Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Han har gjort meget godt for os, men han er og bliver grå. Ingen skam i min bog, det er bare svært i en fodboldverden der er så drevet af passion. Jeg er glad for Jesper kom forbi......også selv om det medførte Conor O´Brien, Thomas Mikkelsen (angriber), Jeppe Hansen og Mikkel Kirkeskov. Det var ikke det Jesper kunne, det var så meget andet.
    Det bedste han gjorde er at stoppe (7 år for sent) . Jeg er sikker på han arbejdede så godt som han kunne. Men som Ricardo sagde "ingen er forpligtet ud over egen evner".
    Håber også JH får et godt nytår og en opgave han magter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      MH skal:

      - Hente Steen Nedergaard hjem (andre nævner det også, jeg er så enig). Ikke et ondt ord om Ole spion, for kender ham ikke, men det er åbenlyst vi kan opgradere voldsomt på scouting. Tænker først og fremmest de danske U-spillere.

      - Skal definere en spillestil der går igennem fra U-hold til førstehold. Ikke om det er 4-4-2 eller 3-5-2, men der skal sættes ord på. Vi er der nogenlunde nu, men der skal ord på, så vi ikke ender i Kent Nielsen/DBU/FCN/Barca igen. Det er noget med løbevillighed, fight, individuel kvalitet, disciplin og taktisk snilde. Dominere hjemme mod Hobro og være "klog" i Parken.

      - Skal udnytte sit netværk til det yderste, være lidt offensiv der. Han har spillet sammen med mange der kender "nogen".

      - Og så skal han bare se rigtigt, når han henter spillere der skal gå direkte ind i startopstillingen.

      Kan MH løfte opgaven...........ingen anelse, men som alle andre, så håber jeg det.
      Der er ingen der siger at et goddag til Nedergaard betyder et farvel til Ole Spion. Flere og flere danske klubber opererer med flere scouts og det tror jeg også bliver nødvendigt i OB. Om vi kan lokke Nedergaard i forhold til de udfordringer han har i fcn ved jeg ikke. Men jeg er enig i at han er en oplagt kandidat og at vi godt kunne trænge til at opgradere på scoutingarbejdet, hvis vi skal følge med vores konkurrenter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det bedste han gjorde er at stoppe (7 år for sent) . Jeg er sikker på han arbejdede så godt som han kunne. Men som Ricardo sagde "ingen er forpligtet ud over egen evner".
        Håber også JH får et godt nytår og en opgave han magter.
        Jeg er nu sikker på at JH kan varme sig ved et andet godt, lidt omskrevet, Ricardo citat "Et fynsk (jysk) bøgetræ vælter ikke fordi et svin gnubber sig op ad det". JH kommer absolut herfra med skindet på næsen.
        Last edited by manner; 31-12-2019, 17:23.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Det bedste han gjorde er at stoppe (7 år for sent) . Jeg er sikker på han arbejdede så godt som han kunne. Men som Ricardo sagde "ingen er forpligtet ud over egen evner".
          Håber også JH får et godt nytår og en opgave han magter.
          Ja. Argumentet om at JH har været den helt rigtige på posten fordi han (15 år for sent) har fået gang i opgradering af omklædningsrum mv. giver jeg heller ikke meget for. En anden person kunne nok godt have opnået samme resultater, men det er jo umuligt at bevise, da to personer jo ikke kan bestride stillingen samtidig.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Han har gjort meget godt for os, men han er og bliver grå. Ingen skam i min bog, det er bare svært i en fodboldverden der er så drevet af passion. Jeg er glad for Jesper kom forbi......også selv om det medførte Conor O´Brien, Thomas Mikkelsen (angriber), Jeppe Hansen og Mikkel Kirkeskov. Det var ikke det Jesper kunne, det var så meget andet.
            Og netop fordi han ødelagde entusiasmen for så mange fans var det en fejl han fik stillingen.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

