Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Horsens 6.oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg

    Jeg så ikke den pokalkamp han var med i, så kan kun bedømme ud fra i dag. Men offensivt synes jeg han ligner en, der kan bidrage positivt. Defensivt? Det var usikkert. Fejlplaceringer og nogle noget tøvende indgreb. I hvor høj grad det er noget der kan forbedres på synes jeg er svært at sige.
    Ved ikke om jeg bare har ja-hat på, men synes slet ikke det var så ringe. Lod faktisk mere mærke til hans aktioner (primært gode, synes jeg) end Oliver Lund i den modsatte side. Jeg ville ikke være nervøs for at spille ham.

    Øvrige plusser:
    • Obbekjær får spilletid!
    • Sander Svendsen arbejder benhårdt og har en rigtig omgang med bolden for det meste. Skal selvfølgelig score på sin friløber.
    • Bashkim er bare every-fucking-where oppe foran. Har virkelig ramt en god form, og er umulig for de andre forsvar at håndtere.
    • OC har flest cleans sheets i rækken sammen med Jesper Hansen (7 nu i 12 kampe)
    • Når Opondo bliver sine skader kvit og kommer i "Bashkim-topform", så bliver han virkelig god for holdet.

    Comment


      #77
      Puha, det holdt lidt hårdt. Det var lidt en lidelse m 2.halvleg, men omvendt er det fedt, at vi hiver 3 points i en lortekamp mod et lortehold. Hvis vi kan hive 1 point hjem i næste uge, så burde vi kunne få 4.-5. plads v 1.TV-pengeuddeling.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        I kan da godt nok ikke påstå, at i får færre point end spillet er til i øjeblikket :D.
        Hvem holder du med? Siden du siger i? :)

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

          Hvem holder du med? Siden du siger i? :)
          Ingen klubhold :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            "Sommer, sommer og sol, duften aaf Horsens i 1. division" lyder det fra RMN.
            Det var dog kummerligt...
            Man krummer efterhånden tæer mange gange i løbet af en kamp.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Ingen klubhold :).
              Okay. Kan bare se du har skrevet meget herinde, så undrede mig bare :)

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Ved ikke om jeg bare har ja-hat på, men synes slet ikke det var så ringe. Lod faktisk mere mærke til hans aktioner (primært gode, synes jeg) end Oliver Lund i den modsatte side. Jeg ville ikke være nervøs for at spille ham.

                Øvrige plusser:
                • Obbekjær får spilletid!
                • Sander Svendsen arbejder benhårdt og har en rigtig omgang med bolden for det meste. Skal selvfølgelig score på sin friløber.
                • Bashkim er bare every-fucking-where oppe foran. Har virkelig ramt en god form, og er umulig for de andre forsvar at håndtere.
                • OC har flest cleans sheets i rækken sammen med Jesper Hansen (7 nu i 12 kampe)
                • Når Opondo bliver sine skader kvit og kommer i "Bashkim-topform", så bliver han virkelig god for holdet.
                Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
                I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                  Okay. Kan bare se du har skrevet meget herinde, så undrede mig bare :)
                  Mener han har været OB fan engang. Men droppede det så til ikke at være det mere :p

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                    Madu var ringe defensivt; han bliver altså tørret konstant, og på et tidspunkt løber de nærmest bare igennem på den kant, som det passer dem. Desuden er hans placeringer helt i skoven en del gange, hvor vi sådan set har presset, men så hænger Madu og dækker intet, og så er deres højre kant bare fri igen. I den anden side ser man ikke så meget, men det er fordi, der bliver dækket langt bedre af. AJA må ud og dække af til hjørne 6-7 gange, hvor de pisser på Madu; det gjorde han glimrende og rutineret.
                    I dag er det hele forsvaret (minus Madu, + Oliver naturligvis) som klart er MoM; der bliver virkelig fightet og spillet klogt.
                    Enig. Jeg sad lige ud for vores målfelt i 2. Halvleg og Madu blev overspillet gang på gang. Og hold nu op hvor er AJA dog langsom.. Rutineret og påpasselig. Men laaaangsom ad helvede til.. Den kommer simpelthen ikke til at gå mod Aab.

                    Men ellers en super præstation af drengene idag hvor vi ikke rigtig kunne tumle Horsens og Okusun. Heldigvis havde vi skarpe aktioner som afgjorde kampen.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      I kan da godt nok ikke påstå, at i får færre point end spillet er til i øjeblikket :D.
                      Mener du seriøst at sejren ikke var fortjent?
                      Endnu et af de indlæg som virker mere som et forsøg på at provokere end en saglig observation

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                        Okay. Kan bare se du har skrevet meget herinde, så undrede mig bare :)
                        Han og OB var gift engang men det holdt ikke i tykt og tyndt desværre

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                          Mener du seriøst at sejren ikke var fortjent?
                          Endnu et af de indlæg som virker mere som et forsøg på at provokere end en saglig observation
                          Sejren var fortjent. Men vi var bestemt ikke bedre en Horsens idag. Bare mere effektive

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Han og OB var gift engang men det holdt ikke i tykt og tyndt desværre
                            Nej, nu er han jo FcN'er...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                              Hvad har vi lært i dag? Ikke meget andet end at Horsens er et utrolig ringe hold.
                              Ja ingen er jo forpligtet ud over egne evner.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Ved ikke om jeg bare har ja-hat på, men synes slet ikke det var så ringe. Lod faktisk mere mærke til hans aktioner (primært gode, synes jeg) end Oliver Lund i den modsatte side. Jeg ville ikke være nervøs for at spille ham.

                                Øvrige plusser:
                                • Obbekjær får spilletid!
                                • Sander Svendsen arbejder benhårdt og har en rigtig omgang med bolden for det meste. Skal selvfølgelig score på sin friløber.
                                • Bashkim er bare every-fucking-where oppe foran. Har virkelig ramt en god form, og er umulig for de andre forsvar at håndtere.
                                • OC har flest cleans sheets i rækken sammen med Jesper Hansen (7 nu i 12 kampe)
                                • Når Opondo bliver sine skader kvit og kommer i "Bashkim-topform", så bliver han virkelig god for holdet.
                                Forudsat at Jesper Hansen har stået alle kampe, har han minimum 8 clean sheets, i og med at FCM har lukket 3 mål ind i 11 kampe...

                                Comment

                                Working...
                                X