Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Har også lige set interviewet og kunne ikke være mere enig. Præcis, simpel og direkte kommunikation uden kæmpe armbevægelser. Og så rammer han spot on på sine pointer. Så hvis han får det fornødne albuerum, tror jeg alvorligt på, han er manden, der kan flytte os i den rigtige retning. Og så det lille kuriosum, at det faktisk var Alm, der “opfandt” Isak - det vidste jeg ikke.
    Specielt den med at vi skal undgå en lang kø til spilletid for de største talenter uanset alder. De skal spille på Odense stadion i weekenderne. Breum må slikke sig om munden
    Det må også betyde at der skal renses kraftigt ud

    Comment


      Det handler om mod

      https://www.bt.dk/superligaen/ny-che...handler-om-mod

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis man ikke bare bliver lidt optimistisk efter det BW interview idag er man godt nok pessimistisk. Syntes han har identificeret mange af de rigtige ting vi skal gøre bedre og er meget konkret i sin måde at kommunikere det på
        Selvom det var ret udfordrende for mig og kunne ikke forstå alt så skal sige at han virker meget professionelt, klart og udstråler kompetence. Identitet og struktur som CE teske emner og en klar udtalelse at han er chef og styrer det hele glæder mig og gør mig meget optimistisk. Og at han kræver en kortere vej for vores talenter til spilletid er klasse. Tror vi kommer i gang med ham i den absolut rigtige retning og han er helt sikker ikke en mand som ville have overtaget opgaven i OB uden at klare med Thorborg at han har den nødvendige skbuefrihed og står for beslutningerne uden at ikke-fagfolk må blande sig.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis man ikke bare bliver lidt optimistisk efter det BW interview idag er man godt nok pessimistisk. Syntes han har identificeret mange af de rigtige ting vi skal gøre bedre og er meget konkret i sin måde at kommunikere det på
          Enig. Det virker helt igennem fornuftigt. Også meget klar om rollefordelingen ift Hemmingsen. Og så kan jeg godt lide udtalelsen om, at der ikke skal være et “kø-system” for unge spillere, men at man skal turde spille dem, når de er gode nok.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Specielt den med at vi skal undgå en lang kø til spilletid for de største talenter uanset alder. De skal spille på Odense stadion i weekenderne. Breum må slikke sig om munden
            Det må også betyde at der skal renses kraftigt ud
            Se det er sgu noget der glæder mig. Vil være lykkelig for at få et opgør med den rædselsfulde vanetænkning der har præget OB, med at vi for en sikkerheds skyld hellere må spille med de vante gamle “lejesvende” fremfor de unge. Upåagtet de såkaldte profiler intet har flyttet i 10 år.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Er fuld af optimisme over BW, virker som en mand der ved hvad han vil, har erfaringen og kompetencerne til at føre det ud i livet
              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Enig. Det virker helt igennem fornuftigt. Også meget klar om rollefordelingen ift Hemmingsen. Og så kan jeg godt lide udtalelsen om, at der ikke skal være et “kø-system” for unge spillere, men at man skal turde spille dem, når de er gode nok.
                Så er spørgsmålet bare hvad der skal ske med spillere som Vestergaard, Brems , Tarik og andre. Bliver de udlejet, brugt eller ophævet kontrakter?
                Last edited by Magge; 10-01-2022, 11:32.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Specielt den med at vi skal undgå en lang kø til spilletid for de største talenter uanset alder. De skal spille på Odense stadion i weekenderne. Breum må slikke sig om munden
                  Det må også betyde at der skal renses kraftigt ud
                  Præcis - det er guf for de unge - og os, som gerne ser, de spiller, med den pris det må have for en ups'er engang imellem.

                  Og alene den ro, autoritet og bevidsthed om, hvad han kan og hvad der skal til, får MIG til at slikke mig om munden!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Då er spørgsmålet bare hvad der skal ske med spillere som Vestergaard, Brems , Tarik og andre. Bliver de udlejet, brugt eller ophævet kontrakter?
                    Hvis de vurderes gode nok eller på sigt har potentialet, bliver de vel brugt eller lejet ud for at få fyldt noget kamperfaring på dem. Hvis de ikke er gode nok eller har potentialet, bliver de vel solgt/ophævet? Det handler om mod i begge retninger.

                    Comment


                      Synes han virker til at være vores bedste "indkøb" i mange mange år.

                      For en gang skyld tror jeg på lysere og bedre tider

                      Comment


                        Han virker virkelig professionel og virker som om han har sat sig meget grundigt ind i tingene. Jeg er super optimist på baggrund af interviewet og håber den øvrige ledelse bakker ham op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Præcis - det er guf for de unge - og os, som gerne ser, de spiller, med den pris det må have for en ups'er engang imellem.

                          Og alene den ro, autoritet og bevidsthed om, hvad han kan og hvad der skal til, får MIG til at slikke mig om munden!
                          Der er jo ikke noget, der er guf for de unge, førend der rent faktisk sker noget. Sådan helt konkret. Alm er jo også dygtig til at tale, men i praksis bruger han Opondo og Kløve før kæmpetalentet Breum og AJA før Østrøm og JV.

                          Talk the talk er der meget af i OB. Jeg håber, BW sætter handling bag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Selvom det var ret udfordrende for mig og kunne ikke forstå alt så skal sige at han virker meget professionelt, klart og udstråler kompetence. Identitet og struktur som CE teske emner og en klar udtalelse at han er chef og styrer det hele glæder mig og gør mig meget optimistisk. Og at han kræver en kortere vej for vores talenter til spilletid er klasse. Tror vi kommer i gang med ham i den absolut rigtige retning og han er helt sikker ikke en mand som ville have overtaget opgaven i OB uden at klare med Thorborg at han har den nødvendige skbuefrihed og står for beslutningerne uden at ikke-fagfolk må blande sig.
                            Jeg tænker Leif Rasmussen kommer med et længere interview senere idag eller imorgen. Han var sammen med en fotograf i Ådalen idag for at lave et længere med ham. Så kan du læse det i stedet for

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Der er jo ikke noget, der er guf for de unge, førend der rent faktisk sker noget. Sådan helt konkret. Alm er jo også dygtig til at tale, men i praksis bruger han Opondo og Kløve før kæmpetalentet Breum og AJA før Østrøm og JV.

                              Talk the talk er der meget af i OB. Jeg håber, BW sætter handling bag.
                              Enig - men hvis han starter med at køre en gang øregas af i første interview, for så at levere noget helt andet, så vil jeg trods alt blive overrasket. Til det er jeg overbevist om, han er for klog og erfaren.

                              Comment


                                Han virker som en mand med pondus. Jeg jubler først, når jeg ser reelle ændringer. Højere transferkvalitet, spilletid til de unge frem for ligegyldigt fyld. Også med de fejl det medfører på den korte bane. Kvalitet i staben.

                                Vi må se. Jeg er moderat skeptisk i min tilgang, indtil OB giver mig grund til andet.
                                Last edited by Jungledyret; 10-01-2022, 17:02.

                                Comment

                                Working...
                                X