      Nu når JJ er ude et stykke tid er det ekstra vigtigt at Drachmann bliver klar til BIF. Så må han nøjes med at spille de første 60-70 min. For jeg tvivler på at Aron er en 6`er

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Meget enig. For mig var Jebali dog klart bedste OB`er. Nogle af de ting han laver er altså langt over SL niveau. Frøkjær laver rigtig mange gode ting men desværre også nogle fejl der gør at det bliver farligt. Men knægten har et stort potentiale som JM skal have forløst.
        3-Back kæden var stærk og jeg tror ikke vi skal være nervøs for at have AJA i den kæde. Syntes han gør sit job og laver stort set ingen fejl. Meget hellere ham end Marco Lund. Kasper så også stærk ud.
        Nu når JJ er ude et stykke tid er det ekstra vigtigt at Drachmann bliver klar til BIF. Så må han nøjes med at spille de første 60-70 min. For jeg tvivler på at Aron er en 6`er
        Så det jo godt vi er kommet forstærket ud af januar eller noget.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Så det jo godt vi er kommet forstærket ud af januar eller noget.
          Hehe. Tja. Har nu svært ved at se hvad Sabbi kunne have gjort for vores tynde midtbane. Ser ham ikke som 8`er og da vi pt ikke spiller med kanter har jeg svært ved at se ham som anden en angriber. Og der tror jeg ikke at han ville komme i start 11 som Jebali spiller pt

          Comment


            #65
            Vores kommende SL modstander var imponeret af Jebali

            https://fyens.dk/artikel/issam-jebal...e-randers-folk

            Billeder og referat fra SportFyn
            Last edited by fmprOB; 03-02-2020, 21:55.

            Comment


              #66
              Jebali syntes han er bedst som hængende angriber bag Lieder

              https://fyens.dk/artikel/jebali-et-m...r-vores-recept

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vores kommende SL var imponeret af Jebali

                https://fyens.dk/artikel/issam-jebal...e-randers-folk

                Billeder og referat fra SportFyn
                Hvem er vores kommende SL?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Hvem er vores kommende SL?
                  Mente SL modstander Randers. Vi møder dem i 2. Runde

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mente SL modstander Randers. Vi møder dem i 2. Runde
                    Nåå ok. Troede der var hentet en Stanislav Lobotka

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nåå ok. Troede der var hentet en Stanislav Lobotka
                      Lige knap

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Meget enig. For mig var Jebali dog klart bedste OB`er. Nogle af de ting han laver er altså langt over SL niveau. Frøkjær laver rigtig mange gode ting men desværre også nogle fejl der gør at det bliver farligt. Men knægten har et stort potentiale som JM skal have forløst.
                        3-Back kæden var stærk og jeg tror ikke vi skal være nervøs for at have AJA i den kæde. Syntes han gør sit job og laver stort set ingen fejl. Meget hellere ham end Marco Lund. Kasper så også stærk ud.
                        Nu når JJ er ude et stykke tid er det ekstra vigtigt at Drachmann bliver klar til BIF. Så må han nøjes med at spille de første 60-70 min. For jeg tvivler på at Aron er en 6`er
                        Synes også at Jebali var den bedste af de tre jeg fremhævede. Han bliver spændende at følge, hvis han er i det spillehumør. Må indrømme jeg er lidt skeptisk omkring ham. Synes han spillede lidt som en Demba Nyren i efteråret. Søgte hele tiden bolden, men gik lidt sine egne veje med lidt frække driblinger, men uden at gøre sine medspillere bedre. Det virkede dog til at man har arbejdet lidt med relationerne og JM har måske også fundet en rolle til ham, som passer bedre.
                        så ikke koncentreret nok til at spotte Frøkjærs fejl, men han virkede opsat på at vise sig frem. Måske er han blevet lidt inspireret af sin tur med u21. Så bittert for ham at han ikke går scoret. Den ene afslutning han har, er dælme godt snuppet af keeperen. Spændende om han kan gøre sig mere gældende. Nu får han nok noget spilletid, eftersom jjt nok er ude i noget tid og Opondo ikke er i gear.

