Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes forsvarsspillet er blevet forbedret i takt med Ivancevic' integration på holdet. Tverskov på midten har nærmest været en åbenbaring så hvis Jørgen og Jebali holder formen, Breum fortsætter sin rivende udvikling, Aron finder den form han var i før operation så synes jeg vi er godt rustet. Grubbe er så sidenhen tilføjet truppen .. han skal selvf. først vise han er en forstærkning og spille Nico af holdet. FS beskriver i dag Grubbe som en ung Thomas Helveg. Håbet er selvf. også at Bashkim kan finde sit gamle jeg, og få banket nogen kasser ind.
    Kender ikke så meget til Grubbe, men hvis han sammenlignes med TH ser det lyst ud. I Italien havde han øgenavnet "Acceleratoren" pga. sin fart op ad højrekanten som gjorde at han stod bag en stor del af OBs mål ! Derfor blev de også handlet sammen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Kender ikke så meget til Grubbe, men hvis han sammenlignes med TH ser det lyst ud. I Italien havde han øgenavnet "Acceleratoren" pga. sin fart op ad højrekanten som gjorde at han stod bag en stor del af OBs mål ! Derfor blev de også handlet sammen.
      Det er præcis den måde Grubbe beskrives på .. fart, løbevillighed og bedst med en kridtstreg på sin højre side

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Fenger skal ikke være starter på et Top 6. Elsker den knægt. Men hvis vi skal op hvor det er sjovt skal der hentes en 9`er med mål i støvlerne
        Enig. Det er måske nærmest den plads manglerne er størst på i øjeblikket (udover CF)

        Comment


          Den konstante henvisning til top-6-niveau kan også blive meningsløs. Det er jo svært at sige, hvad der helt præcist konstituerer et ‘top-6-niveau’, og du kan jo have en spiller, der på ét hold er glimrende, mens spilleren vil fungere dårligt på er andet.

          Fodbold er et holdspil.

          Jeg kan sagtens se Fenger fungere på et top-6-hold, men det er bestemt en position, hvor vi skal have yderligere skyts, da jeg forventer, man finder en anden klub til BK.

          Er godt supplement til Fenger ville være en type, der er god til at tage bolden til sig og kommer med stor fysisk styrke.
          Last edited by Jungledyret; 01-06-2022, 11:34.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg synes forsvarsspillet er blevet forbedret i takt med Ivancevic' integration på holdet. Tverskov på midten har nærmest været en åbenbaring så hvis Jørgen og Jebali holder formen, Breum fortsætter sin rivende udvikling, Aron finder den form han var i før operation så synes jeg vi er godt rustet. Grubbe er så sidenhen tilføjet truppen .. han skal selvf. først vise han er en forstærkning og spille Nico af holdet. FS beskriver i dag Grubbe som en ung Thomas Helveg. Håbet er selvf. også at Bashkim kan finde sit gamle jeg, og få banket nogen kasser ind.
            Håb har man lov at have, men det var en lorte sæson og vi var virkelig dårlige. At vi så klare nedrykningsspillet ok, er da fint, men vi var ikke ret gode da Viborg skulle besejres.
            pokalfinalen var god men den slags kampe lever sit eget liv og FCM har også været ringe i år, hvor kun Drejer og Evander for alvor har gjort en forskel.

            vedr. finalen så var vi et minut fra at ryge ud til et FCN hold som spillede mere end en halvleg i undertal.

            ikke blot for at være negativ, men det lugter lidt af Århus her. Vinder AGF 2 kampe i træk, så tror de på guld.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Håb har man lov at have, men det var en lorte sæson og vi var virkelig dårlige. At vi så klare nedrykningsspillet ok, er da fint, men vi var ikke ret gode da Viborg skulle besejres.
              pokalfinalen var god men den slags kampe lever sit eget liv og FCM har også været ringe i år, hvor kun Drejer og Evander for alvor har gjort en forskel.

              vedr. finalen så var vi et minut fra at ryge ud til et FCN hold som spillede mere end en halvleg i undertal.

              ikke blot for at være negativ, men det lugter lidt af Århus her. Vinder AGF 2 kampe i træk, så tror de på guld.
              Uden håb er vi intet, og jeg tror vi alle herinde besidder det - måske med undtagelse af enkelte. Er der noget DU kan give mig medhold i, i det jeg skriver om et forbedret forsvarsspil med "Ivan" som inspirator, og Tverskov på midten har været stærk og vel lignet den 6'er vi har manglet, Breum der udvikler sig næsten fra kamp til kamp og Jebali der har været vores bedste mand i lang tid. Alt det sat sammen med at Aron kommer tilbage til det niveau han havde før operationen og yderligere et fromt ønske om at Bashkim finder sig selv, eller forlader klubben og en fuldgod erstatning hentes. Jeg påstår bestemt ikke det bliver "piece of cake" at ramme top6, men kun at vi har forbedret mulighederne, så de ser bedre ud end længe. Så har jeg ikke nævnt noget om BWs ændringer i strukturen, som vel med al ønsket tydelighed understreger HVOR stor mangel på mandskab der har været, og som Enrico ved flere lejligheder har beskrevet - her tænker jeg både på forholdet til agenter, spillere og øvrige klubber både nationalt og internationalt. Strukturen ser med andre ord ud til at være kraftigt forbedret til gavn for klub og trup.
              Last edited by manner; 02-06-2022, 04:47.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Sådan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Sådan
                  Sådan hvad?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Sådan hvad?
                    Han har scoret for Island i en træningskamp (mod mægtige San Marino). Mon ikke, at det er det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      Han har scoret for Island i en træningskamp (mod mægtige San Marino). Mon ikke, at det er det.
                      Uhadada Så er han nok på vej til PL

                      Comment


                        Jeg er pænt ligeglad med, hvem modstanderen er, så længe en af vores spillere scorer på landsholdet og gør opmærksom på sig selv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Jeg er pænt ligeglad med, hvem modstanderen er, så længe en af vores spillere scorer på landsholdet og gør opmærksom på sig selv.
                          Jo jo. Enig. Men du må indrømme der er stor forskel på hvad modstanderen hedder og om det er vigtige kampe.
                          For mig er det bare fedt at se at han snart er i omdrejninger og klar til at være en afgørende spiller for klubben igen

                          Comment


                            For en måned siden lød det til, at Aron Thrandarson var tæt på en forlængelse med OB. Det er han ikke helt.
                            Han er dog åben for en forlængelse, ligesom han også er åben for et klubskifte.

                            Thrandarson: Både åben for forlængelse og skifte - OBstruktion

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              For en måned siden lød det til, at Aron Thrandarson var tæt på en forlængelse med OB. Det er han ikke helt.
                              Han er dog åben for en forlængelse, ligesom han også er åben for et klubskifte.

                              Thrandarson: Både åben for forlængelse og skifte - OBstruktion
                              Aron har bare en klasse indstilling. Slipper en uge ferie om at komme bedst muligt i gang. Chapeau! Det er kæmpe!
                              Ville være forfærdeligt at lade sådan en spiller rejse videre. Kom nu, BW, der kan ikke være hurtigt nok at skrive forlængelsen med Aron!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                For en måned siden lød det til, at Aron Thrandarson var tæt på en forlængelse med OB. Det er han ikke helt.
                                Han er dog åben for en forlængelse, ligesom han også er åben for et klubskifte.

                                Thrandarson: Både åben for forlængelse og skifte - OBstruktion
                                Forlængelse er det eneste rigtige for OB. Han er alt for vigtig ift hvad han er værd på transfermarkedet. Håber de finder en løsning

                                Comment

                                Working...
                                X