Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Helveg.

    Jeg går også med Helveg .. jeg hilste på ham før FCM-kampen og han har tillagt sig et næsten lige så flot skæg som Wesstrøm. Det tror jeg er en kvalifikation i sig selv i fht. BW

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS bringer en artikel i dag om at kemien mellem AA og Feher ikke var den bedste, og at AA under en øvelse i et træningspas i Tyrkiet følte det nødvendigt at overtage øvelsen som Feher havde ansvaret for. Nogen vil kalde det rettidig omhu at skille sig af med Feher inden det risikere at eksplodere mellem hænderne på dem. Det er imø fint at lande en potentielt "skandale" med et forlig om at der brug for en anden, og mere datadrevet type end Feher er.
      Det kan vel ikke komme helt bag på nogen at der lå noget konkret bag og at det ikke kun var ønsket om en mere analytisk træner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det kan vel ikke komme helt bag på nogen at der lå noget konkret bag og at det ikke kun var ønsket om en mere analytisk træner
        Slet ikke. Til gengæld synes jeg Alm skal klappe kaje og lade være at indikere kure på tråden imellem dem. Jeg går ud fra han selv har været inde over rekrutteringen af Feher, eller i hvert fald har sagt god for ham i sommers og så synes jeg egentlig bare man skal holde det internt, hvis det viser sig det har været til stor fortrydelse. Så må han sgu selv være lidt mere omhyggelig omkring hvad det er for en type han har brug for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Slet ikke. Til gengæld synes jeg Alm skal klappe kaje og lade være at indikere kure på tråden imellem dem. Jeg går ud fra han selv har været inde over rekrutteringen af Feher, eller i hvert fald har sagt god for ham i sommers og så synes jeg egentlig bare man skal holde det internt, hvis det viser sig det har været til stor fortrydelse. Så må han sgu selv være lidt mere omhyggelig omkring hvad det er for en type han har brug for.
          Helt enig. Han skal slet ikke udtale sig om det. Det skal han holde sig for god til. Men han må have følt et stort behov for det.
          Det er også tydeligt for mig at de var 2 vidt forskellige mennesker

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS bringer en artikel i dag om at kemien mellem AA og Feher ikke var den bedste, og at AA under en øvelse i et træningspas i Tyrkiet følte det nødvendigt at overtage øvelsen som Feher havde ansvaret for. Nogen vil kalde det rettidig omhu at skille sig af med Feher inden det risikere at eksplodere mellem hænderne på dem. Det er imø fint at lande en potentielt "skandale" med et forlig om at der brug for en anden, og mere datadrevet type end Feher er.
            Årh, kunne en venlig sjæl poste bare lidt fra artiklen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Slet ikke. Til gengæld synes jeg Alm skal klappe kaje og lade være at indikere kure på tråden imellem dem. Jeg går ud fra han selv har været inde over rekrutteringen af Feher, eller i hvert fald har sagt god for ham i sommers og så synes jeg egentlig bare man skal holde det internt, hvis det viser sig det har været til stor fortrydelse. Så må han sgu selv være lidt mere omhyggelig omkring hvad det er for en type han har brug for.
              Det tror jeg ikke nødvendigvis, han har. Jeg har et indtryk af, at OBs rekruttering har været ekstrem dysfunktionel og ret tilfældig gennem lang tid. Det er på høje tid, at der bliver ryddet op, og man får folk med en bred vifte af reel faglighed.

              Men nej, Alm burde holde det for sig selv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Det tror jeg ikke nødvendigvis, han har. Jeg har et indtryk af, at OBs rekruttering har været ekstrem dysfunktionel og ret tilfældig gennem lang tid. Det er på høje tid, at der bliver ryddet op, og man får folk med en bred vifte af reel faglighed.

                Men nej, Alm burde holde det for sig selv.
                som jeg læste artiklen er det ikke noget AA har udtalt sig om om. Jeg forstår det som at det er Leif Rs. konklusion at enhver kunne se at forholdet ikke var velfungerende og at der skulle findes en mindelig løsning.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                  Per P
                  Har han ikke også været ambassadør for AGF ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    som jeg læste artiklen er det ikke noget AA har udtalt sig om om. Jeg forstår det som at det er Leif Rs. konklusion at enhver kunne se at forholdet ikke var velfungerende og at der skulle findes en mindelig løsning.
                    Det giver mere mening. Det ville heller ikke ligne Alm, der altid er fornuftig med sine udtalelser.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Men er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?
                      Ambassadørerne skal vel 'sælge' OB udadtil, rundt omrking hvor de færdes. Og har ikke så meget med dagligdagen at gøre. Vil jeg mene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Helveg.

                        Uuuh Helveg tilbage i OB kunne være lækkert. Han var vidst ikke den store træner, men kulturbærer - Det må man give ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Har han ikke også været ambassadør for AGF ?
                          Arh, var det ikke Flemming Povlsen?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Arh, var det ikke Flemming Povlsen?
                            Beklager, det er min fejl.... det er Kim Ziegler, jeg mente !
                            Last edited by Online; 03-03-2022, 14:32.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det giver mere mening. Det ville heller ikke ligne Alm, der altid er fornuftig med sine udtalelser.
                              Artiklen er her https://fyens.dk/artikel/derfor-m%C3...28a04b34c0742b

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Steffen Nielsen nu assisterende fodbolddirektør:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/steffe...bolddirektoer/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X