Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
JJ laver nogle feljafleveringer, jovist. Ikke 60, nok nærmere et sted mellem 5-10. Det er heller ikke godt nok, men jeg synes bare at han har noget vision i sit spil som ingen af vores andre midtbanespilere har. Han prøver, modsat fx. Jebali at slå nogle bolde første gang, også på tværs af banen og det koster nogle fejl. At vi så var overmatchet 3 mod 2 på midtbanen i anden halvdel af anden halvleg synes jeg ikke skal tilskrives JJ. Nærmere vores træner, der skulle have flyttet Tverskov længere op, så han kunne bryde Lyngbys opspil, der i den periode var gode til at finde Corlu i mellemrummet foran vores forsvar.
Jeg synes ikke Marco Lund laver graverende opspilsfejl i kampen. Til gengæld kan man klandre ham for et noget kluntet frispark på Corlu der fører til 3-1 målet.
Leeuwin kommer til at se skidt ud, særligt ved Lyngbys sejrsmål, men det er kollektivt at vi fejler i den situation. Jeppe taber bolden og giver dem en omstilling. Det må ikke ske i det 93. minut.
Enig i din betragtnig om OC. Alle målmænd i superligaen laver fejl der koster mål.
Opondo ligner en der mangler noget mere kontinuitet for at fungere i holdet. Har svært ved at se hvordan han skal få det da jeg på nuværende tidspunkt ser ham som vores 4-5 bedste midtbanespiller (Efter Drachmann, Thomasen, Kløve og måske Frøkjær)
Sander har været god for os og har også et pæntscoringssnit, men nøj hvor brænder han også nogle store chancer. Den i går tager prisen. Bashkim skal vel også score på sin friløber, selvom den falder til hans svage ben. Mirakelsen er langt ude af sit mål, så et lob havde nok gjort det. En svær detalje dog.
Jeg er uenig i din betragtning omkring Drachman. Han var efter min mening vores mest stabile spiller i kampen - særligt i starten af anden halvleg var han stærk. Hans arbejde gør at vi sidder tungt på spillet og at Lyngby stort set ikke kommer over midten før de vinder frisparket i det 76. minut
De to største skandaler i kampen er at vi ikke holder 3-3 hjem og forholdene for udebanefans på Lyngby Stadion. Nettet er til grin, en hån og dybt dybt latterligt. Lad os nu stå bag målet.
Comment