Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lidt video med BW(lig mærke til den flotte fyr med strikhuen på den anden langside)

    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/10-01-...5-3d454847cd2f
    Han virker som en kapacitet med pondus. Lang tid siden vi har set en med sådan et CV og fremtoning i Ådalen - altså BW og ikke den flotte fyr med strikhuen ;).

    Vi må se, hvordan samspillet med ledelsen bliver. Og hvad der i praksis kommer til at ske.

    Men på papiret ser det godt ud. Jeg har skrevet det før: Jeg undrer mig lidt over, at vi faktisk har kunne tiltrække sådan en mand. Det er godt gået.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt video med BW(lig mærke til den flotte fyr med strikhuen på den anden langside)

    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/10-01-...5-3d454847cd2f

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg kan stadig lide hvad jeg hører fra BW. Håber han lykkedes med det

    https://www.tv2fyn.dk/odense/odenses...saelgende-klub

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg


    Efter min mening har BW vist ikke helt styr på, hvad Michael H kan/bør lave ? Ifølge dagens artikel i Tipsbladet er BW citeret for at udtale, at OB fortsat er seriøst interesseret i at tilknytte Christian Eriksen, og at MH skal stå for kontraktforhandlingen, da BW ikke selv har nogen personlig relation til CE.
    Tak for kaffe siger jeg bare.
    Er kæmpe fan af den udmelding. Det viser ambitioner og tro på egen evne og en bevidsthrr over, at vi i teorien faktisk er DKs tredje/fjerde største klub. Rart med en rigtig, moderne alfa type type i front, som ikke nøjes. Vi må se om han bliver ved i den linje

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror nu MHs fodboldfaglige kompetencer absolut er gode.. han var jo en del af det mest succesrige danske hold nogensinde. Det blev han næppe hvis det kneb med forståelsen af spillet. Selv om han udtrykker sig mærkeligt i offentligheden er det jo ikke det samme dom han ikke kan forstå, og sælge projektet til nye spillere og deres agenter. Jeg tror med ande ord at MH også er afklaret med sin rolle “fremadrettet”. Han skal jo bare holde sig til strategiens beskrivelse af spillertyper
    jeg er sgu godt nok i tvivl om hvorvidt han besidder de færdigheder...hvad var det han lavede inden han fik stillingen i OB? var det ikke noget med at få folk i arbejde??...eller husker jeg helt forkert?....husker ham ikke som havende en gloværdig fodbold karriere uden for grønsværen inden han fik stillingen i OB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvis man virkelig er seriøs i OB finder man ud af hvilken stillingsbetegnelse der passer bedst i jobbet under BW i løbet af 2022 og finder den bedste kandidat på markedet til jobbet. Hvis det så viser sig at være Hemmingsen er det helt fint med mig. Men det er jo tosset at lade ham bestride jobbet bare fordi det var den nemme løsning og man gerne vil undgå at tabe ansigt udad til.
    Den erkendelse håber jeg at BW kommer til og gør hvad der er nødvendigt. Han skal selv have lov til at have med bestemmelse over sin højre hånd.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror nu MHs fodboldfaglige kompetencer absolut er gode.. han var jo en del af det mest succesrige danske hold nogensinde. Det blev han næppe hvis det kneb med forståelsen af spillet. Selv om han udtrykker sig mærkeligt i offentligheden er det jo ikke det samme dom han ikke kan forstå, og sælge projektet til nye spillere og deres agenter. Jeg tror med ande ord at MH også er afklaret med sin rolle “fremadrettet”. Han skal jo bare holde sig til strategiens beskrivelse af spillertyper
    Tro du? Måske svært at vide, men indtil nu har han vel næppe haft succes på højeste niveau i Danmark. Det er ikke altid, at de bedste spillere viser sig at være gode trænere, især ikke hvis man ikke følger udviklingen i spillet. Der er mange høj intensive løb i moderne fodbold, mens det vigtige da MH spillede var at løbe langt og så vinde på fysikken. Horsens og til dels VFF er eksempler på at man i Danmark kan nå en del med fysikken.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg tænker nøjagtig på den konstruktion når jeg skal prøve at forstå MH's rolle ind i ansættelsen af BW. Jeg er bare ret sikker på Ove P er mere afklaret omkring sine kompetencer og derfor har skræddersyet sin egen stilling og ellers havde bedt fcm rende og hoppe, hvis ikke de kunne bruge det. Her tror jeg i højere grad det bliver BW der styrer taktstokken mht. MH's arbejdsopgaver og så bliver det op til MH at finde det spændende og være kyndig nok til at løfte opgaverne. Om det så skal betyde hans stillingsbeskrivelse ændres betyder. Det vil jeg måske være fornuftigt at finpudse den lidt, så det med syvtommersøm pointeres BW har ansvaret og MH påtages at løse de og de opgaver under BW's ledelse. I FCM er man jo ikke i tvivl om at Gravesen tager taktstokken når det bliver konkret og Ove P flyder rundt og printer fcm's navn ind på nethinden rundt i verden.
    Her lyder det i Ob's tilfælde stadig som om MH har lidt transferansvar, men det tænker jeg næppe er tilfældet når først BW er kørt helt ind.
    Jeg tror nu MHs fodboldfaglige kompetencer absolut er gode.. han var jo en del af det mest succesrige danske hold nogensinde. Det blev han næppe hvis det kneb med forståelsen af spillet. Selv om han udtrykker sig mærkeligt i offentligheden er det jo ikke det samme dom han ikke kan forstå, og sælge projektet til nye spillere og deres agenter. Jeg tror med ande ord at MH også er afklaret med sin rolle “fremadrettet”. Han skal jo bare holde sig til strategiens beskrivelse af spillertyper

