Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det fremgår også sf de artikler FS har bragt i løbet sf dagen. Det anser jeg for en styrkelse sf det sportslige set-up.
    Ja jeg har lige læst den hvor det stod. God beslutning af OB

    Comment


      Den primære forskel på direktør og chef er vel, at sportsdirektøren ansætter træneren. Det gør sportschefen ikke, men derimod adm. dir. Eller sagt på en anden måde: JMs chef er lige nu JH, men fremadrettet bliver det ikke MH, men EA.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
        Den primære forskel på direktør og chef er vel, at sportsdirektøren ansætter træneren. Det gør sportschefen ikke, men derimod adm. dir. Eller sagt på en anden måde: JMs chef er lige nu JH, men fremadrettet bliver det ikke MH, men EA.
        Good point det må da i hvert fald være én af forskellene.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          Den primære forskel på direktør og chef er vel, at sportsdirektøren ansætter træneren. Det gør sportschefen ikke, men derimod adm. dir. Eller sagt på en anden måde: JMs chef er lige nu JH, men fremadrettet bliver det ikke MH, men EA.
          Præcis. Og som jeg skrev tidligere så har det været EAs ønske fra Day 1 at have mere magt i OB. Og med det brændende ønske han har, at OB skal opnå succes er det umiddelbart ikke en dårlig ting. Manden var kæmpe OB fan inden sin ansættelse og jeg tænker ikke det har ændret sig siden.
          Han skal selvfølgelig ikke blande sig så meget at folk ikke føler de kan udføre deres job selvstændigt men blot sørge for at OB bliver tilgodeset mest muligt og konstant presser NT til at investere ydeligere i succes
          Last edited by fmprOB; 28-12-2019, 09:58.

          Comment


            At brænde for OB og succes er fint, men jeg vil stadig gerne høre hvorfor, at vi skal tro på, at succesen indfinder sig med dette persongalleri og dertil hørende kompetencer i netop disse roller. NT sælger den med ord som ‘kulturbærer’ og ‘OBer’, men hvis det i sig selv var nok, havde vi vel nået målsætningen lidt oftere. Jeg er ikke tryg ved det, der sket i klubben lige nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Præcis. Og som jeg skrev tidligere så har det været EAs ønske fra Day 1 at have mere magt i OB. Og med det brændende ønske han har, at OB skal opnå succes er det umiddelbart ikke en dårlig ting. Manden var kæmpe OB fan inden sin ansættelse og jeg tænker ikke det har ændret sig siden.
              Han skal selvfølgelig ikke blande sig så meget at folk ikke føler de kan udføre deres job selvstændigt men blot sørge for at OB bliver tilgodeset mest muligt og konstant presser NT til at investere ydeligere i succes
              EA var meget JH kritisk før han blev ansat. Faktisk mere kritisk end jer er, og det siger en del. Nu er håber, at NT vil bruge lidt flere penge når han kan se en sportslig fremgang, eller et behov fordi andre klubber opruster.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                EA var meget JH kritisk før han blev ansat. Faktisk mere kritisk end jer er, og det siger en del. Nu er håber, at NT vil bruge lidt flere penge når han kan se en sportslig fremgang, eller et behov fordi andre klubber opruster.
                Og han kan sagtens være en årsag til JHs afgang. Vi har ikke fået hele sandheden. Så jeg tænker at EA må være en helt i dine øjne pt

                Muligheden for en oprustning er ihverfald større end længe. Økonomien er fornuftig og vi har folk ved roret der ikke altid går med livrem og seler. Selvfølgelig har MH et budget han skal holde, men jeg tænker det bliver mere fleksibelt og nok ikke et sygeligt behov for absolut at skulle komme ind under budget.
                Vi skal nok ikke forvente magi fra første øjeblik men jeg har en klar forventning om at MH bliver mere populær end JH(No shit sherlock ) og vil gøre mange flere ting for at please fans hvis muligt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Og han kan sagtens være en årsag til JHs afgang. Vi har ikke fået hele sandheden. Så jeg tænker at EA må være en helt i dine øjne pt

                  Muligheden for en oprustning er ihverfald større end længe. Økonomien er fornuftig og vi har folk ved roret der ikke altid går med livrem og seler. Selvfølgelig har MH et budget han skal holde, men jeg tænker det bliver mere fleksibelt og nok ikke et sygeligt behov for absolut at skulle komme ind under budget.
                  Vi skal nok ikke forvente magi fra første øjeblik men jeg har en klar forventning om at MH bliver mere populær end JH(No shit sherlock ) og vil gøre mange flere ting for at please fans hvis muligt
                  Ja det kan du sige, at han er. Vi var generet meget enig om verdenssituationen inden han skiftede til OB. Ny mand hjælper bestemt og MH skal have mulighed for at lære gamet. Håber han også få frirum til at sammensætte en trup af vindere.

