Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEn solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men Madu havde flere gode aktioner i ogfensiven og stoppede en kontra af Horsens rigtig fint. Så håber stadig på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg ønsker mig altid OB sejre, bliver skidt tilpas når vi ikke vinder, men der er sejre som lige smager lidt sødere end andre.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Så lige highlights - og noget, jeg ikke umiddelbart lagde mærke til på stadion er at Madu ganske rigtigt er med i opspilsfasen i rigttig mange af vores chancer, og er involveret i alle tre mål. På stadion lagde jeg mærke til, at han ikke altid så lige solid ud defensivt, især i anden halvleg, men det er også bare tydeligt at se, hvorfor man har valgt, man gerne vil se ham an. Han har helt klart nogle evner i det offensive, så hvis man kan få lagt på i det defensive tror jeg godt, han kan blive en fornuftig spiller for os.
Defensivt lignede det lidt at han måske ikke har prøvet at spille wingback før. Han virkede nogen gange i tvivl om, hvem der skulle gå på af ham og Juel, når spillet omkring Prip og Nymann. Her opgaverne ofte lidt mere enkelt opdelt når man blot spiller rendyrket vb. Han havde lidt samme vanskeligheder i Otterup, hvor han ofte så søgende imod Marko. Der er lidt som skal læres der. Heldigvis har han en rigtig god fart, som redder ham ud af suppedasen flere gange.
jeg forstår dog godt det var en spiller man hentede ind på en kort kontrakt, for han er god på bolden og har god fart. Det defensive kan man forhåbentlig lære ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEn solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
- Likes 1
Comment
Comment