Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Du er simpelthen fantastisk. En rigtig super fan. Glad for du er OB`er
    Jer er bare taknemmeligt at være med i fællesskabet af fanklubben og Ob-fans. Det er bare fedt Mine OB-weekender er den bedste ferie jeg kan tage -især når holdet vinder. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
      Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
      Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

        Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.
        Men Madu havde flere gode aktioner i ogfensiven og stoppede en kontra af Horsens rigtig fint. Så håber stadig på ham.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          Vildt! Så er turen hjem til Espergærde pludselig ikke så lang. Fed kamp at se på stadion. Horsens kom med ingenting, og vi fik dem tromlet godt over. Madu har vildt hår men mangler lidt som fodboldspiller for at kunne begå sig i suppen. Frøkjær ser stur ud og skal nok blive god, det samme med Obbekjær.
          Han kæmpede bravt men vil være meget mere tryg hvis Oli er på VB næste gang. Mod et bedre hold end Horsens kunne vores venstreside godt have kostet idag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Og Brøndby fører 3-1. En god dag
            Kan på ingen måde finde det positive i den sejr til BIF.

            FCK er ikke vores konkurrent , det er BIF og så hjælper det Herning/Ikast i mesterskabskampen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Kan på ingen måde finde det positive i den sejr til BIF.

              FCK er ikke vores konkurrent , det er BIF og så hjælper det Herning/Ikast i mesterskabskampen.
              10000000000000000000% enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
                Først en sejr over Herning/Ikast og i dag over Horsens mine to klart største hade objekter i ligaen , jeg kan ikke ønske mig mere..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Først en sejr over Herning/Ikast og i dag over Horsens mine to klart største hade objekter i ligaen , jeg kan ikke ønske mig mere..
                  En sejr over AaB må du altså gerne ønske...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Men Madu havde flere gode aktioner i ogfensiven og stoppede en kontra af Horsens rigtig fint. Så håber stadig på ham.
                    Så lige highlights - og noget, jeg ikke umiddelbart lagde mærke til på stadion er at Madu ganske rigtigt er med i opspilsfasen i rigttig mange af vores chancer, og er involveret i alle tre mål. På stadion lagde jeg mærke til, at han ikke altid så lige solid ud defensivt, især i anden halvleg, men det er også bare tydeligt at se, hvorfor man har valgt, man gerne vil se ham an. Han har helt klart nogle evner i det offensive, så hvis man kan få lagt på i det defensive tror jeg godt, han kan blive en fornuftig spiller for os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      En sejr over AaB må du altså gerne ønske...
                      Jeg ønsker mig altid OB sejre, bliver skidt tilpas når vi ikke vinder, men der er sejre som lige smager lidt sødere end andre.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jeg ønsker mig altid OB sejre, bliver skidt tilpas når vi ikke vinder, men der er sejre som lige smager lidt sødere end andre.
                        Den sejr sidste søndag var årets højdepunkt for mig. Det bliver ikke bedre.. Nu håber jeg bare på 3p i Aalborg og en 3. Plads efter 13 runder der vil give en klækkelig TV udbetaling vi måske kan bruge fremadrettet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Så lige highlights - og noget, jeg ikke umiddelbart lagde mærke til på stadion er at Madu ganske rigtigt er med i opspilsfasen i rigttig mange af vores chancer, og er involveret i alle tre mål. På stadion lagde jeg mærke til, at han ikke altid så lige solid ud defensivt, især i anden halvleg, men det er også bare tydeligt at se, hvorfor man har valgt, man gerne vil se ham an. Han har helt klart nogle evner i det offensive, så hvis man kan få lagt på i det defensive tror jeg godt, han kan blive en fornuftig spiller for os.
                          Jeg synes også at han offensivt ser enormt spændende ud. Han er hurtig, han kan se de fremadrettede afleveringer og trække ind i banen, og på den måde få sideforskudt hurtigt, som vi så gerne vil. Savnede lidt flere udfordringer fra ham, når vi fik sideforskudt til ham og han så kunne gå ind og udfordre. Her tog han lidt for ofte en aflevering tilbage i banen synes jeg.
                          Defensivt lignede det lidt at han måske ikke har prøvet at spille wingback før. Han virkede nogen gange i tvivl om, hvem der skulle gå på af ham og Juel, når spillet omkring Prip og Nymann. Her opgaverne ofte lidt mere enkelt opdelt når man blot spiller rendyrket vb. Han havde lidt samme vanskeligheder i Otterup, hvor han ofte så søgende imod Marko. Der er lidt som skal læres der. Heldigvis har han en rigtig god fart, som redder ham ud af suppedasen flere gange.
                          jeg forstår dog godt det var en spiller man hentede ind på en kort kontrakt, for han er god på bolden og har god fart. Det defensive kan man forhåbentlig lære ham.
                          ​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            En solid homdpræstation gav sejren i dag. Hvem ikke hvem skal fremhæves ud over Frøkjær den skal gratulerer for første suoerligascoring og en fantastisk kamp.
                            Rejste 15 timer med toget og bussen og de sidste tyve kilometer med en gåtur og tommelfingeren for at se kampen og holdet leverede. Kører hjeme nu som en glad mand! Det var en fed weekend på Fyn!
                            Altså, næste gang du skal gå og/eller tomle, så smid da lige en besked, eller lav et opslag i De Stribede på FB ... jeg er sikker der er nogen som nok skal hjælpe!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Altså, næste gang du skal gå og/eller tomle, så smid da lige en besked, eller lav et opslag i De Stribede på FB ... sinker der er nogen som nok skal hjælpe!
                              Hvad er det lige du kalder de stribede Sinker?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvad er det lige du kalder de stribede Sinker?
                                Sikker!

                                Comment

                                Working...
                                X