Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Emmanuel Sabbi

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...sabbi-i-hobro/

    Så er den i hus. Fra og med i sommer.

    Fantastisk at vi gafler en spiller, som 80% af Superliga-klubberne sandsynligvis gerne ville have haft. Og så gratis endda. Sikke en start på vinduet. Nu må fokus være rettet mod forsvaret.

    Hvor tror vi, han kommer til at spille med tanke på de mange offensive folk, vi efterhånden har?

    #2
    Fedt , han bliver spændende at følge
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      En stor dag. Så er angrebet på plads.
      Nu mangler vi kun en til midterforsvaret - og det er nu. Og midtbanen er stadig ikke god nok. Jeg har tænkt på om Jebaldi kunne bruges der. Om han vil være god nok, kan jeg ikke vide, men ser nogle kvaliteter hos ham, der tyder på det. Han er ikke god nok som angriber.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Det er en super god dag. I min bog den bedste af de nye spillere vi har skrevet med nu. Spændende om de forstærkninger der er nødvendig til forsvaret også er fra Sabbi hylden.

        Comment


          #5
          Fantastisk han er landet. Det glæder mig at man lykkedes at lave en lang aftale. Rygterne igår gik på 3 år, så 4 år er meget glædeligt. Og så er det bare sjovt at vinde et slag om en spiller for en gangs skyld. Man sidder med følelsen af at OB har tabt alle interne slag om spillere hold som aab, agf, bøf osv. Også har ville have, så at vi løber med Sabbi er en kæmpe sejr og et vidnesbyrd om at vi ikke er sat af, men har muskler at spille med. Glæder mig til at se ham i aktion i den nye sæson. Synes han er blandt superligaens mest spændende spillere. Hurtig, fysisk stærk, teknisk god og har et fint blik for sine medspillere. Mangler måske lidt målnæse og har et temperament, som hæmmer ham i ny og næ, men overordnet set er det sjældent jeg har set ham ikke at gøre en forskel for hobro i denne sæson.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            En stor dag. Så er angrebet på plads.
            Nu mangler vi kun en til midterforsvaret - og det er nu. Og midtbanen er stadig ikke god nok. Jeg har tænkt på om Jebaldi kunne bruges der. Om han vil være god nok, kan jeg ikke vide, men ser nogle kvaliteter hos ham, der tyder på det. Han er ikke god nok som angriber.
            Det har jeg også tænkt med Jebali, men det kræver en stærk defensiv som kan dække ind for hans manglende kvaliteter.
            Jeg tænker nu også Sabbi som kant fremfor angriber.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Sabbi på en 4 årig kontrakt er høj klasse, en af de bedste signings i lang tid! Fantastisk start på vinduet - kom hjem Høegh

              Comment


                #8
                Flere år var der hvor vi spørgte os om klubbens/ledelsens ambitioner. Nu går det den rigtige vej:

                OB ER PÅ VEJ TIL TOPPEN.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  En stor dag. Så er angrebet på plads.
                  Nu mangler vi kun en til midterforsvaret - og det er nu. Og midtbanen er stadig ikke god nok. Jeg har tænkt på om Jebaldi kunne bruges der. Om han vil være god nok, kan jeg ikke vide, men ser nogle kvaliteter hos ham, der tyder på det. Han er ikke god nok som angriber.
                  To ... vi skal have en der er bedre end Marco Lund og så en erstatning for Leeuwin ...

                  og en ny venstre (wing)back .. JBL er på vej videre, Madu er åbenbart ikke god nok og OL ser jeg ikke som fast starter ...

                  og måske en på midten men så skal der også snart nogen ud ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Velkommen til Sabbi - har potentialet til at blive en stor signing.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      To ... vi skal have en der er bedre end Marco Lund og så en erstatning for Leeuwin ...

                      og en ny venstre (wing)back .. JBL er på vej videre, Madu er åbenbart ikke god nok og OL ser jeg ikke som fast starter ...

                      og måske en på midten men så skal der også snart nogen ud ..
                      Kan ikke se det ske i dette vindue. Vi har JBL og Madu frem til sommer, og en Oliver Lund som Michelsen ikke har tøvet med at bruge på pladsen. Madu er der ikke nogen, der vil købe fri nu. JBL vil nok kræve et stort bud, da vi vil være nødt til at skulle købe en erstatning. Tror hellere en eventuelt ny klub vil vente til sommer med at hente ham.

                      Forhåbentlig bliver foråret brugt på blandt andet at lægge en handlingsplan for hvordan JBL erstattes til sommer.

                      Comment


                        #12
                        Fedt at vi henter en spiller der udstråler, at vi har sportslige ambitioner der rækker udover der, hvor vi ligger lige nu. Fedt at vi henter en spiller der har nogle klare spidskompetencer. Fedt at vi endelig henter en spiller med en alder og potentiale der gør, at vi potentielt kan skyde ham af for mange penge en dag. Spændt på at se, hvordan han bliver inkorporeret i offensiven.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Sabbi på en 4 årig kontrakt er høj klasse, en af de bedste signings i lang tid! Fantastisk start på vinduet - kom hjem Høegh
                          Bestemt, og så må vi nok regne med, at vi kun har ham i 2-2,5 år. Herefter kan vi så sælge ham for et godt beløb så er det en super deal.

                          Comment


                            #14
                            Lyder til at vi har overbudt BIF på lønnen

                            https://www.bt.dk/superligaen/superl...ndlen-i-vasken

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder til at vi har overbudt BIF på lønnen

                              https://www.bt.dk/superligaen/superl...ndlen-i-vasken
                              Mon ikke han går hen og bliver truppens dyreste, måske overgået af Jebali. Det kan så også godt ende med at betale sig godt hjem, hvis vi kan få ham solgt efter et par år eller tre.

                              Comment

                              Working...
                              X