Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 25.11.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Er der gået noget forud siden Mabil lige skulle håne RMN efter scoringen, eller er han bare et dumt svin?
    Overhovedet ikke :) jeg står på tribunen. Og ingen har været efter ham i løbet af kampen

    Comment


      #32
      At kalde det Mabil lavede for en "hån", er sgu lige et nummer for overfølsomt til min smag.

      Comment


        #33
        Vores venstre side med Marco og Barrett har alt for store problemer med Mabil.
        Vores midtbane bliver overmatchet.
        Når vi prøver noget offensivt så ofte med en alt for dum og let fejlaflevering som inviterer FCM.
        Når vi prøver at bruge lidt ro i vores spil så smider vi det væk i næste sekunde med en fejlaflevering.
        Det er ikke meget at stole på. Eneste positive jeg hidtil kan se at vi var overraskende godt ved deres høje indlæg og hjørnespark. (Håber bare har ikke jinxet det nu.)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Vi mangler energi, bevægelse og 100% aktioner i dag. Det er helt vildt, man kan hive den slags helt ud af et hold i 45 minutter! Det MÅ ikke ske i 2 halvlege, så bliver jeg for alvor bekymret.

          Nul dybdeløb, nul fandenivoldskhed - og så er Marco Lund bare stadig ikke mere end en god divisionsspiller.

          Comment


            #35
            Træls vi ikke kan halte til pause med 0-1 og lave taktiske justeringer derfra ... nu skal vi godt nok grave dybt

            Comment


              #36
              Havde han skudt over, havde RMN hånet ham med gestikuleren.
              Last edited by Kaspernon; 25-11-2019, 19:57.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Vi mangler energi, bevægelse og 100% aktioner i dag. Det er helt vildt, man kan hive den slags helt ud af et hold i 45 minutter! Det MÅ ikke ske i 2 halvlege, så bliver jeg for alvor bekymret.

                Nul dybdeløb, nul fandenivoldskhed - og så er Marco Lund bare stadig ikke mere end en god divisionsspiller.
                Måske kommer vi frem til en afslutning kanden halvleg ..

                Nøj vi er ringe i dag ...igen
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  De kan sgu ikke være den indsats bekendt. Energiniveauet er ikke-eksisterende. Jeg er med på, at de på mange pladser er overmatchede, men det mindste man kan, er at vise noget energi og vilje. Og så er det godt nok mange tekniske fejl, præcis som i lyngby-kampen, hvor de jo ikke kan sætte tre afleveringer sammen. Og det sidste jeg bliver gal over at glo på, er at de konsekvent forsøger med lange høje bolde frem, som vi har vundet 0 af indtil videre. Kæft en omgang lort!

                  Comment


                    #39
                    Fair nok, det er derfor jeg spørger. Jeg sidder på RMN lige ud for hvor Mabil stod og fra min plads ligner det klart at han jubler målrettet ud mod publikum, hvilket undrede mig da jeg på ingen måde har hørt nogen være efter ham. Hån var nok en kende stærkt, men jeg finder det da fuldstændigt unødvendigt og tror også at dommeren påtalte det. I kampens hede skal der ikke meget til at ophidse publikum, slet ikke oven på en mavepuster, og det blev ihvertfald ikke modtaget specielt t positivt.

                    Comment


                      #40
                      Nå lad os håbe OB kommer på banen til 2 halvleg. Fordi de glemte ihvertfald at komme på banen i første halvleg

                      Comment


                        #41
                        Hjernedødt man ikke flår Frøkjær ud i pausen!

                        Comment


                          #42
                          Eske må da være bedre end Frøkjær i dag
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Frøkjær er overhovedet ikke god nok endnu. Det samme kan siges om Opondo.

                            Generelt synes jeg vi har været meget låst i vores spil.
                            Jeg havde skiftet system for lang tid siden. Ramon og JT burde sagtens kunne danne et stærkt stopperpar. Træls han blev skadet, han er nok vores vigtigste mand...
                            Sad lige og tænkte det samme. Greve og Kløve må være bedre en dette

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Eske må da være bedre end Frøkjær i dag
                              Alle må da være bedre end Frøkjær i dag

                              Comment


                                #45
                                Vi skal af med Leuwin, Marco og den anden lund( kan være reserve)

                                Comment

                                Working...
                                X