Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-ACH

    ACH har fundet tilbage til ACH. God fysik som er tilsat noget friskhed frem ad banen. Det bliver bestemt ingen let kamp, med vores sandsynligvis stadig decimerede trup. Jeg håber inderligt at Opondo og Jebali bliver klar med deres kvaliteter. Det er vel mere tvivlsomt med Ryan, Kløve og JBL, forventningen er selvf. sejr, men det første mål bliver måske også det sidste i denne kamp.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    OB har det bedste udtryk i mange mange år. Det har været en stor depression i 7-8 år, indtil nu.

    Holdet må blive noget der ligner
    Oliver C
    Aleksander J Leeuwin Tverksov, M. Lund O. Lund
    . Drachmann
    Opondo/JJT Frøkjær
    Bashkim Svendsen


    Jeg synes stadig at der mangler bredde og kvalitet, men jeg er også sikker på at Michelsen kan gøre det

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      OB har det bedste udtryk i mange mange år. Det har været en stor depression i 7-8 år, indtil nu.

      Holdet må blive noget der ligner
      Oliver C
      Aleksander J Leeuwin Tverksov, M. Lund O. Lund
      . Drachmann
      Opondo/JJT Frøkjær
      Bashkim Svendsen


      Jeg synes stadig at der mangler bredde og kvalitet, men jeg er også sikker på at Michelsen kan gøre det
      Tror Marco Lund har karantæne.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Tror Marco Lund har karantæne.
        Marco har karantæne ja. Så det bliver spændende at se om ham bringer Obbekjær i spil eller bruger AJA hvis en af vores backs bliver klar

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Tror Marco Lund har karantæne.
          Jeps. Hvis barrett og ryan fortsat sidder ude må det betyde Madu får din første superligastart og juel rykkes ind ned i forsvarskæden. Bliver interessant, hvis vi får madu at se. Han har virket lidt langt fra holdet og leverede skidt i pokalen. Nu får han måske chancen for at spille sig lidt længere ind i varmen, og han må sgu kunne et eller andet.

          Tror det bliver en bøvlet kamp. Horsens vil overlade al initiativ til os og satse på kontra. Her kan de også være giftige nok med prip, hansson og Frantsen med fin fart. Stiller de ligeledes med Pohl, så har de mere fart end man normalt ellers forbinder med Horsens. Derfor bliver det en helt anden opgave end Fcm, hvor vi ikke skulle frem og skabe det store. Nøglen bliver at få sat fart i spillet på deres sidste 1/3 af banen. Her er de lidt tunge. Efb havde ikke rigtig held med det igår, men de få gange, hvor de fik sat et par hurtige afleveringer sammen, så synes jeg Horsens så sårbare ud. Vi bør have fine muligheder for at skabe noget. Jeg synes kadrii og Svendsen finder hinanden bedre og bedre. Kadrii har ramt topformen og jjt ser også bedre ud på bolden end i begyndelsen af sæsonen. Jeg håber jebali bliver klar til minimum et indhop. Jeg tror han vil kunne gøre ondt på et tungt og træt horsenshold, med sin pågående stil og hurtige fødder.


          Comment


            #6
            M. Lund har karantæne. Men han burde ikke være vigtigere end Micheal Lumb er for ACH som også er ude med en karantæne på søndag
            siden 1887

            Comment


              #7
              Nogen der har set lidt træning og kan give en update på de skadede spillere?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nogen der har set lidt træning og kan give en update på de skadede spillere?
                Der har været træningsfri i dag tirsdag. Træning i morgen kl. 10.00.
                mvh pnl

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Der har været træningsfri i dag tirsdag. Træning i morgen kl. 10.00.
                  mvh pnl
                  Okay. Håber nogen ser noget i morgen og kan give en update så

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    M. Lund har karantæne. Men han burde ikke være vigtigere end Micheal Lumb er for ACH som også er ude med en karantæne på søndag
                    Lumb ude er godt nyt for os synes jeg. Han er vel ACHs Ryan og altid god til offensive løb, gode indlæg og afslutninger, samt returløb.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                      Lumb ude er godt nyt for os synes jeg. Han er vel ACHs Ryan og altid god til offensive løb, gode indlæg og afslutninger, samt returløb.
                      Enig. De kommer til at mangle en offensiv mulighed uden ham. Han er god

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Okay. Håber nogen ser noget i morgen og kan give en update så
                        Leif Rasmussen vurderer at ingen af de skadede spillere bliver klar til kamp søndag, udfra dagens træning. Håber ikke han får ret.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Leif Rasmussen vurderer at ingen af de skadede spillere bliver klar til kamp søndag, udfra dagens træning. Håber ikke han får ret.
                          Bare vi slipper for den latterlige sang er jeg tilfreds. Det er nogle bonderøve der sviner egne spillere til, og de er en skændsel for fanscenen i Odense. Kommer de fra et fattigt distrikt?
                          Giv nu grippen den hyldest sang han fortjener i stedet for det teenage fis.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Leif Rasmussen vurderer at ingen af de skadede spillere bliver klar til kamp søndag, udfra dagens træning. Håber ikke han får ret.
                            Håber satme han er helt væk fra snøvsen og at Opondo og Jebali bliver klar

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Bare vi slipper for den latterlige sang er jeg tilfreds. Det er nogle bonderøve der sviner egne spillere til, og de er en skændsel for fanscenen i Odense. Kommer de fra et fattigt distrikt?
                              Giv nu grippen den hyldest sang han fortjener i stedet for det teenage fis.
                              Hvad har dette at gøre med om vores 5 skadede spillere bliver klar?

                              Comment

                              Working...
                              X