              Ja. Argumentet om at JH har været den helt rigtige på posten fordi han (15 år for sent) har fået gang i opgradering af omklædningsrum mv. giver jeg heller ikke meget for. En anden person kunne nok godt have opnået samme resultater, men det er jo umuligt at bevise, da to personer jo ikke kan bestride stillingen samtidig.
              Det må da have smagt af pis det du har drukket - eller skudt i armen.
              Der er som du selv skriver kun en der har præsteret på faciliteterne, og det er JH. Hvad enten du kan lide det eller ej, så er der kun en person der kan æres for det, og det er sjovt nok Jesper Hansen
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Ja. Argumentet om at JH har været den helt rigtige på posten fordi han (15 år for sent) har fået gang i opgradering af omklædningsrum mv. giver jeg heller ikke meget for. En anden person kunne nok godt have opnået samme resultater, men det er jo umuligt at bevise, da to personer jo ikke kan bestride stillingen samtidig.
                Det kan aldrig blive en fordel, at købe dyrt og dumt ind. Uanset hvad så har han ansvaret for, at vi har skulle skifte spillestil, og katastrofale dyre køb, som bevirker at han kun en gang opfyldte målsætningen.
                forstår ikke folk roser ham på vej ud af døren. Opgraderingerne er et minimum af hvad der kunne forventes af de mest slidte omgivelser i DK. Indkøbene var også minimum af hvad man kunne få for pengene. Hertil det store tab det er at alt for mange af de unge fynboer ikke se OB som hjerteklubben. Det har kostet kassen i tabte indtægter og nedbrydelse af et brand.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                  Det må da have smagt af pis det du har drukket - eller skudt i armen.
                  Der er som du selv skriver kun en der har præsteret på faciliteterne, og det er JH. Hvad enten du kan lide det eller ej, så er der kun en person der kan æres for det, og det er sjovt nok Jesper Hansen
                  Korrekt. Men en anden person kunne kontrafaktisk have fået det igennem, hvis historien fik lov at gå om.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                    Det må da have smagt af pis det du har drukket - eller skudt i armen.
                    Der er som du selv skriver kun en der har præsteret på faciliteterne, og det er JH. Hvad enten du kan lide det eller ej, så er der kun en person der kan æres for det, og det er sjovt nok Jesper Hansen
                    Jo eller ansvaret for, at det tog så lang tid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det kan aldrig blive en fordel, at købe dyrt og dumt ind. Uanset hvad så har han ansvaret for, at vi har skulle skifte spillestil, og katastrofale dyre køb, som bevirker at han kun en gang opfyldte målsætningen.
                      forstår ikke folk roser ham på vej ud af døren. Opgraderingerne er et minimum af hvad der kunne forventes af de mest slidte omgivelser i DK. Indkøbene var også minimum af hvad man kunne få for pengene. Hertil det store tab det er at alt for mange af de unge fynboer ikke se OB som hjerteklubben. Det har kostet kassen i tabte indtægter og nedbrydelse af et brand.
                      Hvis du læser mit indlæg som et forsvar for JH er det en forkert læsning
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jo eller ansvaret for, at det tog så lang tid.
                        Mener du i fuldt alvor at JH skal klandres for en 30-35 årlig periode
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Korrekt. Men en anden person kunne kontrafaktisk have fået det igennem, hvis historien fik lov at gå om.
                          Det bliver morsommere og morsommere det her Vi skal med andre ord undlade at kredittere JH for det fine arbejde fordi andre muligvis kunne have fået det til ske, men ikke fik det til at ske fordi det længe har været tæt på sandhed i OB at det ville være en umulig opgave. Historien kan jo ikke af helt naturlige årsager gå om så JH skal retteligt have ros for det utrættelige arbejde han har gjort for vores klub

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det bliver morsommere og morsommere det her Vi skal med andre ord undlade at kredittere JH for det fine arbejde fordi andre muligvis kunne have fået det til ske, men ikke fik det til at ske fordi det længe har været tæt på sandhed i OB at det ville være en umulig opgave. Historien kan jo ikke af helt naturlige årsager gå om så JH skal retteligt have ros for det utrættelige arbejde han har gjort for vores klub
                            Du kan godt opgive manner. Du trænger ikke igennem de tykhovede her på forum men godt nytår til jer alle alligevel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Du kan godt opgive manner. Du trænger ikke igennem de tykhovede her på forum men godt nytår til jer alle alligevel.
                              Lad os nyde de 31 dage vi har JH stadig i klubben. Derefter bliver der kun dommere at klandre når der går noget galt... ;-)
                              Godt nytår til alle også herfra! :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Du kan godt opgive manner. Du trænger ikke igennem de tykhovede her på forum men godt nytår til jer alle alligevel.
                                He he

                                Det der bliver mest spændende for mig er om de 2 “sider” er de samme om et par års tid. For der vil næsten altid være 2 sider omkring sådan en stilling i en sportsklub. Eller om han kan samle hele fanskaren bag sig. Lyder næsten som en umulig opgave men håber selvfølgelig det lykkedes..

                                Comment

                                Working...
                                X