Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - FCM

    Lortenederlag igen.

    Der begynder at tegne sig et mønster over denne uforløste og svingende sæson. Der mangler simpelthen kvalitet og stabilitet på flere pladser. Det kan simpelthen ikke passe at OB skal hente spillere i Vendsyssel, Esbjerg og Lyngby. En klub som OB skal stile højere og hente mere kvalitet. Bortset fra FCK, så bør OB kunne måle sig med alle de andre tophold. Det bør også være ambitionen når man køber ind

    Jeg synes, at Opondo har fået sine chancer, og han er simpelthen ikke god nok, mener jeg. Kampens dårligste spiller, efter min mening.

    kampens OB-karakterer på 13-skalaen.

    Oliver C. 6
    Oliver Lund 8
    Leeuwin 6
    Tverskov 6
    Marco Lund 03
    Barrett 6
    Drachmann 7
    Opondo 03
    Frøkjær 03
    Svendsen 5
    Kadrii 8

    Og så var Jebali i øvrigt god med et rigtig godt indhop




    #2
    Syntes skaderne lidt ødelægger vores muligheder for at gøre holdet bedre idag. Frøkjær og Svendsen skulle have været ude. Syntes OL var pinlig elendig idag. Skidt defensiv og meget meget dårlig offensivt. Max 5 til ham, men ellers enig i dine karaktere.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Syntes skaderne lidt ødelægger vores muligheder for at gøre holdet bedre idag. Frøkjær og Svendsen skulle have været ude. Syntes OL var pinlig elendig idag. Skidt defensiv og meget meget dårlig offensivt. Max 5 til ham, men ellers enig i dine karaktere.
      Oliver Lund er altså én af de bedre i dag. Hvor har du set kampen? Der kan være forskel på live og TV. Mine karakterer er fra stadion

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Syntes skaderne lidt ødelægger vores muligheder for at gøre holdet bedre idag. Frøkjær og Svendsen skulle have været ude. Syntes OL var pinlig elendig idag. Skidt defensiv og meget meget dårlig offensivt. Max 5 til ham, men ellers enig i dine karaktere.
        Er uenig. Olli Lund var en af vores bedste. Ikke med meget i offensiven især i første halvleg men rigtig godt i defensiven. Han lukkede vores højre side i defensiven hvad Barrett ikke kunne på venstre side hvor FCM næsten kunne agere som de ville. Og han gik forrest at give den rigtige modstand og de rigtige svar til FCMs fysisk hårde spil.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Det sejler jo også rundt defensivt. Oliver Christensen virker decideret usikker, og i flere situationer, er han ved at tabe bolden mellem sine hænder, foruden at han kommer dårligt ud ved flere af FCM's dødbolde. Han er symbolet på et frugtigt Øens Hold-samarbejde, jovist, men pt. er han ikke brugbar hos et hold, der sigter efter en placering blandt de øverste seks, desværre.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Oliver Lund er altså én af de bedre i dag. Hvor har du set kampen? Der kan være forskel på live og TV. Mine karakterer er fra stadion
            Set på stadion. Han sejlede jo rundt. Lavede elendige berøringer, smed bolde væk, og når han fik chancen for indlæg blev de slået lige i hovedet på den nærmeste FCMŽer. Han vandt sin luftdueller og det var det.

            Comment


              #7
              Frøkjær og Opondo var decideret elendige. Lund var bare dårlig og har vel været det længe nu.

              Vi så også at Svendsen er bedst som spids og ikke venstre midt. Der har jeg set AK være bedre. Jebali var god og viser potentiale som nogle af os har set længe. Men om der er plads til alle 3 i start 11 er jeg stadig meget i tvivl om.

              Men hvor mangler vi dog kvalitet på den midte. Den er simpelthen ikke Top 6 værdig. Kun Drachmann har bevist sit værd og er stabil i denne sæson. Men resten har kun kvalitet til et midterhold.

              Kløve i toptopform kan måske gøre en forskel.. Men rammer den sjældent
              JJ er konstant skadet eller på vej i form
              Opondo ligner mere og mere et fejlkøb
              Frøkjær har et af truppens laveste bundniveauer og viser ikke meget
              Greve gør det ok. Men flytter os ikke
              Eske var jeg lige ved at glemme. Hvis han er dårligere end Frøkjær ser det skidt ud

              Skal vi rykke os skal vi rydde op og hente kvalitet ind. Helst 2

              Nu skal vi helst hente minimum 4p de sidste 3 kampe så vi ikke er bagud når foråret starter

