Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB (Pokalturneringen)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: AGF - OB (Pokalturneringen)

    Har nogen et overblik over skadessituationen?

    #2
    Jeg synes, at OB skal spare profilerne i pokalen. Bl.a. Bashkim, Tverskov og Drachmann.

    Selvfølgelig skal man gå efter sejr, men det skal være med friske spillere. Resten skal spares til den vigtige kamp på søndag

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg synes, at OB skal spare profilerne i pokalen. Bl.a. Bashkim, Tverskov og Drachmann.

      Selvfølgelig skal man gå efter sejr, men det skal være med friske spillere. Resten skal spares til den vigtige kamp på søndag
      Det vil selv. være fint og godt hvis det kan lade sig gøre. Specielt Tverskov hvis han øjensynligt har lidt muskulære problemer. Jeg tror ikke JM "sælger" kampen for at stå bedre mod Hobro på søndag.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg synes, at OB skal spare profilerne i pokalen. Bl.a. Bashkim, Tverskov og Drachmann.

        Selvfølgelig skal man gå efter sejr, men det skal være med friske spillere. Resten skal spares til den vigtige kamp på søndag
        Michelsen gør en dyd ud af at fortælle, hvor meget vi går efter pokalen, og vi så også imod otterup at han mener det oprigtigt. Derfor stiller vi ikke op uden de 3. Jeg tror faktisk at JM i stedet for nærmere spekulerer om ikke 1 eller 2 i stedet spares imod hobro på søndag, da de skal kunne lade sig gøre at slå på hjemmebane.
        De eneste ændringer jeg forestiller mig er at opondo starter i stedet for frøkjær, Leeuwin går ind i midten og skubber Juel ud på backen, og så tror jeg Lund erstatter barrett eller Marco, da de vidst ikke helt er på 100% efter deres skader. Resten tvivler jeg på at han piller ved.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Michelsen gør en dyd ud af at fortælle, hvor meget vi går efter pokalen, og vi så også imod otterup at han mener det oprigtigt. Derfor stiller vi ikke op uden de 3. Jeg tror faktisk at JM i stedet for nærmere spekulerer om ikke 1 eller 2 i stedet spares imod hobro på søndag, da de skal kunne lade sig gøre at slå på hjemmebane.
          De eneste ændringer jeg forestiller mig er at opondo starter i stedet for frøkjær, Leeuwin går ind i midten og skubber Juel ud på backen, og så tror jeg Lund erstatter barrett eller Marco, da de vidst ikke helt er på 100% efter deres skader. Resten tvivler jeg på at han piller ved.
          De kan jo nok bedre vurdere dernede hvem der er friske og kan nøjes med bare at spillekampe med let træning ind i mellem. Vi skal selvfølgelig stille det bedste hold men vi har 2 friske der kan træde ind i 5 back kæden og Opondo der burde starte på midten. Syntes også godt at AK og Jebali kan få noget spilletid på toppen

          Comment


            #6
            Jeg tager i hvert fald derop og ser os slå Gymnasterne ud

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              De kan jo nok bedre vurdere dernede hvem der er friske og kan nøjes med bare at spillekampe med let træning ind i mellem. Vi skal selvfølgelig stille det bedste hold men vi har 2 friske der kan træde ind i 5 back kæden og Opondo der burde starte på midten. Syntes også godt at AK og Jebali kan få noget spilletid på toppen
              Jeg kunne godt tænke mig at se Julius på banen i mere end 5-10 minutter, jeg mener helt bestemt der er mere krudt i den unge mand end hvad han har fået lov til at vise denne sæson. Jeg kunne godt se ham som offensiv midt bag Jebali og AK.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Jeg kunne godt tænke mig at se Julius på banen i mere end 5-10 minutter, jeg mener helt bestemt der er mere krudt i den unge mand end hvad han har fået lov til at vise denne sæson. Jeg kunne godt se ham som offensiv midt bag Jebali og AK.
                Jeg ville også gerne se Eske noget mere. Jeg tror dog ikke, det lige skal være i denne kamp. Nikolaj Poulsen ligner en type, som spiser spillere som Eske til morgenmad.

                Mvh pnl

                Comment


                  #9
                  Udtaget 23 mand i truppen igen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ampen-mod-agf/
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Jeg ville også gerne se Eske noget mere. Jeg tror dog ikke, det lige skal være i denne kamp. Nikolaj Poulsen ligner en type, som spiser spillere som Eske til morgenmad.

                    Mvh pnl
                    Jeg tror faktisk at Julle ville kunne løbe fra ham Men jeg er også lidt farvet af, at han er min favoritspiller på holdet. Jeg mener at hans talent er ligeså stort(hvis ikke større end Falks).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Jeg tror, at det med JM`s udtagelse af 23 mand til truppen er hans protest mod offentliggørelse af truppen dagen før kampdagen. Så vidt jeg ved, kan man vente med offentliggørelsen til 1 time før kampstart. Det med dagen før er en gammel tradition muligvis aht. fansene. Flere og flere klubber herunder AGF går over til offentliggørelse på kampdagen og flere lukkede træninger, som vi også selv gør. Jeg er meget enig i, at man skal holde kortene tættere til kroppen i fodboldbranchen, hvis vi dermed kan forbedre OB`s position.
                      Mvh pnl

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        Jeg tror faktisk at Julle ville kunne løbe fra ham Men jeg er også lidt farvet af, at han er min favoritspiller på holdet. Jeg mener at hans talent er ligeså stort(hvis ikke større end Falks).
                        Det må da være din spøg? Han viser jo intet når han kommer ind. Men nu er talent så heller ikke andet end 1/3 del af en fodboldspillers potentiale.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Det må da være din spøg? Han viser jo intet når han kommer ind. Men nu er talent så heller ikke andet end 1/3 del af en fodboldspillers potentiale.
                          Nej, det er det ikke, tværtimod. Det er klart at han mangler noget fysik stadigvæk, men hans evner med bolden synes jeg personligt er fantastiske.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Det må da være din spøg? Han viser jo intet når han kommer ind. Men nu er talent så heller ikke andet end 1/3 del af en fodboldspillers potentiale.
                            Det kan man jo også sige at Frøkjær ikke gjorde før at han fik chancen fra start.
                            jeg synes også det kunne være forfriskende, at give frøkjær og prøve med eske, men det ligner bare opondo står foran lige nu. Eske vurderer jeg skal holde hovedet højt og så lade denne halvsæson fise stille og roligt ud, imens han selvfølgelig holder sig skarpest muligt, og så må han møde ud til vintertræningen og forsøge at brage igennem. Lykkedes det ikke, må vi forsøge om ikke en lejeaftale kan komme i stand, så han kan få noget kamptræning. Det synes jeg en så spændende fyr fortjener.

                            Comment


                              #15
                              Brøndby ude af pokalen
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X