Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygte: Elias Hansborg U15 -> Ajax Amsterdam
Collapse
X
-
Rygte: Elias Hansborg U15 -> Ajax Amsterdam
Last edited by Marco van Tasten; 15-11-2019, 16:36.Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.Tags: Ingen
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer skulle være snak om salg af Elias fra OB til Ajax.
Andre der har hørt noget om dette?
https://www.ob.dk/akademi/u15/truppen/
https://www.youtube.com/watch?v=L2ON_QFgkSo
MvT
Og velkommen tilbage btw
-
Oprindeligt indsendt af Marco van TastenMange tak for tilbage-hilsen. Sgu meget hyggeligt at blive husket.
Mit svar bliver klassisk "nogle der kender nogle". Sorry. Men vil gerne påstå, at det flere niveauer over "bodegasladder".
MvT
Men det kunne da være sejt og man kan da altid håbe at næste ungdomshandel vil sætte transfer rekord
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van TastenEr også spændt på om den holder vand. Hvis ikke, så håber jeg ikke der er nogle der øffer over det. (Fik i den).
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ikke herfra. En handel kan jo også godt gå i vasken og så kan man have ret uden at det så blev til noget. Jeg håber den holder vand. Ville være spændende at se hvilket pris niveau vi er kommet op på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvis det kommer til et salg forventer jeg prisen afspejler den pris andre danske klubber sælger talenter for. Det skal være slut med at sælge for 500.000 €. Det er for lidt hvis akademiet skal være en god forretning.
Hvis vi har et offensivt talent der er så god at Ajax vil have ham burde prisen starte omkring 2 mill euro plus klausuler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van TastenEr også spændt på om den holder vand. Hvis ikke, så håber jeg ikke der er nogle der øffer over det. (Fik i den).
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment