Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Atlético OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Atlético OB

    Der er ikke så meget positivt at skrive om for tiden så tankere går på vandring ...
    Den gamle strategi sagde at der skulle bruges flere OB spillere støttet af enkelte udenlandske profiler ... hvis man nu skulle lege med tanken om at lave et OB hold rent på ungdomsspillere der stadig var aktive og har spillet for 1. holdet, hvordan ville det så se ud?

    Oliver C
    Desler. Høegh. Obbekjær. Grubbe.
    Eskesen. JJT. Greve. Absalonsen
    AKJ. Falk.

    Reserver:
    Bernat/Lindegaard
    Kasper Larsen
    Frøkjær
    Harboe
    Weber
    Feldballe
    Greve

    Hvordan ville det hold klare sig og ville folk se og støtte det på trods af at man givetvis ikke ville have top6 som målsætning?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Selvfølgelig ville støtte det hold. Men tror ikke det hold kunne klare meget. Der mangler bare alt for meget kvalitet på midtbanen og angribere har ikke nok mål i støvlerne. Det ville lugte som bundhold.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Der er ikke så meget positivt at skrive om for tiden så tankere går på vandring ...
      Den gamle strategi sagde at der skulle bruges flere OB spillere støttet af enkelte udenlandske profiler ... hvis man nu skulle lege med tanken om at lave et OB hold rent på ungdomsspillere der stadig var aktive og har spillet for 1. holdet, hvordan ville det så se ud?

      Oliver C
      Desler. Høegh. Obbekjær. Grubbe.
      Eskesen. JJT. Greve. Absalonsen
      AKJ. Falk.

      Reserver:
      Bernat/Lindegaard
      Kasper Larsen
      Frøkjær
      Harboe
      Weber
      Feldballe
      Greve

      Hvordan ville det hold klare sig og ville folk se og støtte det på trods af at man givetvis ikke ville have top6 som målsætning?
      Hverken Bernat, Harboe eller Weber kan vel kvalificere sig til holdet, når du opstiller præmissen om, at de skal have spillet for 1. holdet. I hvert fald hvis det skal være officielle kampe.

      Og så tænker jeg også, at Jakob Buus og Christian Sørensen, som begge spiller fast i 1. division ville være kede af, at Feldballe (spiller han overhovedet endnu?) og Weber kan snige sig ind på holdet foran dem - ligesom de begge nok stadig ville være niveaumæssigt foran Grubbe (det er dog svært at vide).
      Mon ikke, at Kasper Larsen også ville starte i stedet for Obbekjær endnu.

      Mathias Jørgensen må også være i spil - i hvert fald til Greves plads på bænken (så han ikke figurerer to steder) :)
      Matti Lund bør også nævnes.

      Det gør trods alt holdet noget bedre. Kunne være sjovt at se

      Comment


        #4
        Jacob Rasmussen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Der er ikke så meget positivt at skrive om for tiden så tankere går på vandring ...
          Den gamle strategi sagde at der skulle bruges flere OB spillere støttet af enkelte udenlandske profiler ... hvis man nu skulle lege med tanken om at lave et OB hold rent på ungdomsspillere der stadig var aktive og har spillet for 1. holdet, hvordan ville det så se ud?

          Oliver C
          Desler. Høegh. Obbekjær. Grubbe.
          Eskesen. JJT. Greve. Absalonsen
          AKJ. Falk.kj

          Reserver:
          Bernat/Lindegaard
          Kasper Larsen
          Frøkjær
          Harboe
          Weber
          Feldballe
          Greve

          Hvordan ville det hold klare sig og ville folk se og støtte det på trods af at man givetvis ikke ville have top6 som målsætning?
          Jeg ville have langt større tålmodighed med et hold bestående af flere OB’ere end jeg har med et hold bestående af “lejesvende” hvor OB’erne nærmest er med på yderste mandat. Og jeg bilder mig ind at holdet ville have mere klubånd og sjæl.
          At resultaterne så måske ville være dårligere vil ikke skuffe lige så meget fordi det i så fald vil være mere forventeligt.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Absalonsen skal vel ikke være med? Han kom først til klubben som 20 årig.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
              Absalonsen skal vel ikke være med? Han kom først til klubben som 20 årig.
              Jeg tænkte det samme. Ud med Absa, Greve på kanten og Frøkjær ind centralt.

              Sjov ide med tråden, man bliver dog trist når man ser det hold vi ville stille ud fra ovenstående eksperiment - der er ikke meget fyrværkeri.

              Comment


                #8
                Der er selvfølgelig også Matti Lund, som fortjener en plads på holdet

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Jacob Rasmussen
                  Han opfylder ikke præmissen om, at han skal have spillet for 1. holdet. Ellers ville en hvis herre med nr. 10 på landsholdet nok også lige kunne snige sig med på holdet

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Hverken Bernat, Harboe eller Weber kan vel kvalificere sig til holdet, når du opstiller præmissen om, at de skal have spillet for 1. holdet. I hvert fald hvis det skal være officielle kampe.

                    TROEDE FAKTISK AT DE ALLE HAVDE HAFT DEBUT .. my bad ..

                    Og så tænker jeg også, at Jakob Buus og Christian Sørensen, som begge spiller fast i 1. division ville være kede af, at Feldballe (spiller han overhovedet endnu?) og Weber kan snige sig ind på holdet foran dem - ligesom de begge nok stadig ville være niveaumæssigt foran Grubbe (det er dog svært at vide).
                    Mon ikke, at Kasper Larsen også ville starte i stedet for Obbekjær endnu.
                    ENIG ..

                    Mathias Jørgensen må også være i spil - i hvert fald til Greves plads på bænken (så han ikke figurerer to steder) :)
                    MADS OG MATHIAS GREVE ..
                    Matti Lund bør også nævnes.
                    UPS .. HAN VAR FAKTISK PÅ DET FØRDTE START11

                    Det gør trods alt holdet noget bedre. Kunne være sjovt at se
                    Just fun and games ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Just fun and games ..
                      Jeps, prøver også bare at lege med - men kan godt se, at min tone kan tolkes ikke så "fun". Mads Greve har vel heller aldrig spillet en førsteholdskamp for OB, hvis vi nu skal blive ved det krakilske :)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                        Han opfylder ikke præmissen om, at han skal have spillet for 1. holdet. Ellers ville en hvis herre med nr. 10 på landsholdet nok også lige kunne snige sig med på holdet
                        Ja ok, det er også rigtigt nok

                        Jeg ser dog ikke noget galt i, at de kan hentes hjem, selvom de forlod klubben som helt ung eller lignende

                        Comment


                          #13
                          Oliver
                          Desler. Høegh. Larsen. Grubbe.
                          Eskesen. JJT. Matti. Greve.
                          Falk. AKJ

                          Lindegaard/Radza
                          Backs: Buus
                          CB: Obbekjær
                          Midt: Sørensen, Frøkjær
                          CF: Mathias Jørgensen

                          ?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Jeg ville have langt større tålmodighed med et hold bestående af flere OB’ere end jeg har med et hold bestående af “lejesvende” hvor OB’erne nærmest er med på yderste mandat. Og jeg bilder mig ind at holdet ville have mere klubånd og sjæl.
                            At resultaterne så måske ville være dårligere vil ikke skuffe lige så meget fordi det i så fald vil være mere forventeligt.
                            Lige mine ord. Jeg bilder mig ind at mit barndoms storhold fra 93 og frem havde mere OB-sjæl, selvom eks. Detlefsen ikke spillede mange sæsoner for os.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment

                            Working...
                            X