Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadionoplevelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke vores stadion er med i denne pulje?

    https://fyens.dk/artikel/milliardinv...-børn-og-ældre
    Det tror jeg godt nok ikke du skal regne med.

    ... så skulle det da lige være som en af de ejendele kommunen vil sælge for at hive penge ind. Hvilket ville give god mening.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

      Det tror jeg godt nok ikke du skal regne med.

      ... så skulle det da lige være som en af de ejendele kommunen vil sælge for at hive penge ind. Hvilket ville give god mening.
      Det forventer jeg faktisk vi er. Jeg ved der er noget igang omkring stadion men det er noget sammenskudsgilde af en art så det er svært at sige hvor det lander henne i sidste ende

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke vores stadion er med i denne pulje?

        https://fyens.dk/artikel/milliardinv...-børn-og-ældre
        Måske, men jeg tror ikke det ligger øverst på listen ... langt fra.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Det tror jeg godt nok ikke du skal regne med.

          ... så skulle det da lige være som en af de ejendele kommunen vil sælge for at hive penge ind. Hvilket ville give god mening.
          Gad vide om “vi” både kan og vil købe stadion, hvis det bliver os tilbudt.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

            Måske, men jeg tror ikke det ligger øverst på listen ... langt fra.
            Den er jeg enig i. Og det er også ganske forståeligt

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det forventer jeg faktisk vi er. Jeg ved der er noget igang omkring stadion men det er noget sammenskudsgilde af en art så det er svært at sige hvor det lander henne i sidste ende
              Det er i hvert fald også nødvendigt, så vi må se hvad det ender med
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Gad vide om “vi” både kan og vil købe stadion, hvis det bliver os tilbudt.
                Spørgsmålet er, om NT og co. vil købe noget, som der så efterfølgende skal smides yderlige en del penge i.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Tror kommunen vil have NT til at betale så meget som muligt og omvendt. Det er nok mere det tovtrækkeri end et spørgsmål om penge. Håber de snart lander noget.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Gad vide om “vi” både kan og vil købe stadion, hvis det bliver os tilbudt.
                    Har sagt det før. Køb hvis de vil sælge. Det kan ikke være specielt dyrt. Kan umuligt koste mere end 50 millioner, når OB i forvejen ejer hovedtribunen der er den dyreste.

                    Comment


                      #70
                      Lad os fans være med i et evt køb, ved at udstede aktier i stadion med office faciliteter, så er jeg sikker på, at det løber fint rundt med et plus efter et par år.

                      Comment


                        #71
                        Tror sgu aldrig at kommunen kommet til at betale til at få stadion moderniseret, fordi så vil de andre klubber i Odense 100% sætte sig imod, som de gør hver eneste gang kommunen vil give OB noget

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Tror sgu aldrig at kommunen kommet til at betale til at få stadion moderniseret, fordi så vil de andre klubber i Odense 100% sætte sig imod, som de gør hver eneste gang kommunen vil give OB noget
                          Nej det er nok samme gamle historie med mindreværd og misundelse fra de lavt rangerede klubber der bevirker at politikkerne ikke tør gå dem imod af frygt for at midte taburetten og så ender vi ud med noget makværk af en lappeløsning. Så bliver langsiden lavet nu og så om nogle år den ene ende for at vente yderligere nogle år med sidste ende , til sidst står vi med 4 forskellige tribuner fra hver deres årti .
                          En gang Odense altid Odense.., men ikke på den fede måde i dette tilfælde
                          Last edited by Magge; 23-06-2020, 15:29.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Nej det er nok samme gamle historie med mindreværd og misundelse fra de lavt rangerede klubber der bevirker at politikkerne ikke tør gå dem imod af frygt for at midte taburetten og så ender vi ud med noget makværk af en lappeløsning. Så bliver langsiden lavet nu og så om nogle år den ene ende for at vente yderligere nogle år med sidste ende , til sidst står vi med 4 forskellige tribuner fra hver deres årti .
                            En gang Odense altid Odense.., men ikke på den fede måde i dette tilfælde
                            Ja. Også selvom de andre klubber self får nye kunststof baner MV engang imellem. Men det åbenbart noget andet.

                            Bare se i Århus. Der har kommunen sagt AGF kan få et nyt stadion. Og man ser ikke de mindre klubber gå frem i pressen og sætte sig imod. Som ja de gør her i Odense når OB som sagt skal have noget tildelt

                            Comment

                            Working...
                            X