Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Tjaa vi er vel blot uenige, hvilket også er sundt nok engang imellem.

    Vi må håbe der fremadrettet købes klogere ind.
    Yes. Vi må håbe den nye mand har styr på det. For ellers rykker vi os ingen steder.
    Han kommer selvfølgelig også til at misse ved siden af. Men i de sidste åringer har der simpelthen været så mange dumme transfers og forlængelser at han næsten umuligt kan gøre det dårligere

    Comment


      For de der endnu ikke har hørt den vil jeg henvise til “4 på foden” på Radio4’s podcast hvor der er interview med Martin Davidsen (og Tonny Hermansen) omkring BW der er blevet interviewet af Radio4’s Dan Grønbech ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        For de der endnu ikke har hørt den vil jeg henvise til “4 på foden” på Radio4’s podcast hvor der er interview med Martin Davidsen (og Tonny Hermansen) omkring BW der er blevet interviewet af Radio4’s Dan Grønbech ..
        Takker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Yes. Vi må håbe den nye mand har styr på det. For ellers rykker vi os ingen steder.
          Han kommer selvfølgelig også til at misse ved siden af. Men i de sidste åringer har der simpelthen været så mange dumme transfers og forlængelser at han næsten umuligt kan gøre det dårligere
          Det vil være unaturligt hvis BW ikke får nogle missere. Men jeg har indtryk af at han er mand nok til at indse fejl, fremfor den dumstædighed som har været kendetegnende for forgængerne. Der skal heldigvis for ham ikke så meget til at hæve succes procenten.
          Det taler også til hans fordel at der nu er en tydelig og fremadrettet spillestil at købe ind til.

          Forhåbentligt køber han ind med tanke på udvikling og senere salg, således at vi ikke får indkøb ala en ligegyldig Sønderjydske spiller hvis bedste bedrift var en anonym rolle på holdet da de vandt sølv.
          Måske allerede nu, kun 10 år efter de meldte ud at vi vil satse på unge spillere støttet af profiler udefra vil vi se det udfolde sig.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            For de der endnu ikke har hørt den vil jeg henvise til “4 på foden” på Radio4’s podcast hvor der er interview med Martin Davidsen (og Tonny Hermansen) omkring BW der er blevet interviewet af Radio4’s Dan Grønbech ..
            Fra hvilken dag?
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Fra hvilken dag?
              17/1 time 2

              https://www.radio4.dk/program/4-paa-foden/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                BW er talsmand for at sentimentaliteten skal ud af klubben, mon ikke han regner med at tiltrække nye attraktive spillere med videresalg for øje ála Sory Kaba og Haji Wright i Tipsbladets artikel.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Tak. Spændende. Og lovende. Men ikke 100 pct.
                  Og så godt at sige, at OB er ikke en storklub nu.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    BW er talsmand for at sentimentaliteten skal ud af klubben, mon ikke han regner med at tiltrække nye attraktive spillere med videresalg for øje ála Sory Kaba og Haji Wright i Tipsbladets artikel.
                    Min fornemmelse er mere at han mener at talenter ikke skal holdes fast i klubben fordi man har det 'skidt' med at sende dem videre

                    Comment


                      BW arbejder på at opbygge en ny organisation i OB og Hemmingsen er heller ikke fredet

                      https://www.mediano.nu/oversigt/2022...w48lh56wv3y301

                      Lyder til at der godt kan komme fyringer/ændringer indenfor de næste par måneder

                      Comment


                        Beklager, men vidste ikke lige, hvor jeg skulle lave dette indlæg.

                        Ved godt at mange ikke kan lide Rasmus Ankersen, men synes han gør det rigtigt godt med fine overvejelser i TBs podcast.

                        Specielt hæftede jeg mig ved hans hans tilgang til data fra fans, baseret på vores vurderinger, som han finder brugbare (det har jeg ikke hørt før)

                        Fra 36:00

                        https://www.troelsbech.com/podcast/e...ser-og-fornuft

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tg4sp6xH-J-ksU

                          Comment


                            Sammen med Feher ligner en ordentlig omgang oprydning …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Så er der kommet gang i oprydningen, forhåbentligt fordi at det baner vejen for det rigtige. Desværre også et vidnesbyrd om, at det seneste par år OGSÅ har været spildte på de fleste fronter.

                              Comment


                                Så åbenlyst et fejlcast skal selvfølgelig håndteres. Men tillykke OSE; med det fejlcast formåede I at gamble med en OB-legendes ry og rygte. Eksperterne ud i rekruttering og mediestrategi slår til igen.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X