Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Andre der er faldet over han bliver SPORTSCHEF og ikke SPORTSDIREKTØR?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Andre der er faldet over han bliver SPORTSCHEF og ikke SPORTSDIREKTØR?
      Det studser jeg også over, spørgsmålet er så hvad det betyder. Jeg gætter på, at det betyder at han ikke kommer til at have ligeså meget administrativt arbejde som JH, og at en anden skal overtage det. Hvem der så skal det, må så stå hen i det uvisse, man har jo ikke eksplicit sagt at man leder efter en ny, så mit bedste bud må være Enrico.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Andre der er faldet over han bliver SPORTSCHEF og ikke SPORTSDIREKTØR?
        Ja, jeg husker dog ikke helt hvad JHs titel var


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja, jeg husker dog ikke helt hvad JHs titel var

          Sportsdirektør

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det studser jeg også over, spørgsmålet er så hvad det betyder. Jeg gætter på, at det betyder at han ikke kommer til at have ligeså meget administrativt arbejde som JH, og at en anden skal overtage det. Hvem der så skal det, må så stå hen i det uvisse, man har jo ikke eksplicit sagt at man leder efter en ny, så mit bedste bud må være Enrico.
            Ja det er også mit mit bedste bud. Men der må være en årsag. Og den kommer nok frem senest når man fremlægger sin nye strategi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
              det mest skræmmende er at Jesper Hansen mener at Hemmingsen er den rigtige mand på posten ...... :-D
              I politik hedder det et dødskys. Helle Thorning anbefalede 2 kendte kandidater og ingen af dem blev valgt. Men trøster mig med at JH ikke kan sige andet og MH er bestemt ikke JH fan.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Sportsdirektør
                Men startede JH ikke med at være sportschef, for senere at blive direktør?
                jeg ser det som en af 2 ting, eller en kombi af dem. 1: At man rykker nogle af de generelle administrationsopgaver og ansvar op i koncernen til Enrico. 2: At man ikke giver overdrager tegningsretten til ham (grundlæggende at det er en anden der underskriver kontrakterne).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  I politik hedder det et dødskys. Helle Thorning anbefalede 2 kendte kandidater og ingen af dem blev valgt. Men trøster mig med at JH ikke kan sige andet og MH er bestemt ikke JH fan.
                  Han er bestemt ikke JH fan, tror nok han helst så ham helt væk inden han selv starter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                    Men startede JH ikke med at være sportschef, for senere at blive direktør?
                    jeg ser det som en af 2 ting, eller en kombi af dem. 1: At man rykker nogle af de generelle administrationsopgaver og ansvar op i koncernen til Enrico. 2: At man ikke giver overdrager tegningsretten til ham (grundlæggende at det er en anden der underskriver kontrakterne).
                    Denne siger sportsdirektør
                    https://fyens.dk/artikel/ob-gafler-e...r-i-ac-horsens

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Well; jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg glæder mig - men jeg vil desværre nok få en morbid tilfredsstillelse, når alle Jesper Hansen-haderne begynder at savne 'go'e gamle JH'. Jeg er ikke optimist omkring Hemmingsen; aner intet om mandens meritter som sportsdirektør, men at være en legende på banen har aldrig betydet ret meget for dygtighed bag et skrivebord.
                      Jeg nægter at tro, vi når dertil.

                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Well; jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg glæder mig - men jeg vil desværre nok få en morbid tilfredsstillelse, når alle Jesper Hansen-haderne begynder at savne 'go'e gamle JH'.
                        Jeg siger ikke, at du ikke godt kan ende med at få ret i, at JH viser sig at have været en bedre mand end Hemmingsen ender med at blive, det må tiden vise, men i hvilket scenarie tror du folk kommer til at savne JH? Hvad skal Hemmingsen gøre for, at folk ender med at tænke sådan?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Andre der er faldet over han bliver SPORTSCHEF og ikke SPORTSDIREKTØR?
                          Jeg tror det skyldes, at man ansætter Troels B som sportsdirektør, når han kommer tilbage fra jordomrejsen til sommer.
                          Mvh pnl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Jeg tror det skyldes, at man ansætter Troels B som sportsdirektør, når han kommer tilbage fra jordomrejsen til sommer.
                            Mvh pnl
                            Det nægter jeg at tro på, det er simpelthen alt for mange kokke. Hemmingsen er rimeligt åbenlyst ansat til at skulle træffe sportslige beslutninger, og det er vel helt naturligt også de kompetencer som Troels Bech vil skulle bringe. Derudover har du allerede Ole Spion der er Rekrutteringschef, Tonny Hermansen som Teknisk chef og head of coaching, Morten Panduro som Talentchef, du har selvfølgelig Michelsen og trænerteamet, og du har folk som Thorborg, TC og muligvis endnu flere, som vil blande sig via det sportslige udvalg. Der er allerede rigeligt mennesker til at træffe sportslige beslutninger, jeg kan ikke se, hvordan der skal være plads til endnu en mand i det mellemlederlag, det vil være en invitation til magtkampe. Det eneste der giver mening må være en tilføjelse der primært skal beskæftige sig med administrative ting, og det kan jeg umuligt se skulle være Troels Bech.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Jeg tror det skyldes, at man ansætter Troels B som sportsdirektør, når han kommer tilbage fra jordomrejsen til sommer.
                              Mvh pnl
                              Det er jeg 99,99% sikker på ikke kommer til at ske. Det mere sandsynlige er nok at flere arbejdsopgaver er omfordelt(mange administrative) og at han kun skal koncentrere sig om det rent sportslige. Det fornemmer man tydeligt at JH ikke har kunne gøre.
                              Alene det syntes jeg er godt set af Thorborg/Enrico og man kan kun håbe det vil betale sig i sidste ende. Måske får han endda selv tid til at se på spillere som er anbefalet af Ole Spion og ikke bare vurdere udfra rapporter og youtube videoer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det er jeg 99,99% sikker på ikke kommer til at ske. Det mere sandsynlige er nok at flere arbejdsopgaver er omfordelt(mange administrative) og at han kun skal koncentrere sig om det rent sportslige. Det fornemmer man tydeligt at JH ikke har kunne gøre.
                                Alene det syntes jeg er godt set af Thorborg/Enrico og man kan kun håbe det vil betale sig i sidste ende. Måske får han endda selv tid til at se på spillere som er anbefalet af Ole Spion og ikke bare vurdere udfra rapporter og youtube videoer
                                Det fremgår også sf de artikler FS har bragt i løbet sf dagen. Det anser jeg for en styrkelse sf det sportslige set-up.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X