Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Ja, han er fynbo, men til sommer har han stort set ikke spillet en kamp i et år !
Ved godt, at han var anfører og sidenhen fik en skade.... men hvorfor mistede han både anførerbind og startplads, da han var frisk igen Normalt har en anfører vel lidt længere snor....
Hvis vi skal nærmere toppen er det vel ikke (kun) følelserne, som skal bestemme indkøbene/tilgangen til truppen.... eller hva' ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Her er nogle bud på spillere som jeg mener kunne være interessante at få til OB til sommer og prismæssigt må være realistiske:
Daniel Høegh, Herenveen
Maďs Emil Madsen , Silkeborg
Christian Cappis , Hobro
Sabby må give os et boost offensivt og så tror jeg Jørgen er hentet som erstatning for Barrett. Et forsvar med Kasper Larsen , Jeppe Tverskov og Daniel Høegh med hhv Ryan og Jørgen på backs/kanter synes jeg ser stærkt ud.
Jeg synes både Mads Emil og Cappis er nogle vildt spændende midtbanetyper med nogle kompetencer vi godt kan bruge.
Cappis må jeg indrømme at jeg bare ikke har den store fidus til.
Leave a comment:
-
-
Daniel Høegh, Herenveen
Maďs Emil Madsen , Silkeborg
Christian Cappis , Hobro
Sabby må give os et boost offensivt og så tror jeg Jørgen er hentet som erstatning for Barrett. Et forsvar med Kasper Larsen , Jeppe Tverskov og Daniel Høegh med hhv Ryan og Jørgen på backs/kanter synes jeg ser stærkt ud.
Jeg synes både Mads Emil og Cappis er nogle vildt spændende midtbanetyper med nogle kompetencer vi godt kan bruge.
Leave a comment:
-
Uanset så skal der hentes en ny cb ind, hvis vi skal spille med en tre back kæde.
Leave a comment:
-
Jeg tænker Tverskov skydes af til sommer og DH kommer ind som erstatning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...GOIe7xL_BbZDWk
Måske kan han lokkes hjem kl, JT og DH, og med AJA som reserve, så er det kun 4-5 andre pladser Hvor vi skal forstærkes.
- Likes 1
Leave a comment:
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...GOIe7xL_BbZDWk
Måske kan han lokkes hjem kl, JT og DH, og med AJA som reserve, så er det kun 4-5 andre pladser Hvor vi skal forstærkes.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Der er ja spørgsmålet om det går om den aktuelle form (hvor aktuelt refererer til de sidste kampe som blev spillet og det er ja nu også allerede lang tid siden og ikke at bedømme hvor spillere står i dag) eller om potentialet/ niveauet.
Så ser Tverskov, Ryan (som vidste ikke niveauet sidst pga af skaden som kostede kampform), K. Larsen og Jebali (sikker afhængigt af systemet og positionen han bliver brugt for) helt sikker som med der. Ihensigt af potentialet måske også JBL men han er mentalt vel allerede "væk" og derfor en skuffelse i sæsonen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlægI dagens mediano podcast laver panelet deres foretrukne start 11'er med de bedste fra OB, AGF og AAB. Det bliver til 4 fra AAB, 7 fra AGF og 0 fra OB.
Er i enige? Er der ingen i OB der vil kunne spille sig på holdet i AAB og AGF? https://www.instagram.com/p/B-EwILFh..._web_copy_link
Ville selv fortrække Tverskov frem for Okore, men ellers ved jeg ikke lige...
Så ser Tverskov, Ryan (som vidste ikke niveauet sidst pga af skaden som kostede kampform), K. Larsen og Jebali (sikker afhængigt af systemet og positionen han bliver brugt for) helt sikker som med der. Ihensigt af potentialet måske også JBL men han er mentalt vel allerede "væk" og derfor en skuffelse i sæsonen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlægI dagens mediano podcast laver panelet deres foretrukne start 11'er med de bedste fra OB, AGF og AAB. Det bliver til 4 fra AAB, 7 fra AGF og 0 fra OB.
Er i enige? Er der ingen i OB der vil kunne spille sig på holdet i AAB og AGF? https://www.instagram.com/p/B-EwILFh..._web_copy_link
Ville selv fortrække Tverskov frem for Okore, men ellers ved jeg ikke lige...
Leave a comment:
Leave a comment: