Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 26/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    En angriber kom på banen. Fuck hvor flot.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #47
      så må dommeren ellers gerne fløjte af ;)

      3 gode minutter er rigeligt til mig

      Comment


        #48
        Hold kæft Graulund er en idiot at høre på. Han burde sgu da glæde sig over at over Würtz ikke lykkedes med frisparket og får gult.
        - Nicolai

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
          Hold kæft Graulund er en idiot at høre på. Han burde sgu da glæde sig over at over Würtz ikke lykkedes med frisparket og får gult.
          objektivt set har manden da ret - som forsvarende hold vil man da ønske at han havde stoppet emil - og så især npr han alligevel hiver et gult kort til sig.

          Men fuck hvor er jeg glad for han ikke gjorde det ;)

          Comment


            #50
            Ønske for 2014/15 nyt forsvar og kadrii i front

            Comment


              #51
              utroligt ringe af schoop.

              Comment


                #52
                Som objektiv kommentator skal man da fryde sig over at et frispark ikke lykkedes og ikke sige at han skulle lægge ham ned. Frederiksen skosede ham også for at sige det.
                - Nicolai

                Comment


                  #53
                  Glem hvad jeg skrev om Schoop. Lær nu for fanden at sparke med højre ben!!!
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                    Som objektiv kommentator skal man da fryde sig over at et frispark ikke lykkedes og ikke sige at han skulle lægge ham ned. Frederiksen skosede ham også for at sige det.
                    havde situationen været omvendt havde vi jo flået hovedet af ari hvis ikke han havde lagt en fremstormende AAB'er ned....så kan ikke se det store problem i det. Igen set fra det forsvarende holds synspunkt.

                    Jeg fryder mig i den grad over det ikke lykkedes og han så hev et gult kort oven i

                    Comment


                      #55
                      Satans Kadrii

                      Comment


                        #56
                        Vi bakker mere end i de gamle Chris Ballonbold-dage. Forsvaret sejler jo
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #57
                          nuij stor chance for udligning af AAB efterfulgt af kæmpe chance til kadrii.....det er langt fra ovre det her - håber vi holder den hjem

                          Comment


                            #58
                            kæft vi var heldige der....AAB har i den grad rystet chokket af sig

                            Comment


                              #59
                              Og mente der var straffe
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #60
                                emil ud COB ind.....emil kan ikke være i tip top form for så spillede han vel videre - har gjort det fint i dag

                                Comment

                                Working...
                                X