Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Christian Vestergaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Christian Vestergaard

    Vestergaard får 1,5 årig kontrakt fra sommer af

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...n-vestergaard/

    #2
    Nogen der ved hvor omfattende hans korsbåndsoperation var og evt hvad udsigterne er til han er klar?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nogen der ved hvor omfattende hans korsbåndsoperation var og evt hvad udsigterne er til han er klar?
      Har selv været igennem et par stykker, desværre. Og det kan jo lidt blive fugl eller fisk. Mon ikke det er derfor, han kun har fået 1,5 år, fordi man ikke rigtig ved, hvordan han kommer ud på den anden side.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Har selv været igennem et par stykker, desværre. Og det kan jo lidt blive fugl eller fisk. Mon ikke det er derfor, han kun har fået 1,5 år, fordi man ikke rigtig ved, hvordan han kommer ud på den anden side.
        Jo det tænker jeg. Men det var mere om det er et overrevet korsbånd eller noget der er knapt så slemt?
        Kadrii har jo også haft 2 operationer. Mener dog ikke at Vestergaards skade i 2019 var korsbåndet

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jo det tænker jeg. Men det var mere om det er et overrevet korsbånd eller noget der er knapt så slemt?
          Kadrii har jo også haft 2 operationer. Mener dog ikke at Vestergaards skade i 2019 var korsbåndet
          De skriver i artiklen, at det var korsbåndet.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            De skriver i artiklen, at det var korsbåndet.
            Ja denne skade nu her. Men hvad med den skade han fik for ca 1 år siden der holdt ham ude i mange måneder?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja denne skade nu her. Men hvad med den skade han fik for ca 1 år siden der holdt ham ude i mange måneder?
              Ah, den ved jeg desværre ikke noget om. Troede du mente den nuværende.

              Comment


                #8
                Er det muligt for "alm" mennesker at få en OB.dk mail

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af BentOB Se indlæg
                  Er det muligt for "alm" mennesker at få en OB.dk mail
                  Dét skal du nok ikke sætte næsen op efter

                  Comment


                    #10
                    Så blev der lagt et par år oveni kontrakten: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...nger-til-2024/

                    Med hans skadeshistorik viser det, at de må tro ret meget på ham. Fedt. Jeg kunne lide hvad jeg så i den smule vi har set ham spille. Håber de tør satse mere på ham i den kommende sæson.

                    Vis, at der er en plan med det I laver, OB.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Så blev der lagt et par år oveni kontrakten: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...nger-til-2024/

                      Med hans skadeshistorik viser det, at de må tro ret meget på ham. Fedt. Jeg kunne lide hvad jeg så i den smule vi har set ham spille. Håber de tør satse mere på ham i den kommende sæson.

                      Vis, at der er en plan med det I laver, OB.
                      Han havde en kæmpe rolle på U19 da de vandt mesterskabet. Der er en grund til at Tonni ville have Robin Østrøm, da han blev skadet.

                      Comment

                      Working...
                      X