Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg var på stadion, og det jeg kunne se gennem det, iøvrigt latterligt tykke, grønne net var:
    • Jebali er godt nok ringe defensivt. Altså han bidrager jo med ingenting, og så er jeg ked af at sige det, men hold kæft hvor det irriterer mig, at hver gang han modtager bolden, så skal han lige have 14 touches før han kan spille den videre. Smider i øvrigt urimelig mange bolde væk fordi han simpelthen ikke er hurtig nok i spillet.
    • Jens Jakob laver 60 fejlafvleveringer inden bliver pillet ud. Fylder i øvrigt ingenting på midten. Skidt kamp.
    • Marco Lund har 0% overblik, og skal aldrig føre bolden frem.
    • Leeuwin, som jeg ellers synes har haft et flot solidt niveau, sejler rundt i går.
    • OC dropper, ærgerligt, men det sker. Op på hesten.
    • Opondo skuffer mig da han kommer ind. Han virker fortsat meget rusten i spillet med bold. Han er god til at gå i presset til gengæld, men det fungerer ikke rigtig, når vi har bolden.
    • Sander og Bashkim skylder én hver. Især Sanders var jo en kæmpechance.
    • Drachman var sløj i 75 minutter, men fandt så noget energi og noget gejst det sidste kvarter. Var egentlig lidt mærkeligt, men han var med til at bryde spillet i slutfasen, hvor vi fik lidt bedre fat.
    Jebali har klare mangler defensivt. Synes dog at han spiller er godkendt første halvleg, hvor han også er vores klart bedste offensive kort. Jeg er enig i at han nogen gange skal spille mere simpelt og slippe bolden første gang.

    JJ laver nogle feljafleveringer, jovist. Ikke 60, nok nærmere et sted mellem 5-10. Det er heller ikke godt nok, men jeg synes bare at han har noget vision i sit spil som ingen af vores andre midtbanespilere har. Han prøver, modsat fx. Jebali at slå nogle bolde første gang, også på tværs af banen og det koster nogle fejl. At vi så var overmatchet 3 mod 2 på midtbanen i anden halvdel af anden halvleg synes jeg ikke skal tilskrives JJ. Nærmere vores træner, der skulle have flyttet Tverskov længere op, så han kunne bryde Lyngbys opspil, der i den periode var gode til at finde Corlu i mellemrummet foran vores forsvar.

    Jeg synes ikke Marco Lund laver graverende opspilsfejl i kampen. Til gengæld kan man klandre ham for et noget kluntet frispark på Corlu der fører til 3-1 målet.

    Leeuwin kommer til at se skidt ud, særligt ved Lyngbys sejrsmål, men det er kollektivt at vi fejler i den situation. Jeppe taber bolden og giver dem en omstilling. Det må ikke ske i det 93. minut.

    Enig i din betragtnig om OC. Alle målmænd i superligaen laver fejl der koster mål.

    Opondo ligner en der mangler noget mere kontinuitet for at fungere i holdet. Har svært ved at se hvordan han skal få det da jeg på nuværende tidspunkt ser ham som vores 4-5 bedste midtbanespiller (Efter Drachmann, Thomasen, Kløve og måske Frøkjær)

    Sander har været god for os og har også et pæntscoringssnit, men nøj hvor brænder han også nogle store chancer. Den i går tager prisen. Bashkim skal vel også score på sin friløber, selvom den falder til hans svage ben. Mirakelsen er langt ude af sit mål, så et lob havde nok gjort det. En svær detalje dog.

    Jeg er uenig i din betragtning omkring Drachman. Han var efter min mening vores mest stabile spiller i kampen - særligt i starten af anden halvleg var han stærk. Hans arbejde gør at vi sidder tungt på spillet og at Lyngby stort set ikke kommer over midten før de vinder frisparket i det 76. minut

    De to største skandaler i kampen er at vi ikke holder 3-3 hjem og forholdene for udebanefans på Lyngby Stadion. Nettet er til grin, en hån og dybt dybt latterligt. Lad os nu stå bag målet.
    Last edited by Othenesuuig; 11-11-2019, 15:43.
    Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

      Jebali har klare mangler defensivt. Synes dog at han spiller er godkendt første halvleg, hvor han også er vores klart bedste offensive kort. Jeg er enig i at han nogen gange skal spille mere simpelt og slippe bolden første gang.

