Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja selvfølgelig blev det en + artikel

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-nye-sv...-hver-en-krone

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Der er jo ikke noget, der er guf for de unge, førend der rent faktisk sker noget. Sådan helt konkret. Alm er jo også dygtig til at tale, men i praksis bruger han Opondo og Kløve før kæmpetalentet Breum og AJA før Østrøm og JV.

      Talk the talk er der meget af i OB. Jeg håber, BW sætter handling bag.
      Jeg er helt enig med dig. Det BW siger lyder rigtig godt. Han får en god start, bare ved at kunne kommunikere.

      Men det skal også udføres i praksis. Og Alm skal være med på den. Jeg håber på Bjørn

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Jeg er helt enig med dig. Det BW siger lyder rigtig godt. Han får en god start, bare ved at kunne kommunikere.

        Men det skal også udføres i praksis. Og Alm skal være med på den. Jeg håber på Bjørn
        Nu har Alm og BW jo en forhistorie, så mon ikke BW har en rimelig fornemmelse af, at han ikke går imod Alms syn på tingene med de udtalelser?
        Jeg synes måske også generelt folk - mig selv inklusiv i kampens hede i ny og næ - har været lidt hurtige til at dømme Alm som en, der ikke bruger ungdommen. Jeg havde også gerne se f eks Breum få chance mere, men tror primært det handler om at han skal lære de taktiske, presspilsmæssige og defensive opgaver, der hører med på kanten. Er helt sikker på, han nok skal få meget mere spilletid indløbet af foråret, når han har fået en hel superligaopstart med til at få de ting ind under huden. Derudover er spillere som Frøkjær og Fenger jo altså blevet foretrukket i stadigt højere grad i løbet sf sæsonen, også foran ældre og større navne.

        Comment


          BW skal finde noget at lave til Hemmingsen

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-sportschefen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            BW skal finde noget at lave til Hemmingsen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-sportschefen
            Det er vel bare det samme, han siger i OB-TV interviewet? At han er chefen der uddelegerer arbejdsopgaver ud fra hans arbejde med de overordnede strukturer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Det er vel bare det samme, han siger i OB-TV interviewet? At han er chefen der uddelegerer arbejdsopgaver ud fra hans arbejde med de overordnede strukturer.
              Jo jo. Men hvis man ikke engang har fastsat nogle arbejdsopgaver til ham allerede…. Så er man vel bare en sekretær eller stik i rend dreng med en flot titel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jo jo. Men hvis man ikke engang har fastsat nogle arbejdsopgaver til ham allerede…. Så er man vel bare en sekretær eller stik i rend dreng med en flot titel.
                Hvis du nu lytter interviewet igennem igen så vil du høre at han faktisk på intet tidspunkt nævner noget om opgaver andre skal lave.

                Han fortæller hvad opgaver han har og fortæller hvad andre skal gøre og at de skal gøre det ud fra det han gør/har observeret.

                Jeg er ret sikker på han allerede har en idé om hvad MH skal lave, men det er der jo ingen grund til at fortælle os.
                EA talte om samarbejde med andre klubber, fodboldskoler osv. tænker ikke BW i et interview fuldt til gængeligt vil sige at MH skal ud og tale med en fodbold skole eller sådan noget.

                BW fortæller hvad han har af opgaver og at han skal får MH og AA til at arbejde sammen med ham indenfor de rammer han og vores 2026 plan stiller.

                Så bare rolig, er ret sikker på at han allerede har en plan for hvad MH skal gøre :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Hvis du nu lytter interviewet igennem igen så vil du høre at han faktisk på intet tidspunkt nævner noget om opgaver andre skal lave.

                  Han fortæller hvad opgaver han har og fortæller hvad andre skal gøre og at de skal gøre det ud fra det han gør/har observeret.

                  Jeg er ret sikker på han allerede har en idé om hvad MH skal lave, men det er der jo ingen grund til at fortælle os.
                  EA talte om samarbejde med andre klubber, fodboldskoler osv. tænker ikke BW i et interview fuldt til gængeligt vil sige at MH skal ud og tale med en fodbold skole eller sådan noget.

                  BW fortæller hvad han har af opgaver og at han skal får MH og AA til at arbejde sammen med ham indenfor de rammer han og vores 2026 plan stiller.

                  Så bare rolig, er ret sikker på at han allerede har en plan for hvad MH skal gøre :)
                  Jeg tror også der er en plan. MH må jo være tilfreds, ellers havde han vil lavet en Ebbe Sand og var listet af.
                  Forskellen er så at ES er et meget større navn. Så måske er han ramt på stoltheden og flyver væk ved første mulighed.
                  Last edited by tOrnBjerg; 10-01-2022, 22:16.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Hvis du nu lytter interviewet igennem igen så vil du høre at han faktisk på intet tidspunkt nævner noget om opgaver andre skal lave.

                    Han fortæller hvad opgaver han har og fortæller hvad andre skal gøre og at de skal gøre det ud fra det han gør/har observeret.

                    Jeg er ret sikker på han allerede har en idé om hvad MH skal lave, men det er der jo ingen grund til at fortælle os.
                    EA talte om samarbejde med andre klubber, fodboldskoler osv. tænker ikke BW i et interview fuldt til gængeligt vil sige at MH skal ud og tale med en fodbold skole eller sådan noget.

                    BW fortæller hvad han har af opgaver og at han skal får MH og AA til at arbejde sammen med ham indenfor de rammer han og vores 2026 plan stiller.

