Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Daniel Obbekjær spillede Ca en time idag for U19 i sejren over Sønderjyske, så han starter nok ikke i morgen.
    Nok ikke. Men han er så 1. Reserve når man tager ham ud efter 60 min

    hvad blev resultatet? 3-0?
    Last edited by fmprOB; 05-10-2019, 13:46.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nok ikke. Men han er så 1. Reserve når man tager ham ud efter 60 min

      hvad blev resultatet? 3-0?
      Sejr på 2-0

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Sejr på 2-0
        So close 6. Cleensheet i træk. 7 sejre på stribe og 3 bundhold de næste 3 kampe hvoraf 2 spilles i Ådalen

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          So close 6. Cleensheet i træk. 7 sejre på stribe og 3 bundhold de næste 3 kampe hvoraf 2 spilles i Ådalen
          Så lige forkert, den blev 3-0

          Comment


            #50
            3-0 ifølge DBU Faurskov

            Comment


              #51
              Jeg var lidt imponeret af Jebali i AGF kampen hvor jeg syntes der "kun" lige maglede det sidste for at han spillet en fantastisk kamp. Jeg håber han er klar til ACH og at han prikker hul på målbylden. Han har noget ekstra som ACH kan få problemer med at styre håber jeg.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg var lidt imponeret af Jebali i AGF kampen hvor jeg syntes der "kun" lige maglede det sidste for at han spillet en fantastisk kamp. Jeg håber han er klar til ACH og at han prikker hul på målbylden. Han har noget ekstra som ACH kan få problemer med at styre håber jeg.
                Enig jeg har lige mødt ham i Rosengårdscentret sammen med hustruen og børn. Håber han i det mindste er på bænken i morgen, ham og Kadrii kan blive en farlig duo for modstanderne, når han engang kommer i kampform.

                Comment


                  #53
                  I flg FS ser det ikke ud til at nogen af de 5 skadede spillere er betragtning til holdkortet, og at OB sandsynligvis vil gå efter sejren med samme formation som i sidste weekends meriterende sejr i Herning, og bruge landskamppausen på at få spillerne helt klar.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    I flg FS ser det ikke ud til at nogen af de 5 skadede spillere er betragtning til holdkortet, og at OB sandsynligvis vil gå efter sejren med samme formation som i sidste weekends meriterende sejr i Herning, og bruge landskamppausen på at få spillerne helt klar.
                    Nej det lyder mest realistisk. Efter pausen burde truppen være tæt på skadesfri. Er der nogen der er i karantæne fare ved næste advarsel?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nej det lyder mest realistisk. Efter pausen burde truppen være tæt på skadesfri. Er der nogen der er i karantæne fare ved næste advarsel?
                      SFÅ skriver nu i optakt til kampen at Opondo er raskmeldt. Hvis det holder er han vel i betragtning til start11'eren.
                      Jeg synes jeg har læst et sted at både Tverskov og Drachmann er i karantæne ved næste advarsel.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        SFÅ skriver nu i optakt til kampen at Opondo er raskmeldt. Hvis det holder er han vel i betragtning til start11'eren.
                        Jeg synes jeg har læst et sted at både Tverskov og Drachmann er i karantæne ved næste advarsel.
                        Mener også at Kadrii er i fare

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          SFÅ skriver nu i optakt til kampen at Opondo er raskmeldt. Hvis det holder er han vel i betragtning til start11'eren.
                          Jeg synes jeg har læst et sted at både Tverskov og Drachmann er i karantæne ved næste advarsel.
                          Ikke Drachmann, men Oliver Lund, Tverskov og Kadrii er.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            I følge FS vurderer man at Oli sættes ind i 3 mands forsvaret og Madu får debut på VB. Frøkjær igen med

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              I følge FS vurderer man at Oli sættes ind i 3 mands forsvaret og Madu får debut på VB. Frøkjær igen med
                              Det er superspændende med Frøkjær. Han spillede vel også en del i træningskampene i opstarten. Måske er han snublende nær et lille gennembrud på holdet. Opondo må sikkert starte på bænken hvis han er klar igen.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er superspændende med Frøkjær. Han spillede vel også en del i træningskampene i opstarten. Måske er han snublende nær et lille gennembrud på holdet. Opondo må sikkert starte på bænken hvis han er klar igen.
                                Ja det har jeg det også fint med. Er dog ikke tryg ved Oli i 3 back kæden

                                Comment

                                Working...
                                X