      JJ laver nogle feljafleveringer, jovist. Ikke 60, nok nærmere et sted mellem 5-10. Det er heller ikke godt nok, men jeg synes bare at han har noget vision i sit spil som ingen af vores andre midtbanespilere har. Han prøver, modsat fx. Jebali at slå nogle bolde første gang, også på tværs af banen og det koster nogle fejl. At vi så var overmatchet 3 mod 2 på midtbanen i anden halvdel af anden halvleg synes jeg ikke skal tilskrives JJ. Nærmere vores træner, der skulle have flyttet Tverskov længere op, så han kunne bryde Lyngbys opspil, der i den periode var gode til at finde Corlu i mellemrummet foran vores forsvar.

      Jeg synes ikke Marco Lund laver graverende opspilsfejl i kampen. Til gengæld kan man klandre ham for et noget kluntet frispark på Corlu der fører til 3-1 målet.

      Leeuwin kommer til at se skidt ud, særligt ved Lyngbys sejrsmål, men det er kollektivt at vi fejler i den situation. Jeppe taber bolden og giver dem en omstilling. Det må ikke ske i det 93. minut.

      Enig i din betragtnig om OC. Alle målmænd i superligaen laver fejl der koster mål.

      Opondo ligner en der mangler noget mere kontinuitet for at fungere i holdet. Har svært ved at se hvordan han skal få det da jeg på nuværende tidspunkt ser ham som vores 4-5 bedste midtbanespiller (Efter Drachmann, Thomasen, Kløve og måske Frøkjær)

      Sander har været god for os og har også et pæntscoringssnit, men nøj hvor brænder han også nogle store chancer. Den i går tager prisen. Bashkim skal vel også score på sin friløber, selvom den falder til hans svage ben. Mirakelsen er langt ude af sit mål, så et lob havde nok gjort det. En svær detalje dog.

      Jeg er uenig i din betragtning omkring Drachman. Han var efter min mening vores mest stabile spiller i kampen - særligt i starten af anden halvleg var han stærk. Hans arbejde gør at vi sidder tungt på spillet og at Lyngby stort set ikke kommer over midten før de vinder frisparket i det 76. minut

      De to største skandaler i kampen er at vi ikke holder 3-3 hjem og forholdene for udebanefans på Lyngby Stadion. Nettet er til grin, en hån og dybt dybt latterligt. Lad os nu stå bag målet.
      4 fejlafleveringer af Thomasen, ifølge den officielle statistik :).
      Jeg forsøger at holde mig fra betragtninger om kampen, det er kun en opklaring.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        4 fejlafleveringer af Thomasen, ifølge den officielle statistik :).
        Jeg forsøger at holde mig fra betragtninger om kampen, det er kun en opklaring.
        Tak for opklaring - hvor fandt du statistikken henne? Ledte nemlig efter det på superstats.dk mens jeg skrev men fandt det ikke. Derfor også det lidt tilfældige skøn på 5-10 fejlafleveringer ud fra hvad jeg huskede fra kampen i går på stadion og da jeg genså den i dag.

        _OPDATERET_

        Ah, fandt det på superliga.dk!
        Last edited by Othenesuuig; 11-11-2019, 17:12.
        Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

          Tak for opklaring - hvor fandt du statistikken henne? Ledte nemlig efter det på superstats.dk mens jeg skrev men fandt det ikke. Derfor også det lidt tilfældige skøn på 5-10 fejlafleveringer ud fra hvad jeg huskede fra kampen i går på stadion og da jeg genså den i dag.

          _OPDATERET_

          Ah, fandt det på superliga.dk!
          Opondo nåede helt op på imponerende 5,9 % fremadrettede afleveringer
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Opondo nåede helt op på imponerende 5,9 % fremadrettede afleveringer
            Helt skidt. Mathias Greve har også en forunderlig samlet statistik for kampen - 1 mål og 1 fejlaflevering
            Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Helt, helt, helt uenig med denne påstand.
              Kan jo kun væreen påstandsvært at måle. Du tror ikke han bliver i top 3?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                Helt skidt. Mathias Greve har også en forunderlig samlet statistik for kampen - 1 mål og 1 fejlaflevering
                Hvis han kan holde det i fremtiden at score for hver eneste fejlaflevering så skulle han blive fast starter. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                  Helt skidt. Mathias Greve har også en forunderlig samlet statistik for kampen - 1 mål og 1 fejlaflevering
                  Nu havde han heller ikke alverdens tid på banen, men ja. Man ved hvad man får med Mathias Greve. Han spiller fremadrettet og lægger gerne sit spil op på et niveau, han ikke når op på. Til gengæld prøver han og her synes jeg det virker som om selvtilliden er sivet lidt ud af Opondo. Han er jo en offensivspiller, og så skal man altså ikke slå så mange alibiafleveringer. Desværre tror jeg at han bliver lidt bange for at spille sit spil, fordi han tror at han sælger holdet, da han simpelthen ikke er skolet 8'er. Det ligner det er en hæmsko for ham at vi er begyndt at spille så offensivt, at der stilles højere krav til hans defensive arbejde.
                  jeg synes til gengæld at han kunne være interessant at se som en af de tre forreste imod et hold som fcm, hvor vi nok ikke går ligeså offensivt til værks, som vi gjorde i Lyngby. Hans fart og fysik har gjort ondt på de gode hold, da han spillede en mere offensiv rolle i sin tid i Vendsyssel.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                    Tak for opklaring - hvor fandt du statistikken henne? Ledte nemlig efter det på superstats.dk mens jeg skrev men fandt det ikke. Derfor også det lidt tilfældige skøn på 5-10 fejlafleveringer ud fra hvad jeg huskede fra kampen i går på stadion og da jeg genså den i dag.

