Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm - OB Kamptråd 29.9.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Selvfølgelig! Kommer også.
    Fedt

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Måske kan Oliver Christensen godt stå på et top 6 hold. Måske kan Oliver Lund godt holde et hold i superligaen. I/A fodbold kan være et smukt spil til tider.

      Comment


        Fuck hvor er det fedt! Hader Herning!

        kæmpe indsats af alle, men Bash og OC stråler i dén grad i dag! Hjernedødt!

        Comment


          Jeg er totalt mundlam. Fatter det ikke. Vanvittig indsats. Fuck7ng elsker Oliver Lund.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
            Jeg er totalt mundlam. Fatter det ikke. Vanvittig indsats. Fuck7ng elsker Oliver Lund.
            Ja. Han er bare verdens vildeste fighter!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Man er aldrig bedre end den seneste kamp. Der skal samme indsats til næste søndag. Hvis vi levere samme vilje, så vinder vi også mod Horsens og holder den i bunden.

              Comment


                Udebanesejr!
                Udebanesejr med en skaderamt trup!
                Udebanesejr med en skaderamt trup i Herning!

                En søndag kan vel ikke blive bedre.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Kæmpe fighter præstation af hele holdet. Godt billede da Drachman og Oliver Lund hjælper hinanden begge på grænsen af krampe

                  Comment


                    Det var en fantastisk indsats i dag! En god første halvleg hvor vi spillede med og havde en rigtig god organisation. Og en "Oliver-Lund-kamp" i anden halvleg hvor vi fightede sejren hjem. Det var en holdpræstation hvor det er svært at fremhæve enkelte spiller. Men vi må bare tale om Bashkim, Oliver og Oliver:
                    Spørger mig lidt om FCM-spillere læser med herinde om den "uskarpe Bashkim". ;-) Det er vel den eneste forklaring for at de lader ham løbe helt fri til feltkanten hvor Bashkim hugger den ind med et fantastisk spark.
                    Og "Gribben" gav i dag det bedste svar til alke de som savner Grytebust. Det var en kongekamp med rigtig vigtige og gode redninger og en sikker udstråling.
                    Oli Lund er bare Oli Lund. Han er lavet for sådan en kamp og bringer en energi på banen som kan rive alle med. Hvad elsker jeg det at se ham fighte for os til helvede og tilbage.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...981931008?s=19
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Det er godt bare klasse trænerarbejde i dag. Jeg tror kampen er forløbet nøjagtig som michelsen havde drømt om. Vi lukker for deres offensiv og scorer på en omstilling. Det er fremragende at vi kan formå det på en dag, med så mange skader. Rigtig god kamp af alle i dag, men specielt bashkim, drachmann, lund og Oliver er outstanding. De var virkelig frustreret over at vi stod så disciplineret og det er bare hamrende fedt når de så får chancen at oliver disker op med et par kongeredninger. Fed kamp! 3 af de mest overraskende point vi har fået i mange år.

                        Comment


                          Første sejr i 600 år i Herning og det sker med 6 fynboer på banen undervejs... Vildt.

                          Comment


                            Det er svært at bevare det dårlige OB humør, når man leverer sådan en kamp. Må bøje mig i støvet for JM og staben for dette taktiske mesterværk i et nærmest umuligt udgangspunkt. OB fik fuldstændig taget farten ud af FCM, og så havde de kun dødbolde og presset i feltet tilbage, og her tog OC det han skulle og lidt mere til. Vi havde også lidt marginaler, men fodboldguderne skyldte så det skal ikke tage noget fra sejren.

                            Må sige, at det her muligvis godt kan blive lidt af en gamechanger for OB. Med AaBs mystiske udfald uden Lucas Andersen, ser en top-6 lige pludseligt ikke så svær ud længere. Hvis OB følger op med sejr over Horsens ligger vi lunt til og kan spille med større ro og sikkerhed. Men men i en liga som superligaen skal man være skarp hver gang, og truppens robusthed kan jeg stadig tvivle lidt på, men lige nu vender tomlen op! Det havde jeg godt nok ikke set komme på nogen måde overhovedet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Fuck hvor er det fedt! Hader Herning!

                              kæmpe indsats af alle, men Bash og OC stråler i dén grad i dag! Hjernedødt!
                              Enig syntes dog også O.Lund skal roses i dag ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Det blev Olis aften! Den indsats, specielt 1. Halvleg varmede mit gamle OB hjerte. Sikke et fokus. Sikke en organisation. Sikke en fight!

                                Oliver Lund - den mand bliver ved med at overraske mig.

                                Oli C - lille gennembrud.

                                Forsvaret den første time var fantastisk.

                                Glad!

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X