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er jo selvf. OB/OS&Es beslutning hvad MHs arbejdsopgaver kan bære af titler. Jeg mener dog at FCM har en tilsvarende konstruktion med Ove P. som assisterende sportschef og at Svend Graversen har køb og salg under sig.
    Jeg tænker nøjagtig på den konstruktion når jeg skal prøve at forstå MH's rolle ind i ansættelsen af BW. Jeg er bare ret sikker på Ove P er mere afklaret omkring sine kompetencer og derfor har skræddersyet sin egen stilling og ellers havde bedt fcm rende og hoppe, hvis ikke de kunne bruge det. Her tror jeg i højere grad det bliver BW der styrer taktstokken mht. MH's arbejdsopgaver og så bliver det op til MH at finde det spændende og være kyndig nok til at løfte opgaverne. Om det så skal betyde hans stillingsbeskrivelse ændres betyder. Det vil jeg måske være fornuftigt at finpudse den lidt, så det med syvtommersøm pointeres BW har ansvaret og MH påtages at løse de og de opgaver under BW's ledelse. I FCM er man jo ikke i tvivl om at Gravesen tager taktstokken når det bliver konkret og Ove P flyder rundt og printer fcm's navn ind på nethinden rundt i verden.
    Her lyder det i Ob's tilfælde stadig som om MH har lidt transferansvar, men det tænker jeg næppe er tilfældet når først BW er kørt helt ind.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fair nok. Jeg tænker også der er styr det fra BWs side

    Men syntes seriøst ikke at han skal have titlen sportschef længere. Det er misvisende
    Det er jo selvf. OB/OS&Es beslutning hvad MHs arbejdsopgaver kan bære af titler. Jeg mener dog at FCM har en tilsvarende konstruktion med Ove P. som assisterende sportschef og at Svend Graversen har køb og salg under sig.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fair nok. Jeg tænker også der er styr det fra BWs side

    Men syntes seriøst ikke at han skal have titlen sportschef længere. Det er misvisende

    Efter min mening har BW vist ikke helt styr på, hvad Michael H kan/bør lave ? Ifølge dagens artikel i Tipsbladet er BW citeret for at udtale, at OB fortsat er seriøst interesseret i at tilknytte Christian Eriksen, og at MH skal stå for kontraktforhandlingen, da BW ikke selv har nogen personlig relation til CE.
    Tak for kaffe siger jeg bare.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Hvis du nu lytter interviewet igennem igen så vil du høre at han faktisk på intet tidspunkt nævner noget om opgaver andre skal lave.

