Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sys nu ikke Oliver virkede usikker idag. :) Og jebali venter jeg ned at bedømme til han har fået nogle flere kampe
    Forsvaret beskytter ham godt. Men han bliver selvfølgelig også kun bedre og mere rutineret af at spille kampe. Men, jeg synes, at han virker usikker

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Kampbilledet blev meget som jeg havde forventet: chancefattigt og kedeligt. OB har ekstremt svært ved at skabe noget i disse typer kampe, og vi skal prise os lykkelige for den dårlige clearing og Kadriis aktuelle skarphed, for hans tidlige mål gav sejren. Men det kunne ligeså godt have endt 1-1 eller 0-1 eller 2-2, det blev en arbejdssejr til sidst. Vi ser virkelig slidte ud nu, nu skal vi bare igennem til landskampspausen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    JM udtalte at vi først skulle forvente en 100% jebali til foråret
    Jeg har svært ved at se hvad der kvalificerer Jebali til start 11’eren.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sys nu ikke Oliver virkede usikker idag. :) Og jebali venter jeg ned at bedømme til han har fået nogle flere kampe
    JM udtalte at vi først skulle forvente en 100% jebali til foråret

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Sys nu ikke Oliver virkede usikker idag. :) Og jebali venter jeg ned at bedømme til han har fået nogle flere kampe

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    started a topic Nedtakt OB - Hobro

    Nedtakt OB - Hobro

    OB startede som lyn og torden, og det resulterede heldigvis i de 2 flotte mål, som var nok til at sikre sejren.

    Resten af kampen blev en kamp om at få de vigtige 3 point - og det lykkedes heldigvis. Det er det vigtigste.

    Der blev ikke skabt meget, og OB mangler i dén grad noget på den kreative midt. Det skal hentes snarest for ingen i truppen har det.

    Opondo bedre uden bold end med. God fysik

    Jebali - tjaa, det bliver sværere og sværere at tro på projektet.

    Forsvaret beskytter OC godt - det er utrolig vigtigt, for han virker usikker på mig. Leeuwin er stærk og rutineret. Min MOM

    Jeg kan ikke give karakterer, da jeg ikke så kampen særlig intenst på TV

    ​​
Working...
X