Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KMD Cup 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Havde faktisk troet Jebali ville være sådan bare lidt god til indendørs fodbold. Det er han så heller ikke. Et sjovt straffe han satte ind, det var det.
    Håber han brænder et sindssygt forår af i superligaen.
    Se det kunne jo godt lade sig gøre

    Men nej. Han varmer simpelthen den kugle alt for meget

    Comment


      #47
      De fucking gule/blå aber laver ballade igen. Alt imens deres U14 hold står og kigger på. Stort tillykke i fucking store idioter

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...odense/7952246

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De fucking gule/blå aber laver ballade igen. Alt imens deres U14 hold står og kigger på. Stort tillykke i fucking store idioter

        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...odense/7952246
        Det er beskæmmende, at der ikke bliver gjort mere ved det der, når man tænker på, hvad fans af andre klubber anholdes for og slæbes i retten for.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det er beskæmmende, at der ikke bliver gjort mere ved det der, når man tænker på, hvad fans af andre klubber anholdes for og slæbes i retten for.
          Det ved vi jo så heller ikke om der gør endnu.. Men mon ikke at de bare slipper endnu engang

          Comment


            #50
            Og de kalder sig Danmarks bedste fans. Jow jow da

            Comment


              #51
              Jeg stod med min nevø på 11 lige ud for tumulten, så det blev ligesom overskriften på en ellers hyggelig aften. Det mest ærgerlige var at se hvor stor en del af BIFs fans der gik amok - vi snakker ihvertfald halvdelen af deres medrejsende fans. Til en fucking ligegyldig indendørs turnering lige inden deres eget u14 hold skal spille finale.. Man mangler næsten ord

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Jeg stod med min nevø på 11 lige ud for tumulten, så det blev ligesom overskriften på en ellers hyggelig aften. Det mest ærgerlige var at se hvor stor en del af BIFs fans der gik amok - vi snakker ihvertfald halvdelen af deres medrejsende fans. Til en fucking ligegyldig indendørs turnering lige inden deres eget u14 hold skal spille finale.. Man mangler næsten ord
                Der eksisterer en syg kultur i klubben og blandt fansene, hvor man er fælles om at hvidvaske de åbenlyst problematiske ting der sker alt for ofte. Idéen om, at Brøndby er fuldstændigt magtesløse og ikke kan identificere de tosser der konstant laver optøjer, er fuldstændigt tåbelig. Det er kun fordi, at de er bange for at få de stemningsskabende fans imod sig, hvis de ender med at udelukke nogle af dem, og dermed fjerner det eneste tilbageværende del, der gør at Brøndby anses som en topklub i dansk fodbold. Og vi ser jo bl.a. i dag, hvor mange der åbenlyst bifalder og identificerer sig med de abekatte. Sørgeligt. Brøndby er mere bange for at blive uvenner med deres egne fans, end de er for at gå konkurs.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Han var ikke så god som de sidste par år, selv med et feber mål.

                  Men han var bare heller ikke blandt de dårligste OB'er som jeg så det.
                  næ syntes det gik noglelunde som forventet ingen af vores bør nomineres til turneringens bedste. Greve overraskede mig positivt og Sander overraskede ved at være urimelig ringe. Men endnu engang var det fedt at være af sted dog skæmmet af Brøndby fansenes tåbelige optrin.
                  Det blev også atter understreget at vi er håbløst uopfindsomme på fanscenen, og mangler nogle sange som er gode og enkle så det kan trække nogle flere op ad stolene.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Da ikke mere klart bedst, end at OB slog dem ret klart i den indledende. Selvfølgelig var det fortjent, at de vandt, men formatet indgyder mere til tjubang og tilfældigheder end klassisk indendørs. Det må selv dine objektive øjne kunne se
                    Det kan bestemt komme til at se kaotisk ud, (som med alle andre hold end AAB) men også fremhæve meget tekniske spilleres kvaliteter (AAB`s udtryk).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Eskesen: https://mobil.bold.dk/video/597021/

                      Greve: https://mobil.bold.dk/video/597015/

                      Jebali: https://mobil.bold.dk/video/597016/


                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Fra OB.dk:
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flot-i...-kmd-cup-2020/
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          næ syntes det gik noglelunde som forventet ingen af vores bør nomineres til turneringens bedste. Greve overraskede mig positivt og Sander overraskede ved at være urimelig ringe. Men endnu engang var det fedt at være af sted dog skæmmet af Brøndby fansenes tåbelige optrin.
                          Det blev også atter understreget at vi er håbløst uopfindsomme på fanscenen, og mangler nogle sange som er gode og enkle så det kan trække nogle flere op ad stolene.
                          Ja det blev også overskriften på min aften derinde. Hold fast vi til trods for overtallet blev sat til vægs på fansiden af Bøf og AGF. Der mangler virkelig bare en sang, som virkelig kan samle vores fans som en helhed. Her har de andre altså bare den ene efter den anden, som de kan trække op af hatten.

                          på banen kunne det godt ses at jeg næppe tror Jebali og Svendsen har brugt mange minutter på en indendørsbane de seneste år. De brugte sgu for lang tid på kuglen. Greve spillede rigtig godt og så har Bernat da også et par fine redninger.
                          aab var det bedste hold. Det virkede simpelthen til at være det hold som havde trænet mest. Det lignede de havde en plan for, hvordan der skulle spilles. Det var de de eneste foruden øens hold som havde. Øens hold gjorde det fint så længe de kunne, men det var tydeligt at tempoet blev for højt, jo længere vi kom hen i turneringen. De kunne jo ikke løbe i den sidste kamp imod bøf

                          Comment


                            #58
                            Virker ret voldsomt med kun tre anholdte til stævnet i går? Så må Fyns Politi da have overreageret ret så voldsomt i maj 2018, da de foretog 30 anholdelser af OB-fans?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                              Virker ret voldsomt med kun tre anholdte til stævnet i går? Så må Fyns Politi da have overreageret ret så voldsomt i maj 2018, da de foretog 30 anholdelser af OB-fans?
                              Med så mange der kastede med hegn etc. kunne det sikkert også være blevet til flere, men mere voldsomt synes jeg trods alt ikke at det var igår og jeg synes generelt at sikkerhedsvagterne og politi havde stor ære af deres håndtering. Derfor kan politiet godt have overreageret i 2018, men det kan jeg ikke udtale mig om

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Med så mange der kastede med hegn etc. kunne det sikkert også være blevet til flere, men mere voldsomt synes jeg trods alt ikke at det var igår og jeg synes generelt at sikkerhedsvagterne og politi havde stor ære af deres håndtering. Derfor kan politiet godt have overreageret i 2018, men det kan jeg ikke udtale mig om
                                Er enig i at håndteringen i Halken i hår fortjener ros.
                                Men at sammenligne de to scenarier er jo nat og dag.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X