Andre der er faldet over han bliver SPORTSCHEF og ikke SPORTSDIREKTØR?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny sportsdirektør
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAndre der er faldet over han bliver SPORTSCHEF og ikke SPORTSDIREKTØR?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det studser jeg også over, spørgsmålet er så hvad det betyder. Jeg gætter på, at det betyder at han ikke kommer til at have ligeså meget administrativt arbejde som JH, og at en anden skal overtage det. Hvem der så skal det, må så stå hen i det uvisse, man har jo ikke eksplicit sagt at man leder efter en ny, så mit bedste bud må være Enrico.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlægdet mest skræmmende er at Jesper Hansen mener at Hemmingsen er den rigtige mand på posten ...... :-D
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sportsdirektør
jeg ser det som en af 2 ting, eller en kombi af dem. 1: At man rykker nogle af de generelle administrationsopgaver og ansvar op i koncernen til Enrico. 2: At man ikke giver overdrager tegningsretten til ham (grundlæggende at det er en anden der underskriver kontrakterne).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
I politik hedder det et dødskys. Helle Thorning anbefalede 2 kendte kandidater og ingen af dem blev valgt. Men trøster mig med at JH ikke kan sige andet og MH er bestemt ikke JH fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
Men startede JH ikke med at være sportschef, for senere at blive direktør?
jeg ser det som en af 2 ting, eller en kombi af dem. 1: At man rykker nogle af de generelle administrationsopgaver og ansvar op i koncernen til Enrico. 2: At man ikke giver overdrager tegningsretten til ham (grundlæggende at det er en anden der underskriver kontrakterne).
https://fyens.dk/artikel/ob-gafler-e...r-i-ac-horsens
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægWell; jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg glæder mig - men jeg vil desværre nok få en morbid tilfredsstillelse, når alle Jesper Hansen-haderne begynder at savne 'go'e gamle JH'. Jeg er ikke optimist omkring Hemmingsen; aner intet om mandens meritter som sportsdirektør, men at være en legende på banen har aldrig betydet ret meget for dygtighed bag et skrivebord.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægWell; jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg glæder mig - men jeg vil desværre nok få en morbid tilfredsstillelse, når alle Jesper Hansen-haderne begynder at savne 'go'e gamle JH'.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg tror det skyldes, at man ansætter Troels B som sportsdirektør, når han kommer tilbage fra jordomrejsen til sommer.
Mvh pnl
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg tror det skyldes, at man ansætter Troels B som sportsdirektør, når han kommer tilbage fra jordomrejsen til sommer.
Mvh pnl
Alene det syntes jeg er godt set af Thorborg/Enrico og man kan kun håbe det vil betale sig i sidste ende. Måske får han endda selv tid til at se på spillere som er anbefalet af Ole Spion og ikke bare vurdere udfra rapporter og youtube videoer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er jeg 99,99% sikker på ikke kommer til at ske. Det mere sandsynlige er nok at flere arbejdsopgaver er omfordelt(mange administrative) og at han kun skal koncentrere sig om det rent sportslige. Det fornemmer man tydeligt at JH ikke har kunne gøre.
Alene det syntes jeg er godt set af Thorborg/Enrico og man kan kun håbe det vil betale sig i sidste ende. Måske får han endda selv tid til at se på spillere som er anbefalet af Ole Spion og ikke bare vurdere udfra rapporter og youtube videoer
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment