Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nej. Men der skal da flere midler til førend OB rykker sig. Det eller en genial sportsdirektør eller en helt unikt talentfuld årgang som var hemmeligheden bag AaB’s succeser.

    Hvis Thorborg ikke vil lægge det der åbenlyst skal til må andre have chancen. Hvad med Fam. Stadil der styrer Thornico fra havnen i Odense? Eller Erik Skærbæk - han smider da penge efter alle mulige mærkelige projekter med base i Svendborg? Butikken med farligt fyrværkeri alias T Hansen har da også milliarder banken med Fyn som udgangspunkt? Der er masser af folk på Fyn der med en brøkdel af formuen kunne skabe et fynsk storhold.

    Og ja, hvis jeg var rig skulle jeg nok selv gå forrest i donationerne. Jeg ville endda glædeligt betale for at nogen udviklede en tidsmaskine så ‘93-94-holdet, Kim Brink og Viggo Jensen blev tryllet 25 år yngre.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Nej. Men der skal da flere midler til førend OB rykker sig. Det eller en genial sportsdirektør eller en helt unikt talentfuld årgang som var hemmeligheden bag AaB’s succeser.

      Hvis Thorborg ikke vil lægge det der åbenlyst skal til må andre have chancen. Hvad med Fam. Stadil der styrer Thornico fra havnen i Odense? Eller Erik Skærbæk - han smider da penge efter alle mulige mærkelige projekter med base i Svendborg? Butikken med farligt fyrværkeri alias T Hansen har da også milliarder banken med Fyn som udgangspunkt? Der er masser af folk på Fyn der med en brøkdel af formuen kunne skabe et fynsk storhold.

      Og ja, hvis jeg var rig skulle jeg nok selv gå forrest i donationerne. Jeg ville endda glædeligt betale for at nogen udviklede en tidsmaskine så ‘93-94-holdet, Kim Brink og Viggo Jensen blev tryllet 25 år yngre.
      Gad vide om OB/Thorborg har prøvet at være opsøgende ift at finde flere midler?
      Kan OSE være hindringen for nye investorere?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Gad vide om OB/Thorborg har prøvet at være opsøgende ift at finde flere midler?
        Kan OSE være hindringen for nye investorere?
        OSE er ikke en hindring. Det er Thorborgs 93% og totale magt. Hvem vil smide en stor sum penge ind som ny investor hvis man ved på forhånd at man stort set ingen indflydelse får?

        Comment


          #19
          Mon det var NT der bugtalte, når JH talte om “det lange seje træk”? Måske NT mener OB kan blive en topklub fra nulpunkt ved hårdt arbejde, ligesom han selv er.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #20
            https://mobil.bold.dk/snak/traad/5581558/1

            Bare vi havde samme ambition

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://mobil.bold.dk/snak/traad/5581558/1

              Bare vi havde samme ambition
              Syntes bare ikke den er vanvittig realistisk og tænker det bare er brugt som et salgsargument overfor sine aktionærer der gerne skulle smide endnu flere penge i foretagende

              Comment

              Working...
              X