Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Malmø FF-OB 20/11
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægEr malø ikke langt nok fremme så de kan livestreame kampen, nu OB er en flok amatører?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægLigner en 4-3-3
Jeg frygter at 3-4-3 vil koste os vores ellers så solide defensive fundament. Hovedsageligt hvis det betyder at Bash, Sander og Jebali spiller samtidigt, for så skal der arbejdes mere defensivt fra Bash, Sander og Jebali. Tror dette vil betyde at vi går fra at vinde kampe 1-0, til at begynde at spille tjuvbang kampe igen, med masser af mål i begge ender, præcis som vi så i Lyngby, hvor midtbanen var nærmest ikke tilstede.Last edited by OBSch; 20-11-2019, 13:19.
Comment
-
⏱️13
1-1
Malmö udligner på en kontra. Målscorer Søren Rieks⚪️
#obdk #mffob"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
Jeg er ikke helt tryg ved, at vi “ofrer” en reel midtbane mand, med stort løbe pensum og defensive kvaliteter, kunne være Opondo el Kløve, til fordel for Jebali der absolut har offensive kvaliteter, men intet fylder på midten eller i det defensive arbejde.
Jeg frygter at 3-4-3 vil koste os vores ellers så solide defensive fundament. Hovedsageligt hvis det betyder at Bash, Sander og Jebali spiller samtidigt, for så skal der arbejdes mere defensivt fra Bash, Sander og Jebali. Tror dette vil betyde at vi går fra at vinde kampe 1-0, til at begynde at spille tjuvbang kampe igen, med masser af mål i begge ender..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men en god mulighed at prøve det i en testkamp mod en stærk modstander. Så kan vi se om vi får balance i det.
Tror dog vi får svært ved at finde balancen med kun to reelle midtbane folk, både mod Hobro og Lyngby tabte vi mere end vi vandt, på midten. Syntes det ser noget shakey ud. Jebali er fed som type, han minder lidt om Muhammed Zidan. Fantastisk bold troldmand, men har ikke mere fysik end tobak for en skilling, og bidrager med intet i det defensive arbejde på midten.
Derfor så jeg gerne, at vi kun spillede med to angribere når Jebali spiller - (med mindre vi selvfølgelig skal ud og jagte...)
lad os se om det lykkes, på trods af min pessimisme, vi håber...;-)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
Ja, det er spændende at se os mod en god modstander, Malmø er vel på niveau med FCM/FCK.
Tror dog vi får svært ved at finde balancen med kun to reelle midtbane folk, både mod Hobro og Lyngby tabte vi mere end vi vandt, på midten. Syntes det ser noget shakey ud. Jebali er fed som type, han minder lidt om Muhammed Zidan. Fantastisk bold troldmand, men har ikke mere fysik end tobak for en skilling, og bidrager med intet i det defensive arbejde på midten.
Derfor så jeg gerne, at vi kun spillede med to angribere når Jebali spiller - (med mindre vi selvfølgelig skal ud og jagte...)
lad os se om det lykkes, på trods af min pessimisme, vi håber...;-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment