Nogen der har set truppen til denne træningskamp? Skal jo spilles i morgen 10.30
Jeg har ikke set truppen, men FS skriver at JM vil bruge "marginalspillerne" Greve, Eskesen, og vores prøvespiller Bishmark Boateng som skal gerne skal vise han er god ven med bolden. Mon ikke Sayoba og Madu også er med på holdet i dag.
Jeg har ikke set truppen, men FS skriver at JM vil bruge "marginalspillerne" Greve, Eskesen, og vores prøvespiller Bishmark Boateng som skal gerne skal vise han er god ven med bolden. Mon ikke Sayoba og Madu også er med på holdet i dag.
Det giver også god mening. Jeg ved dog ikke om Sayouba allerede er taget afsted til landsholdssamling.
Men jeg håber selvfølgelig også at få lidt svar på om hvor tæt de skadede profiler er på at blive klar
Den afspejler tydeligt hvilket skalkeskjul det var at Jebali,Kløve,Barret og Ryan blev udtaget i søndags. Ingen af dem er klar endnu og mange er væk på landsholdsopgaver
Den afspejler tydeligt hvilket skalkeskjul det var at Jebali,Kløve,Barret og Ryan blev udtaget i søndags. Ingen af dem er klar endnu og mange er væk på landsholdsopgaver
Marco Lund ser ud til at være klar. Oliver Lund sidder til gengæld med en stor pose is,på det ene knæ. Ryan er pt ikke til på pladsen.
Hans Christian Bernat - Jonas Skytte, Jeppe Tverskov, Marco Lund, Kingsley Madu - Mathias Greve, Nana Boateng, Jens Jakob Thomasen, Julius Eskesen - Sander Svendsen, Anders K. Jacobsen
Comment