                    Så bare rolig, er ret sikker på at han allerede har en plan for hvad MH skal gøre :)
                    Fair nok. Jeg tænker også der er styr det fra BWs side

                    Men syntes seriøst ikke at han skal have titlen sportschef længere. Det er misvisende

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Fair nok. Jeg tænker også der er styr det fra BWs side

                      Men syntes seriøst ikke at han skal have titlen sportschef længere. Det er misvisende

                      Efter min mening har BW vist ikke helt styr på, hvad Michael H kan/bør lave ? Ifølge dagens artikel i Tipsbladet er BW citeret for at udtale, at OB fortsat er seriøst interesseret i at tilknytte Christian Eriksen, og at MH skal stå for kontraktforhandlingen, da BW ikke selv har nogen personlig relation til CE.
                      Tak for kaffe siger jeg bare.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Fair nok. Jeg tænker også der er styr det fra BWs side

                        Men syntes seriøst ikke at han skal have titlen sportschef længere. Det er misvisende
                        Det er jo selvf. OB/OS&Es beslutning hvad MHs arbejdsopgaver kan bære af titler. Jeg mener dog at FCM har en tilsvarende konstruktion med Ove P. som assisterende sportschef og at Svend Graversen har køb og salg under sig.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er jo selvf. OB/OS&Es beslutning hvad MHs arbejdsopgaver kan bære af titler. Jeg mener dog at FCM har en tilsvarende konstruktion med Ove P. som assisterende sportschef og at Svend Graversen har køb og salg under sig.
                          Jeg tænker nøjagtig på den konstruktion når jeg skal prøve at forstå MH's rolle ind i ansættelsen af BW. Jeg er bare ret sikker på Ove P er mere afklaret omkring sine kompetencer og derfor har skræddersyet sin egen stilling og ellers havde bedt fcm rende og hoppe, hvis ikke de kunne bruge det. Her tror jeg i højere grad det bliver BW der styrer taktstokken mht. MH's arbejdsopgaver og så bliver det op til MH at finde det spændende og være kyndig nok til at løfte opgaverne. Om det så skal betyde hans stillingsbeskrivelse ændres betyder. Det vil jeg måske være fornuftigt at finpudse den lidt, så det med syvtommersøm pointeres BW har ansvaret og MH påtages at løse de og de opgaver under BW's ledelse. I FCM er man jo ikke i tvivl om at Gravesen tager taktstokken når det bliver konkret og Ove P flyder rundt og printer fcm's navn ind på nethinden rundt i verden.
                          Her lyder det i Ob's tilfælde stadig som om MH har lidt transferansvar, men det tænker jeg næppe er tilfældet når først BW er kørt helt ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg tænker nøjagtig på den konstruktion når jeg skal prøve at forstå MH's rolle ind i ansættelsen af BW. Jeg er bare ret sikker på Ove P er mere afklaret omkring sine kompetencer og derfor har skræddersyet sin egen stilling og ellers havde bedt fcm rende og hoppe, hvis ikke de kunne bruge det. Her tror jeg i højere grad det bliver BW der styrer taktstokken mht. MH's arbejdsopgaver og så bliver det op til MH at finde det spændende og være kyndig nok til at løfte opgaverne. Om det så skal betyde hans stillingsbeskrivelse ændres betyder. Det vil jeg måske være fornuftigt at finpudse den lidt, så det med syvtommersøm pointeres BW har ansvaret og MH påtages at løse de og de opgaver under BW's ledelse. I FCM er man jo ikke i tvivl om at Gravesen tager taktstokken når det bliver konkret og Ove P flyder rundt og printer fcm's navn ind på nethinden rundt i verden.
                            Her lyder det i Ob's tilfælde stadig som om MH har lidt transferansvar, men det tænker jeg næppe er tilfældet når først BW er kørt helt ind.
                            Jeg tror nu MHs fodboldfaglige kompetencer absolut er gode.. han var jo en del af det mest succesrige danske hold nogensinde. Det blev han næppe hvis det kneb med forståelsen af spillet. Selv om han udtrykker sig mærkeligt i offentligheden er det jo ikke det samme dom han ikke kan forstå, og sælge projektet til nye spillere og deres agenter. Jeg tror med ande ord at MH også er afklaret med sin rolle “fremadrettet”. Han skal jo bare holde sig til strategiens beskrivelse af spillertyper

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg tror nu MHs fodboldfaglige kompetencer absolut er gode.. han var jo en del af det mest succesrige danske hold nogensinde. Det blev han næppe hvis det kneb med forståelsen af spillet. Selv om han udtrykker sig mærkeligt i offentligheden er det jo ikke det samme dom han ikke kan forstå, og sælge projektet til nye spillere og deres agenter. Jeg tror med ande ord at MH også er afklaret med sin rolle “fremadrettet”. Han skal jo bare holde sig til strategiens beskrivelse af spillertyper
                              Tro du? Måske svært at vide, men indtil nu har han vel næppe haft succes på højeste niveau i Danmark. Det er ikke altid, at de bedste spillere viser sig at være gode trænere, især ikke hvis man ikke følger udviklingen i spillet. Der er mange høj intensive løb i moderne fodbold, mens det vigtige da MH spillede var at løbe langt og så vinde på fysikken. Horsens og til dels VFF er eksempler på at man i Danmark kan nå en del med fysikken.

                              Comment


                                Hvis man virkelig er seriøs i OB finder man ud af hvilken stillingsbetegnelse der passer bedst i jobbet under BW i løbet af 2022 og finder den bedste kandidat på markedet til jobbet. Hvis det så viser sig at være Hemmingsen er det helt fint med mig. Men det er jo tosset at lade ham bestride jobbet bare fordi det var den nemme løsning og man gerne vil undgå at tabe ansigt udad til.
                                Den erkendelse håber jeg at BW kommer til og gør hvad der er nødvendigt. Han skal selv have lov til at have med bestemmelse over sin højre hånd.

                                Comment

                                Working...
                                X