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                Set på stadion. Han sejlede jo rundt. Lavede elendige berøringer, smed bolde væk, og når han fik chancen for indlæg blev de slået lige i hovedet på den nærmeste FCMŽer. Han vandt sin luftdueller og det var det.
                Jeg synes simpelthen ikke, at du har ret.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                  Det sejler jo også rundt defensivt. Oliver Christensen virker decideret usikker, og i flere situationer, er han ved at tabe bolden mellem sine hænder, foruden at han kommer dårligt ud ved flere af FCM's dødbolde. Han er symbolet på et frugtigt Øens Hold-samarbejde, jovist, men pt. er han ikke brugbar hos et hold, der sigter efter en placering blandt de øverste seks, desværre.
                  Jeg er enig. Han virker utrolig usikker. Hvem var ham målmanden der stod til sidst i opvarmningen. Han havde noget udstråling.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Jeg er enig. Han virker utrolig usikker. Hvem var ham målmanden der stod til sidst i opvarmningen. Han havde noget udstråling.
                    Det er HC. Vores U19 landsholdsmålmand

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er HC. Vores U19 landsholdsmålmand
                      Meget mere udstråling

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                        Meget mere udstråling
                        Muligt. Men jeg tror nu stadig at han står pænt bag OC og Mandé. Udstråling eller ej.
                        Jeg er heller ikke tryg ved OC men tror på ham på den længere bane og han er nød til at få erfaring ved at spille

                        Comment


                          #13
                          Kampen var ligesom onkel Knuds begravelse i torsdags hunde koldt og meget sørgeligt.

                          Holdet kunne simpelthen ikke være 1 halvleg bekendt skader eller ej,

                          Comment


                            #14
                            Som jeg ser kampen, så går vi benhårdt efter at lave en kopi af kampen i Herning, hvor vi står dybt og venter på en kontra. Til forskel for den kamp er vi bare alt alt for dårlige på bolden i dag, samtidig med fcm den første halve time er mere aggressive. Vi får slet ikke ro på spillet og bliver bare trykket tilbage. De har 5 hjørnespark indenfor de første 10 min. Det burde ingen hold indenfor landets grænser for lov til på vores bane. Til sidst kan vi så ikke holde stand mere. Herefter bliver formationsskiftet ved tverskovs skade et vendepunkt. Jebali går med det samme ind og er en mundfuld for fcm'erne og det inspirerer holdet en smule til også at spille fodbold. Så laver vi så den ekstra udslagsgivende fejl, som de på smuk vis straffer os på og så bliver det bare for svært at komme tilbage. Jeg tror vi havde hapset et point, hvis vi havde holdt dem på 1-0 ved pausen, og det ærger mig, for deres 2-0 mål var ikke i en periode, hvor de dominerede, som de gjorde indtil tverskovs skade.
                            2. halveg synes jeg vi viser fin karakter. Vi giver den alt hvad den kan trække og får reduceret fortjent. Desværre var der ikke ilt nok i tanken til for alvor at presse dem tilbage til sidst.
                            jeg vil også tilslutte mig folket, som mener 8'erne i dag spiller en dårlig kamp, men jeg synes også det er gode lærepenge for dem. Det er unge offensivspillere, som skal lære at være rigtige boks til boks-spillere, med defensive pligter og coolness på bolden. Begge to var massivt udfordret i dag, men de har alderen med sig og forhåbentligt tager de ved lære af en dag som i dag, hvor deres direkte modstandere var klasser over dem. Jeg er med på der skal ryddes op i dem, og vil også rigtig gerne bytte 2 af dem ud for en rigtig klassespiller, men de to i dag vil jeg ikke afskrive endnu. De har fortsat alderen med sig.

                            Comment


                              #15
                              I dag prøvede vi vel for første gang en reel 4-3-3, da Tverskov gik ud - Og det klædte os faktisk. Måske er det nøglen til st spille både med Sander, Bashkim og Jebali, på samme tid. Altså en ren 4-3-3 med tre reelle midtbane folk, frem for kun to, som vi spillede mod Hobro og Lyngby.

                              Skidt idag: Opondo, Frøkjær og Lund skuffer. Sander skuffer Big time, niveauer under hvad vi plejer at se, han kommer igen.

                              JM må tage på sin kappe at vi ikke hang samme i kæderne, før vi går over i en 4-3-3. Ved godt han sagde efter kampen, at formationen ikke betyder noget,
                              meeeenn...

                              Godt idag: Jebali viser et potentielt top niveau og en stabilitet der går opad...
                              Bashkim er klinisk når han får chancen...

                              Man kan undre sig over, hvad Greve snart skal gøre, for at få den startplads. Han er vel vores mest score de midtbanemand, målt på minutter...

                              Lige nu er det det vi mangler, en stabil midtbane mand til Drachman. Og er Kløve ikke snart klar igen???

                              Nå, videre - vi skal have 3 i Horsens.

                              Comment

                              Working...
                              X