                    _OPDATERET_

                    Ah, fandt det på superliga.dk!
                    Jeps, jeg er virkelig ikke fan af at reklamere, så ville kun skrive det hvis der blev spurgt efter det ... det er faktisk ganske detaljerede stats de har.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Hvis han kan holde det i fremtiden at score for hver eneste fejlaflevering så skulle han blive fast starter. ;-)
                      Hah, ja det ville nok gøre ham til en profil ret hurtigt
                      Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Nu havde han heller ikke alverdens tid på banen, men ja. Man ved hvad man får med Mathias Greve. Han spiller fremadrettet og lægger gerne sit spil op på et niveau, han ikke når op på. Til gengæld prøver han og her synes jeg det virker som om selvtilliden er sivet lidt ud af Opondo. Han er jo en offensivspiller, og så skal man altså ikke slå så mange alibiafleveringer. Desværre tror jeg at han bliver lidt bange for at spille sit spil, fordi han tror at han sælger holdet, da han simpelthen ikke er skolet 8'er. Det ligner det er en hæmsko for ham at vi er begyndt at spille så offensivt, at der stilles højere krav til hans defensive arbejde.
                        jeg synes til gengæld at han kunne være interessant at se som en af de tre forreste imod et hold som fcm, hvor vi nok ikke går ligeså offensivt til værks, som vi gjorde i Lyngby. Hans fart og fysik har gjort ondt på de gode hold, da han spillede en mere offensiv rolle i sin tid i Vendsyssel.
                        Nej, det var nu heller ikke fordi at jeg ville klandre Greve for noget i forhold til denne kamp. Han leverer vel egentlig helt optimalt, bedømt på den tid han fik på banen. Og i situationen hvor han scorer, tager han lige præcis et af de løb, som jeg synes vi mangler at se fra Opondo.

                        ​​​​​​Ja, jeg tror også at han kunne være interessant på den plads Jebali spillede. Der er i hvert fald lidt flere dedikerede defensive løb i hans spil end Jebalis
                        Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                          Nej, det var nu heller ikke fordi at jeg ville klandre Greve for noget i forhold til denne kamp. Han leverer vel egentlig helt optimalt, bedømt på den tid han fik på banen. Og i situationen hvor han scorer, tager han lige præcis et af de løb, som jeg synes vi mangler at se fra Opondo.

                          ​​​​​​Ja, jeg tror også at han kunne være interessant på den plads Jebali spillede. Der er i hvert fald lidt flere dedikerede defensive løb i hans spil end Jebalis
                          Det er der nemlig. Desuden tror jeg ikke Jebali i hans nuværende forfatning løber om hjørner med fcm's defensiv, som han i perioder kunne med lyngbys. Han virker for tung, og jeg er bange for at han bliver spist. Opondo vil de ikke kunne følge med. Eneste minus er at Jebali nok er stærkere på standarder, og det er altid væsentligt imod fcm.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Kan jo kun væreen påstandsvært at måle. Du tror ikke han bliver i top 3?
                            Jeg er uenig med påstanden om, at han pt. er den 10. bedste keeper i rækken (som jeg også har markeret med fed). Jeg synes han er noget bedre end det - allerede i dag.

                            Comment


                              #29
                              OC gør bare, eller prøver på, det som alle OB-målmænd får
                              tæsket ind, nemlig at kan man gribe bolden, så skal man gøre det - og ikke bare bokse løs.

                              Så ideen er rigtig, udførelsen var bare knapt så god

                              Comment


                                #30
                                Aaarh, ved sgu ikke hvor rigtig ideen er. Sådan en der skal bare vippes forbi, og hverken gribes eller bokses.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X