Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Frygtelig nyhed... Håbede virkelig "vores" alle sammens Høgh var helt rask igen. De bedste tanker, håb og ønsker til Høgh'en og hans nærmeste fra et blå/gult hjerte :(

    Comment


      #17
      Det er bare så pisse-nedslående en nyhed. Hvor jeg dog håber, at han bliver rask. For satan, altså.

      Comment


        #18
        Ikke Lars Høgh-relateret men i den grad relevant:

        Aab-fan hører, at Jacob Friis’ datter har leukemi, og beslutter sig for at bortauktionere sin AaB-trøje, som er signeret af hele holdet. Trøjen har stor affektionsværdi, da det er en bryllupsgave, men vores ven fra Aalborg vurderer, at der er vigtigere ting i livet - som for eksempel kampen mod kræft. Pengene fra auktionen skal naturligvis gå til Børnecancerfonden.

        FCK fans hører om initiativet, og de beslutter sig for at samle ind til at kunne købe trøjen, så de kan give den tilbage til den oprindelige ejermand, som startede auktionen. P.t. er der indsamlet over 16.000 kr.

        Det synes jeg satme er smukt. Se mere her og doner gerne et beløb til MobilePayBox-nr 1875FP


        https://twitter.com/matibold/status/...897095168?s=21

        Comment


          #19
          27.000 kr indsamlet i skrivende stund.

          Comment


            #20
            Min helt. Intet mindre.
            Jeg har ondt af ham og beundrer hans metode til at tackle det på.
            De bedste ønsker til ham, hans familie, hans venner og til OB.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
              Ikke Lars Høgh-relateret men i den grad relevant:

              Aab-fan hører, at Jacob Friis’ datter har leukemi, og beslutter sig for at bortauktionere sin AaB-trøje, som er signeret af hele holdet. Trøjen har stor affektionsværdi, da det er en bryllupsgave, men vores ven fra Aalborg vurderer, at der er vigtigere ting i livet - som for eksempel kampen mod kræft. Pengene fra auktionen skal naturligvis gå til Børnecancerfonden.

              FCK fans hører om initiativet, og de beslutter sig for at samle ind til at kunne købe trøjen, så de kan give den tilbage til den oprindelige ejermand, som startede auktionen. P.t. er der indsamlet over 16.000 kr.

              Det synes jeg satme er smukt. Se mere her og doner gerne et beløb til MobilePayBox-nr 1875FP


              https://twitter.com/matibold/status/...897095168?s=21
              Hold da magle, hvor er det godt - både i anden og tredje potens

              Edit: Svært at “få over læberne”, men det er satme stærkt spillet af FCK’erne

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                Ikke Lars Høgh-relateret men i den grad relevant:

                Aab-fan hører, at Jacob Friis’ datter har leukemi, og beslutter sig for at bortauktionere sin AaB-trøje, som er signeret af hele holdet. Trøjen har stor affektionsværdi, da det er en bryllupsgave, men vores ven fra Aalborg vurderer, at der er vigtigere ting i livet - som for eksempel kampen mod kræft. Pengene fra auktionen skal naturligvis gå til Børnecancerfonden.

                FCK fans hører om initiativet, og de beslutter sig for at samle ind til at kunne købe trøjen, så de kan give den tilbage til den oprindelige ejermand, som startede auktionen. P.t. er der indsamlet over 16.000 kr.

                Det synes jeg satme er smukt. Se mere her og doner gerne et beløb til MobilePayBox-nr 1875FP


                https://twitter.com/matibold/status/...897095168?s=21
                Det er en helt vildt aktion. Chapeau, det er stærkt! j
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Nu over 70.000 indsamlet

                  Comment


                    #24
                    Lars Høgh har fået gode nyheder:
                    "Heldigvis har jeg fået gode nyheder, for den seneste scanning viser, at kemoterapien virker. Det giver mig ikke helbredelse, men det giver mig håb og muligheder for fremtiden."
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ver-mig-styrke
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Jeg ønsker alt det bedste for Lars og hans familie. Han er et fantastisk menneske. Gennemført sympatisk og professionel på alle parametre. Han er den type, som næsten alle mennesker kan lære noget af. Jeg vil gå så langt som at sige, at man ikke kommer meget længere i livet end Lars, når man ser på opnåede resultater, og hvordan man er som menneske over for andre. Jeg vil sige, at Lars Høgh i mange år har været et idol for mig - ikke fordi han var en god fodboldspiller, men fordi han var et så dejligt, varmt og hjælpsomt menneske. Derfor gør det også ekstra ondt, at han skal lide under den her forbandende sygdom, men som alt andet i livet tackler han det utroligt professionelt. Lars, du er fantastisk. Jeg ønsker dig ALT det bedste, og forhåbentlig får du mange gode år endnu sammen med din familie. Knus til dig.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        #26


                        https://fyens.dk/artikel/lars-høgh-f...il-landsholdet

                        Comment


                          #27
                          Dejlig nyhed og fedt at han for det bedste ud af livet trods massiv modgang.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                            Dejlig nyhed og fedt at han for det bedste ud af livet trods massiv modgang.
                            Super fed nyhed
                            kæft det varmer
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              70 minutters podcast med Troels Bech og Høghen kan høres her: https://www.troelsbech.com/podcast
                              Fandme et godt lyt, og fedt bare at høre fra Lars igen

                              Comment


                                #30
                                #lyttertillars hos TB. Man må bare sige TB er længder foran MH udi at sætte ord sammen til meningsfyldte sætninger. Jeg ved godt han har brændt grøden på flere gange her, men jeg kunne virkelig godt have undt ham at få succes som sportschef i OB.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X