Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Knæk Cancer Trøjer auktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Knæk Cancer Trøjer auktion

    Alle 18 er sat til salg hvis nogen skulle være interesseret

    https://www.odendo.dk/search?companyGuid=33170

    #2
    Hvis man lige nørder lidt i de trøjer og de skader vi har. Der er 19 trøjer til salg. De 18 der var i truppen plus Troels Kløve.
    Vi vidste jo nok godt at Ryan,Marco og Jebali var ude selvom de var i truppen. Jeg havde tidligere på ugen hørt at Barret nok var klar.

    Gad vide om Kløve var så tæt på klarmelding, at man var nød til at lave en trøje?

    Comment


      #3
      Lidt fjollet, de ikke bare sætter alle trøjer fra truppen på auktion. Der er ikke-matchworn trøjer iblandt alligevel, og når nu det går til et godt formål bør man da bare sætte revl og krat på. Jeg kunne godt fristes til at byde på flere, inkl Jebali, Ryan og også flere af dem, der spillede.

      sæt alle trøjer til salg - vi skal give så mange penge som muligt til knæk cancer!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Lidt fjollet, de ikke bare sætter alle trøjer fra truppen på auktion. Der er ikke-matchworn trøjer iblandt alligevel, og når nu det går til et godt formål bør man da bare sætte revl og krat på. Jeg kunne godt fristes til at byde på flere, inkl Jebali, Ryan og også flere af dem, der spillede.

        sæt alle trøjer til salg - vi skal give så mange penge som muligt til knæk cancer!
        Altså hvis trøjen er produceret that is. Det var jo et enkeltstående tilfælde med denne trøje, så hvis f.eks. Jebali 100% ikke var klar, er det jo ikke sikkert, at der er produceret en trøje med hans navn. Måske derfor den ikke findes? Omvendt burde man have produceret en med hver spiller fra truppen, så man kunne byde på den, for ja, jo mere der kan blive samlet ind desto bedre.

        Comment


          #5
          Små 15.000 er pt allerede budt på trøjerne.

          Kadrii “fører” med 1377kr for sin

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis man lige nørder lidt i de trøjer og de skader vi har. Der er 19 trøjer til salg. De 18 der var i truppen plus Troels Kløve.
            Vi vidste jo nok godt at Ryan,Marco og Jebali var ude selvom de var i truppen. Jeg havde tidligere på ugen hørt at Barret nok var klar.

            Gad vide om Kløve var så tæt på klarmelding, at man var nød til at lave en trøje?
            Ret beset var både Ryan, Marco og Jebali jo i truppen, ligesom Kløve var Hvorfor der er lavet en trøje med Kløve på, ved jeg ikke, for jeg tror bestemt ikke, han var i nærheden af at være klar til kamp.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Ret beset var både Ryan, Marco og Jebali jo i truppen, ligesom Kløve var Hvorfor der er lavet en trøje med Kløve på, ved jeg ikke, for jeg tror bestemt ikke, han var i nærheden af at være klar til kamp.
              I know. Det er jo det der er det underlige i det. Samtidig med man bliver ved med at udtage skadede spillere som alle ved ikke er klar

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Lidt fjollet, de ikke bare sætter alle trøjer fra truppen på auktion. Der er ikke-matchworn trøjer iblandt alligevel, og når nu det går til et godt formål bør man da bare sætte revl og krat på. Jeg kunne godt fristes til at byde på flere, inkl Jebali, Ryan og også flere af dem, der spillede.

                sæt alle trøjer til salg - vi skal give så mange penge som muligt til knæk cancer!
                Jeg har en rigtig god forbindelse i OB, som kan oplyse at alle trøjer ER matchworn!

                Comment


                  #9
                  Det er mig en gåde hvordan denne trøje ikke er blevet udsolgt endnu.. https://www.intersport.dk/ob-knaek-c...lor=2222&cgid=
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Det er mig en gåde hvordan denne trøje ikke er blevet udsolgt endnu.. https://www.intersport.dk/ob-knaek-c...lor=2222&cgid=
                    Nu kommer lige Bernabeu legendetrøjen. To trøjer, det er mange penge. Har måske ikke så godt at lave de to trøjer i en så kort tidsrum.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Nu kommer lige Bernabeu legendetrøjen. To trøjer, det er mange penge. Har måske ikke så godt at lave de to trøjer i en så kort tidsrum.
                      Madridtrøjen bliver der btw. også kun solgt 1500 af... dumt!
                      siden 1887

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Madridtrøjen bliver der btw. også kun solgt 1500 af... dumt!
                        De er ikke interesseret i at tjene penge. Det må være årsagen, ellers giver det ingen mening.

                        Comment

                        Working...
                        X