                        ​​​​

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Synes også at Jebali var den bedste af de tre jeg fremhævede. Han bliver spændende at følge, hvis han er i det spillehumør. Må indrømme jeg er lidt skeptisk omkring ham. Synes han spillede lidt som en Demba Nyren i efteråret. Søgte hele tiden bolden, men gik lidt sine egne veje med lidt frække driblinger, men uden at gøre sine medspillere bedre. Det virkede dog til at man har arbejdet lidt med relationerne og JM har måske også fundet en rolle til ham, som passer bedre.
                          så ikke koncentreret nok til at spotte Frøkjærs fejl, men han virkede opsat på at vise sig frem. Måske er han blevet lidt inspireret af sin tur med u21. Så bittert for ham at han ikke går scoret. Den ene afslutning han har, er dælme godt snuppet af keeperen. Spændende om han kan gøre sig mere gældende. Nu får han nok noget spilletid, eftersom jjt nok er ude i noget tid og Opondo ikke er i gear.

                          ​​​​
                          Jeg tror at Michelsen har fundet den perfekte plads til Jebali. Lige bag en angriber så det ligner noget 3-5-1-1. Lieder og Jebali så gode ud sammen og med lidt tur i den har vi fået os en ny dynamisk duo.. Lidt ærgerligt for Sander dog som godt kunne ligne en der foreløbig er 3. Angriber

                          Frøkjær er bare så risiko betonet i sit spil at det ikke kan undgå at give nogle farlige omstillinger som jeg er sikker på vil få mange fans til at bande ham langt væk i mange kampe. Men når det lykkedes er det virkelig på et højt niveau. Han skal lære at vælge sine raids med omhu og spille med en anelse mindre risiko end han gør nu. Ellers skal der ihverfald et noget større slutprodukt på for at retfærdiggøre de fejl der kommer og som vil koste mål

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg tror at Michelsen har fundet den perfekte plads til Jebali. Lige bag en angriber så det ligner noget 3-5-1-1. Lieder og Jebali så gode ud sammen og med lidt tur i den har vi fået os en ny dynamisk duo.. Lidt ærgerligt for Sander dog som godt kunne ligne en der foreløbig er 3. Angriber

                            Frøkjær er bare så risiko betonet i sit spil at det ikke kan undgå at give nogle farlige omstillinger som jeg er sikker på vil få mange fans til at bande ham langt væk i mange kampe. Men når det lykkedes er det virkelig på et højt niveau. Han skal lære at vælge sine raids med omhu og spille med en anelse mindre risiko end han gør nu. Ellers skal der ihverfald et noget større slutprodukt på for at retfærdiggøre de fejl der kommer og som vil koste mål
                            Tror det er helt rigtigt set, at Jebali skal spille hængende angriber. Han er ikke selv direkte nok, men besidder en god afleverings fod, et godt offensivt blik for spillet og et stort talent for tage lange bolde til sig.

                            Jeg kan stadig ikke lade være med at tænke på, når Sabbi dukker op, om vi skulle prøve en 4-4-2, med diamant på midten, som vi spillede i sølv årene. Det bliver nok ved tanken. Men Jebali fungerer bare bedre, hvis han ikke er helt fremme.

                            OC

                            Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen
                            —————-Drachmann
                            Sabbi —————————Kløve
                            —————-Jebali
                            ——-Lieder———-Sander

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                              Tror det er helt rigtigt set, at Jebali skal spille hængende angriber. Han er ikke selv direkte nok, men besidder en god afleverings fod, et godt offensivt blik for spillet og et stort talent for tage lange bolde til sig.

                              Jeg kan stadig ikke lade være med at tænke på, når Sabbi dukker op, om vi skulle prøve en 4-4-2, med diamant på midten, som vi spillede i sølv årene. Det bliver nok ved tanken. Men Jebali fungerer bare bedre, hvis han ikke er helt fremme.

                              OC

                              Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen
                              —————-Drachmann
                              Sabbi —————————Kløve
                              —————-Jebali
                              ——-Lieder———-Sander
                              Ikke nogen dum idé. Eneste problem er bare at du bruger alle vores “angribere” i start 11 så vi ikke har nogen på bænken at skifte inde. Jo Hyllegaard men der vil jeg lige se om niveauet rækker først. Tror den opstilling har brug for en rigtig midtbanespiller mere. Så hellere en 4-4-1-1 så længe Jebali er her

                              Oliver Christensen
                              Ryan-KL-Tver-Skjelvik
                              Sabbi-JJ-Drach-Kløve
                              Jebali
                              Lieder

                              Comment


                                #75
                                Ingen brækket kraveben til JJ men stadig ude omkring 4-5 uger

                                https://fyens.dk/artikel/ob-over-en-...jakob-thomasen

                                Comment

                                Working...
                                X