    Han fortæller hvad opgaver han har og fortæller hvad andre skal gøre og at de skal gøre det ud fra det han gør/har observeret.

    Jeg er ret sikker på han allerede har en idé om hvad MH skal lave, men det er der jo ingen grund til at fortælle os.
    EA talte om samarbejde med andre klubber, fodboldskoler osv. tænker ikke BW i et interview fuldt til gængeligt vil sige at MH skal ud og tale med en fodbold skole eller sådan noget.

    BW fortæller hvad han har af opgaver og at han skal får MH og AA til at arbejde sammen med ham indenfor de rammer han og vores 2026 plan stiller.

    Så bare rolig, er ret sikker på at han allerede har en plan for hvad MH skal gøre :)
    Fair nok. Jeg tænker også der er styr det fra BWs side

    Men syntes seriøst ikke at han skal have titlen sportschef længere. Det er misvisende

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Hvis du nu lytter interviewet igennem igen så vil du høre at han faktisk på intet tidspunkt nævner noget om opgaver andre skal lave.

    Han fortæller hvad opgaver han har og fortæller hvad andre skal gøre og at de skal gøre det ud fra det han gør/har observeret.

    Jeg er ret sikker på han allerede har en idé om hvad MH skal lave, men det er der jo ingen grund til at fortælle os.
    EA talte om samarbejde med andre klubber, fodboldskoler osv. tænker ikke BW i et interview fuldt til gængeligt vil sige at MH skal ud og tale med en fodbold skole eller sådan noget.

    BW fortæller hvad han har af opgaver og at han skal får MH og AA til at arbejde sammen med ham indenfor de rammer han og vores 2026 plan stiller.

    Så bare rolig, er ret sikker på at han allerede har en plan for hvad MH skal gøre :)
    Jeg tror også der er en plan. MH må jo være tilfreds, ellers havde han vil lavet en Ebbe Sand og var listet af.
    Forskellen er så at ES er et meget større navn. Så måske er han ramt på stoltheden og flyver væk ved første mulighed.
    Last edited by tOrnBjerg; 10-01-2022, 22:16.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo jo. Men hvis man ikke engang har fastsat nogle arbejdsopgaver til ham allerede…. Så er man vel bare en sekretær eller stik i rend dreng med en flot titel.
    Hvis du nu lytter interviewet igennem igen så vil du høre at han faktisk på intet tidspunkt nævner noget om opgaver andre skal lave.

    Han fortæller hvad opgaver han har og fortæller hvad andre skal gøre og at de skal gøre det ud fra det han gør/har observeret.

    Jeg er ret sikker på han allerede har en idé om hvad MH skal lave, men det er der jo ingen grund til at fortælle os.
    EA talte om samarbejde med andre klubber, fodboldskoler osv. tænker ikke BW i et interview fuldt til gængeligt vil sige at MH skal ud og tale med en fodbold skole eller sådan noget.

    BW fortæller hvad han har af opgaver og at han skal får MH og AA til at arbejde sammen med ham indenfor de rammer han og vores 2026 plan stiller.

    Så bare rolig, er ret sikker på at han allerede har en plan for hvad MH skal gøre :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er vel bare det samme, han siger i OB-TV interviewet? At han er chefen der uddelegerer arbejdsopgaver ud fra hans arbejde med de overordnede strukturer.
    Jo jo. Men hvis man ikke engang har fastsat nogle arbejdsopgaver til ham allerede…. Så er man vel bare en sekretær eller stik i rend dreng med en flot titel.

    Leave a comment:

Working...
X