                  Comment


                    Er der nogen der kan udtale sig om spillestil og trup sammensætning de steder hvor MH har været cheftræner. Offensiv, defensiv, pres, omstilling eller andet ? Har han brugt mange unge folk ? eller mange ældre ?

                    Jeg har ikke sagt, at så bliver det nok på samme måde i OB. Det er en ny situation, bare nysgerrig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Præcis. Og som jeg skrev tidligere så har det været EAs ønske fra Day 1 at have mere magt i OB. Og med det brændende ønske han har, at OB skal opnå succes er det umiddelbart ikke en dårlig ting. Manden var kæmpe OB fan inden sin ansættelse og jeg tænker ikke det har ændret sig siden.
                      Han skal selvfølgelig ikke blande sig så meget at folk ikke føler de kan udføre deres job selvstændigt men blot sørge for at OB bliver tilgodeset mest muligt og konstant presser NT til at investere ydeligere i succes
                      Michael Hemmingsen som sportschef er helt åbenlyst et kæmpe plus i forhold til at få mere fodboldfaglighed ind i OB ledelsen. MH vil kunne give trænerteamet langt mere sparring fodboldfagligt end JH. Han har haft fingeren på pulsen i dansk professionel fodbold de sidste 30 år både som spiller og træner. MH kender sine styrker og begrænsninger og jeg er sikker på at en mand som Enrico også kommer meget mere i spil nu da han vil kunne overtage nogle opgaver som lå hos JH men som MH ikke behøver tage sig af nu. Drømmen om at få eksempelvis en mand som Nedergaard tilbage som scout eller lign. er jeg også sikker på er meget mere sandsynlig med MH ved roret. Lars Høgh er også altid velkommen tilbage til OB.

                      Comment


                        Synes det giver god mening, med Hemmingsen set i forhold til, at bygge endnu bedre broer mellem de fynskeklubber -og det kan tænkes OB måske fremadrettet vil gøre brug af Transferroom (https://prod.transferroom.com/) når der kigges efter nye spillere internationalt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
                          Synes det giver god mening, med Hemmingsen set i forhold til, at bygge endnu bedre broer mellem de fynskeklubber -og det kan tænkes OB måske fremadrettet vil gøre brug af Transferroom (https://prod.transferroom.com/) når der kigges efter nye spillere internationalt

                          Øøøhhh, har du en aktie i den platform eller hvorfor skal de bruge netop den ?

                          Comment


                            MH skal:

                            - Hente Steen Nedergaard hjem (andre nævner det også, jeg er så enig). Ikke et ondt ord om Ole spion, for kender ham ikke, men det er åbenlyst vi kan opgradere voldsomt på scouting. Tænker først og fremmest de danske U-spillere.

                            - Skal definere en spillestil der går igennem fra U-hold til førstehold. Ikke om det er 4-4-2 eller 3-5-2, men der skal sættes ord på. Vi er der nogenlunde nu, men der skal ord på, så vi ikke ender i Kent Nielsen/DBU/FCN/Barca igen. Det er noget med løbevillighed, fight, individuel kvalitet, disciplin og taktisk snilde. Dominere hjemme mod Hobro og være "klog" i Parken.

                            - Skal udnytte sit netværk til det yderste, være lidt offensiv der. Han har spillet sammen med mange der kender "nogen".

                            - Og så skal han bare se rigtigt, når han henter spillere der skal gå direkte ind i startopstillingen.

                            Kan MH løfte opgaven...........ingen anelse, men som alle andre, så håber jeg det.

                            Comment


                              En sidste hilsen fra Jesper Hansen. I er OB

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...t-et-godt-aar/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                En sidste hilsen fra Jesper Hansen. I er OB

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...t-et-godt-aar/
                                Han har gjort meget godt for os, men han er og bliver grå. Ingen skam i min bog, det er bare svært i en fodboldverden der er så drevet af passion. Jeg er glad for Jesper kom forbi......også selv om det medførte Conor O´Brien, Thomas Mikkelsen (angriber), Jeppe Hansen og Mikkel Kirkeskov. Det var ikke det Jesper kunne, det var så meget andet.

                                Comment

                                Working...
                                X