Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Michael Hemmingsen bliver god! Han kender klub, kultur og spillet, også spillet med agenter og andre klubber! Han er vellidt og har et bredt netværk, så rent politisk skal han nok blive en succes, han har mange personlige relationer på rådhuset og et mere vellidt navn end Jesper Hansen der! Jeg har fuld tillid til at han nok skal sikre gode arbejdsvilkår for JM!

    Comment


      Løsse Vøge og BT har hørt det samme

      https://www.bt.dk/fodbold/klubikon-b...sk-fodboldboss

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
        Michael Hemmingsen bliver god! Han kender klub, kultur og spillet, også spillet med agenter og andre klubber! Han er vellidt og har et bredt netværk, så rent politisk skal han nok blive en succes, han har mange personlige relationer på rådhuset og et mere vellidt navn end Jesper Hansen der! Jeg har fuld tillid til at han nok skal sikre gode arbejdsvilkår for JM!
        Er det ironisk ment ? Eller har du belæg for disse påstande, ang netværk og politiske relationer.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Hold nu kæft for et overraskende valg.

          Nu fik vi da OB DNA fighter vilje og vindermentalitet ind på den post.
          Generalen står for mig som en mand der ikke bryder sig om når noget bare er godt nok.
          Hans attitude i sig selv er lysår bedre end JH’s.

          Som træner har han vist sig ganske god i Næstved hvor de grønne fans ihvertfald begræder hans fyring.

          Jeg kender som de fleste ikke til hans ledelsesmæssige evner men jeg har en stærk tro på at han nok skal udvikle sig i i jobbet og også kommunikativt fremstår som en klar forbedring og ret vigtigt så fremstår han ikke fanfjendsk som vores afgående direktør.

          Et spændende valg og et klart i hvad sagde jeg tråden herfra.

          Velkommen hjem Hr General
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Uanset hvem som blev hentet, ville der være modstand omkring valget, rundt omkring, men Hemmingsen lyder som et fornuftigt valg, og lidt mere OB dna, han bliver alligevel ikke ene om spillerindkøb, her bestemmer det sportslige udvalg jo alligevel meget, sammen med træneren. Jeg er bare lykkelig for at det ikke endte med Hayssen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Er det ironisk ment ? Eller har du belæg for disse påstande, ang netværk og politiske relationer.
              Nej det er bestemt ikke ironisk ment, og ja jeg har belæg for det!

              Comment


                Well; jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg glæder mig - men jeg vil desværre nok få en morbid tilfredsstillelse, når alle Jesper Hansen-haderne begynder at savne 'go'e gamle JH'. Jeg er ikke optimist omkring Hemmingsen; aner intet om mandens meritter som sportsdirektør, men at være en legende på banen har aldrig betydet ret meget for dygtighed bag et skrivebord.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hold nu kæft for et overraskende valg.

                  Nu fik vi da OB DNA fighter vilje og vindermentalitet ind på den post.
                  Generalen står for mig som en mand der ikke bryder sig om når noget bare er godt nok.
                  Hans attitude i sig selv er lysår bedre end JH’s.

                  Som træner har han vist sig ganske god i Næstved hvor de grønne fans ihvertfald begræder hans fyring.

                  Jeg kender som de fleste ikke til hans ledelsesmæssige evner men jeg har en stærk tro på at han nok skal udvikle sig i i jobbet og også kommunikativt fremstår som en klar forbedring og ret vigtigt så fremstår han ikke fanfjendsk som vores afgående direktør.

                  Et spændende valg og et klart i hvad sagde jeg tråden herfra.

                  Velkommen hjem Hr General
                  Den havde jeg heller ikke set komme, men jo mere jeg tænker over det jo mere giver det mening. Håber dog Thorborg giver ham både midler og beføjelser til at STYRKE vores superligatrup og akademi. Hans mange år som træner væk fra Fyn både i superligaen og lavere rækker er absolut et plus i min bog. Om han så kan overføre alle sine kompetencer både personligt op professionelt til også at blive en fremragende sportsdirektør må tiden vise. Men han er og blive Generalen og jeg tror simpelthen ikke på at en Hemmingsen nogensinde kan blive en nikkedukke for den øverste ledelse og det er nemlig det sidste vi har behov for.
                  Det bliver et velkommen tilbage herfra og krydser alt hvad jeg har for at det bliver en succes.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Well; jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg glæder mig - men jeg vil desværre nok få en morbid tilfredsstillelse, når alle Jesper Hansen-haderne begynder at savne 'go'e gamle JH'. Jeg er ikke optimist omkring Hemmingsen; aner intet om mandens meritter som sportsdirektør, men at være en legende på banen har aldrig betydet ret meget for dygtighed bag et skrivebord.
                    Du har ret mht at et navn som fodboldspiller intet betyder ifht kompetencer som sportsdirektør. Det der dog taler for MH er at han efter sin aktive karriere er fortsat i fodboldbranchen som træner i forskellige klubber på forskellige niveauer. Men nej jeg er enig i at han er grøn mht stillingen som sportsdirektør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Den havde jeg heller ikke set komme, men jo mere jeg tænker over det jo mere giver det mening. Håber dog Thorborg giver ham både midler og beføjelser til at STYRKE vores superligatrup og akademi. Hans mange år som træner væk fra Fyn både i superligaen og lavere rækker er absolut et plus i min bog. Om han så kan overføre alle sine kompetencer både personligt op professionelt til også at blive en fremragende sportsdirektør må tiden vise. Men han er og blive Generalen og jeg tror simpelthen ikke på at en Hemmingsen nogensinde kan blive en nikkedukke for den øverste ledelse og det er nemlig det sidste vi har behov for.
                      Det bliver et velkommen tilbage herfra og krydser alt hvad jeg har for at det bliver en succes.
                      Nikkedukke bliver han ikke, og jeg ved at han har været dybt kritisk overfor de ting der er foregået de sidste år og overfor JH. Men samtidigt diplomatisk nok til ikke at svine nogen til! Det her er det helt rigtige for at reparere klubbensforhold til tilhængerne!

                      Comment


                        Bekræftet af OB

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ny-sportschef/
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-retur-til-ob/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Ob.dk

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/michae...ortschef-i-ob/

                            Comment


                              det mest skræmmende er at Jesper Hansen mener at Hemmingsen er den rigtige mand på posten ...... :-D

                              Comment


                                Et spændende valg. Der er klart store plusser. Kendskab til klubben og byen. Er kendt blandt sponsorerne. Vant til at lede, og god/ærlig i medierne.
                                Udfordringen er netværket hvor han i starten er nødt til at få nogle kontakter og blive fortrolig med agentvirksomheder. JH største problem var nok, at han ikke havde kontakterne og altid spillede efter bogen.
                                NT er nødt til at give ham penge, så han kan komme godt fra start og opbygge et netværk.
                                ​​​​​​Det bliver et sejt træk at få ryddet og efter JHs oprydning af egne fejl.
                                Der skal sættes et stærkt forsvar sammen, så farvel til 2x Lund, AJA. JBL vil væk. På midtbanen skal nogle af fynboerne lejes ud eller sælges. AK er over sidste holdbarheds dato og skal sælges/bortgives.
                                Så der skal noget ind i forsvaret og på midtbanen. Når det er sket ville det være en bonus med en raket eller et skur til angrebet.
                                Nej jeg ved godt, at det hele ikke sker i dette vindue og vi skal også have en god bænk. Men minimum 2 til start 11 er nødvendig hvis top 6 er et mål.

                                Comment

                                Working...
                                X