Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Aron Elís Thrándarson

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/
    velkommen til vores nye islandske kæmpe! han var en del af et Aalesund-hold, der lige er rykket op i eliteserien efter en suveræn sæson i 1. division. Ellers nogle andre, der kender lidt mere til vores nye midtbanespiller?
    Last edited by Ertuğrul; 23-12-2019, 13:11.

    #2
    Det må vel betyde at man indten lejer Greve eller Eskesen ud eller sælger en af dem

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Det må vel betyde at man indten lejer Greve eller Eskesen ud eller sælger en af dem
      Håber på et salg af Greve, selvom han har gjort det fint de sidste par kampe
      siden 1887

      Comment


        #4
        Fysik og power. Det bliver et ja tak herfra! Aner ikke hvem manden er, men et kæmpe velkommen til! :)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/
          velkommen til vores nye islandske kæmpe! han var en del af et Aalesund-hold, der lige er rykket op i eliteserien efter en suveræn sæson i 1. division. Ellers nogle andre, der kender lidt mere til vores nye midtbanespiller?
          De er godt nok blevet gode til at lukke ned for rygterne ud af Ådalen! Spændende signing - selvom det nok desværre også cementerer, at man har givet mere eller mindre op på Eskesen, i hvert fald for nuværende.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Det må vel betyde at man indten lejer Greve eller Eskesen ud eller sælger en af dem
            Hvem siger de ikke skal væk begge to? Ingen af dem kan være tilfredse med den manglende spilletid. Må sige jeg havde større forventninger til Eskesen end det han har vist.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvem siger de ikke skal væk begge to? Ingen af dem kan være tilfredse med den manglende spilletid. Må sige jeg havde større forventninger til Eskesen end det han har vist.
              Jeg tror nu stadig på Eskesen kan have en fremtid i OB, men kræver jo han får spilletid, så han skal klart lejes ud. Men hvis begge skal væk, så står vi jo pludselig tynd midtbane hvis vi løber ind i skader

              Comment


                #8
                Velkommen til, han lyder spændende. Det er fysik og power som jeg synes vi i den grad har manglet, så umiddelbart er jeg meget tilfreds med at vi henter sådan en type spiller.

                Comment


                  #9
                  Lugter mere af breddespiller end profil til start 11. Lugter mere af en powerspiller der skal være konkurrent til Kløve/Opondo/Greve end en boldstærk konkurrent til JJT, som jeg synes er det vi mangler.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Lugter mere af breddespiller end profil til start 11. Lugter mere af en powerspiller der skal være konkurrent til Kløve/Opondo/Greve end en boldstærk konkurrent til JJT, som jeg synes er det vi mangler.
                    Meget enig. Lugter mere af en Sdj signing end en OB signing. Jeg havde også håbet på noget mere.

                    Men alle skal have chancen. Så velkommen til

                    Comment


                      #11
                      Alle nye spillere skal naturligvis tages godt imod og bydes behørigt velkommen. Velkommen Aron.

                      Men dén her signing lugter bare af alt det, vi ikke har brug for mere af.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                        Jeg tror nu stadig på Eskesen kan have en fremtid i OB, men kræver jo han får spilletid, så han skal klart lejes ud. Men hvis begge skal væk, så står vi jo pludselig tynd midtbane hvis vi løber ind i skader
                        Fuldstændig enig. Jeg forstår ikke hvorfor JM ikke har brugt i stedet for Opondo/Kløve/Greve. I min optik er han en bedre boldspiller end de 3 nævnte. Har et meget hurtigere løb fremad banen og dribler væsentlig bedre..

                        Men ifht. Aron, så kommer han også med erfaring fra Eliteserie i Norge, men jeg kender ham heller ikke. Kan dog se; https://www.transfermarkt.com/aron-e...s/0?saison=ges at han primært spiller LW, så mon ikke han er tænkt som erstatning for JBL? Det tror jeg..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...dtbanespiller/

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/
                          velkommen til vores nye islandske kæmpe! han var en del af et Aalesund-hold, der lige er rykket op i eliteserien efter en suveræn sæson i 1. division. Ellers nogle andre, der kender lidt mere til vores nye midtbanespiller?
                          Jeg venter med at klappe, til jeg ser hvad han kan. Umiddelbart tænker jeg at det er så sigende, for det niveaue JH tænker vi skal have i OB. Forhåbentlig er det afklaret med den nye sportsdirektør.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #14
                            Velkommen til!
                            Fysisk stærkt og god i luften. Det kan pynte.
                            Spændende hvad vil ske der om Greve og Eskesen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                              Alle nye spillere skal naturligvis tages godt imod og bydes behørigt velkommen. Velkommen Aron.

                              Men dén her signing lugter bare af alt det, vi ikke har brug for mere af.
                              Hvorfor? Fordi han er ukendt herinde? Det var Grytebust også... måske er Aalesund en god adresse for os at hente ukendte spiller. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X