Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningslejr Belek 2020
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Rigtig skidt når drachmann samtidig ikke er i fulde omdrejninger. Det vil ikke være godt hvis begge er ude. Ved ikke om aron kan spille der, men ellers er del vel kun tverskov, med mindre vi vælger en anden taktik?
ellers så jeg sporadisk med imens jeg arbejdede. Af det jeg så, var jebali, frøkjær og de mest iøjnefaldende med førstnævnte som rigtig stærk på bolden. Heldigt hans skud går ind, for det er så stor en chance, den gerne skulle sparkes ind med lidt mere autoritet, men man skal vel ikke kritisere nogen i en situation som fører til mål.
jeg så ikke større chancer til kazan, men de kan sagtens have været der. Hvad jeg så var 3-backkæden stærk og jeg synes at jeg så flere fine pasninger frem i banen, men må også konstatere at kazan bestemt heller ikke kom i noget specielt aggressivt pres og generelt så lidt ugidelige ud.
Vi forsøgte til gengæld at spille hurtigt med hurtige pasninger. Giver os mulighed for at sætte hurtige pasninger og rykke spillet hurtigere fra side til side, så vi kan åbne deres defensiv. De kunne nemlig slet ikke tage bolden fra ham og lavede en del frispark på ham. God træningskamp for holdet, men ærgerligt jjt skulle gå i stykker. Nu forlød det ellers han har haft en problemfri opstart og synes også det lignede han gjorde det fint.
3-Back kæden var stærk og jeg tror ikke vi skal være nervøs for at have AJA i den kæde. Syntes han gør sit job og laver stort set ingen fejl. Meget hellere ham end Marco Lund. Kasper så også stærk ud.
Nu når JJ er ude et stykke tid er det ekstra vigtigt at Drachmann bliver klar til BIF. Så må han nøjes med at spille de første 60-70 min. For jeg tvivler på at Aron er en 6`er
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Meget enig. For mig var Jebali dog klart bedste OB`er. Nogle af de ting han laver er altså langt over SL niveau. Frøkjær laver rigtig mange gode ting men desværre også nogle fejl der gør at det bliver farligt. Men knægten har et stort potentiale som JM skal have forløst.
3-Back kæden var stærk og jeg tror ikke vi skal være nervøs for at have AJA i den kæde. Syntes han gør sit job og laver stort set ingen fejl. Meget hellere ham end Marco Lund. Kasper så også stærk ud.
Nu når JJ er ude et stykke tid er det ekstra vigtigt at Drachmann bliver klar til BIF. Så må han nøjes med at spille de første 60-70 min. For jeg tvivler på at Aron er en 6`er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så det jo godt vi er kommet forstærket ud af januar eller noget.
Comment
-
Vores kommende SL modstander var imponeret af Jebali
https://fyens.dk/artikel/issam-jebal...e-randers-folk
Billeder og referat fra SportFynLast edited by fmprOB; 03-02-2020, 21:55.
Comment
-
Jebali syntes han er bedst som hængende angriber bag Lieder
https://fyens.dk/artikel/jebali-et-m...r-vores-recept
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVores kommende SL var imponeret af Jebali
https://fyens.dk/artikel/issam-jebal...e-randers-folk
Billeder og referat fra SportFyn
Comment
-
Meget enig. For mig var Jebali dog klart bedste OB`er. Nogle af de ting han laver er altså langt over SL niveau. Frøkjær laver rigtig mange gode ting men desværre også nogle fejl der gør at det bliver farligt. Men knægten har et stort potentiale som JM skal have forløst.
så ikke koncentreret nok til at spotte Frøkjærs fejl, men han virkede opsat på at vise sig frem. Måske er han blevet lidt inspireret af sin tur med u21. Så bittert for ham at han ikke går scoret. Den ene afslutning han har, er dælme godt snuppet af keeperen. Spændende om han kan gøre sig mere gældende. Nu får han nok noget spilletid, eftersom jjt nok er ude i noget tid og Opondo ikke er i gear.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Synes også at Jebali var den bedste af de tre jeg fremhævede. Han bliver spændende at følge, hvis han er i det spillehumør. Må indrømme jeg er lidt skeptisk omkring ham. Synes han spillede lidt som en Demba Nyren i efteråret. Søgte hele tiden bolden, men gik lidt sine egne veje med lidt frække driblinger, men uden at gøre sine medspillere bedre. Det virkede dog til at man har arbejdet lidt med relationerne og JM har måske også fundet en rolle til ham, som passer bedre.
så ikke koncentreret nok til at spotte Frøkjærs fejl, men han virkede opsat på at vise sig frem. Måske er han blevet lidt inspireret af sin tur med u21. Så bittert for ham at han ikke går scoret. Den ene afslutning han har, er dælme godt snuppet af keeperen. Spændende om han kan gøre sig mere gældende. Nu får han nok noget spilletid, eftersom jjt nok er ude i noget tid og Opondo ikke er i gear.
Frøkjær er bare så risiko betonet i sit spil at det ikke kan undgå at give nogle farlige omstillinger som jeg er sikker på vil få mange fans til at bande ham langt væk i mange kampe. Men når det lykkedes er det virkelig på et højt niveau. Han skal lære at vælge sine raids med omhu og spille med en anelse mindre risiko end han gør nu. Ellers skal der ihverfald et noget større slutprodukt på for at retfærdiggøre de fejl der kommer og som vil koste mål
Comment
-
Jeg tror at Michelsen har fundet den perfekte plads til Jebali. Lige bag en angriber så det ligner noget 3-5-1-1. Lieder og Jebali så gode ud sammen og med lidt tur i den har vi fået os en ny dynamisk duo.. Lidt ærgerligt for Sander dog som godt kunne ligne en der foreløbig er 3. Angriber
Frøkjær er bare så risiko betonet i sit spil at det ikke kan undgå at give nogle farlige omstillinger som jeg er sikker på vil få mange fans til at bande ham langt væk i mange kampe. Men når det lykkedes er det virkelig på et højt niveau. Han skal lære at vælge sine raids med omhu og spille med en anelse mindre risiko end han gør nu. Ellers skal der ihverfald et noget større slutprodukt på for at retfærdiggøre de fejl der kommer og som vil koste mål
Jeg kan stadig ikke lade være med at tænke på, når Sabbi dukker op, om vi skulle prøve en 4-4-2, med diamant på midten, som vi spillede i sølv årene. Det bliver nok ved tanken. Men Jebali fungerer bare bedre, hvis han ikke er helt fremme.
OC
Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen
—————-Drachmann
Sabbi —————————Kløve
—————-Jebali
——-Lieder———-Sander
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
Tror det er helt rigtigt set, at Jebali skal spille hængende angriber. Han er ikke selv direkte nok, men besidder en god afleverings fod, et godt offensivt blik for spillet og et stort talent for tage lange bolde til sig.
Jeg kan stadig ikke lade være med at tænke på, når Sabbi dukker op, om vi skulle prøve en 4-4-2, med diamant på midten, som vi spillede i sølv årene. Det bliver nok ved tanken. Men Jebali fungerer bare bedre, hvis han ikke er helt fremme.
OC
Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen
—————-Drachmann
Sabbi —————————Kløve
—————-Jebali
——-Lieder———-Sander
Oliver Christensen
Ryan-KL-Tver-Skjelvik
Sabbi-JJ-Drach-Kløve
Jebali
Lieder
Comment