Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal kamp Otterup-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vi har haft en snak med Sayouba Mandé, der er meget glad for hans OB-debut i kampen mod Otterup.

    http://obstruktion.dk/video-mande-er...-sin-ob-debut/

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Når man ser FCK idag og det BIF har gang i(0-0 efter 30 min) kan man jo så ikke sige det er typisk OB eller er for dårligt..
      Mange af de andre kan heller ikke bare lunte sig igennem..
      FCK var godt nok ringe. De troede de kunne gå sejren hjem.

      Comment


        #33
        Det må simpelthen være den ringeste OB kamp jeg har set gennem de sidste mange år!
        Hvor er det dog ynkeligt, at JM ikke tør bruge nogle af de unge talenter fra start. Meget kan man sige om, at andre Superliga klubber også har svært ved at klare sig gennem denne runde i pokalen, MEN de har trods alt modet til at bringe deres unge talenter fra start.
        OBs talentarbejde er da helt spildt, hvis man ikke tør bruge talenterne i en kamp mod et Danmarksserie hold, tænker da, at talenterne må komme med en helt anden slut, end den man så på banen igår!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
          Det må simpelthen være den ringeste OB kamp jeg har set gennem de sidste mange år!
          Hvor er det dog ynkeligt, at JM ikke tør bruge nogle af de unge talenter fra start. Meget kan man sige om, at andre Superliga klubber også har svært ved at klare sig gennem denne runde i pokalen, MEN de har trods alt modet til at bringe deres unge talenter fra start.
          OBs talentarbejde er da helt spildt, hvis man ikke tør bruge talenterne i en kamp mod et Danmarksserie hold, tænker da, at talenterne må komme med en helt anden slut, end den man så på banen igår!
          Jeg var også skuffet over at Eskesen,Frøkjær og Obbekjær ikke kunne få noget lign fuld tid...

          Comment


            #35
            Enig, i sidste sæson havde Julius mange gode indhop og lignede en spiller, der for alvor skulle bide sig fast i år, men ak nej, nu ligner han en marginal spiller - trist.

            Så har du Obbekjær løbende rundt på U19 og træner fast med superligaen, der gør det helt outstanding i kampene for U19. Hvis det ikke var igår han skulle være bragt i spil fra start, hvornår pokker skal man så give det stortalent chancen? Det ligner talentafvikling fremfor udvikling, sørgeligt...

            Comment


              #36
              Skive på 2-1 med 10 minutter tilbage af overtiden! Bye bye Brøndby!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                Enig, i sidste sæson havde Julius mange gode indhop og lignede en spiller, der for alvor skulle bide sig fast i år, men ak nej, nu ligner han en marginal spiller - trist.

                Så har du Obbekjær løbende rundt på U19 og træner fast med superligaen, der gør det helt outstanding i kampene for U19. Hvis det ikke var igår han skulle være bragt i spil fra start, hvornår pokker skal man så give det stortalent chancen? Det ligner talentafvikling fremfor udvikling, sørgeligt...
                Mit perspektiv er landsholdet, men det er helt håbløst og hvis jeg var fan ville jeg være dybt skuffet over trænerens manglende tro på de unge spillere.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                  Skive på 2-1 med 10 minutter tilbage af overtiden! Bye bye Brøndby!
                  Desværre kun for to minutter. 2:2 nu.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                    Skive på 2-1 med 10 minutter tilbage af overtiden! Bye bye Brøndby!
                    Lige indtil 2-2...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                      Enig, i sidste sæson havde Julius mange gode indhop og lignede en spiller, der for alvor skulle bide sig fast i år, men ak nej, nu ligner han en marginal spiller - trist.

                      Så har du Obbekjær løbende rundt på U19 og træner fast med superligaen, der gør det helt outstanding i kampene for U19. Hvis det ikke var igår han skulle være bragt i spil fra start, hvornår pokker skal man så give det stortalent chancen? Det ligner talentafvikling fremfor udvikling, sørgeligt...
                      Det er ikke i en kamp mod Otterup man lærer noget, men i den daglige træning. Så det kan nu være lige meget hvem der spiller.
                      Obbekjær kunne sagtens have spillet kampen, men det gjorde han ikke.

                      Comment


                        #41
                        Hvornår er der lodtrækning til næste runde?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Mit perspektiv er landsholdet, men det er helt håbløst og hvis jeg var fan ville jeg være dybt skuffet over trænerens manglende tro på de unge spillere.
                          Hvis det er trænerens opfattelse at de unge end ikke er gode nok til at spille mod en Danmarksserie hold er vi så ikke ved at bære derhenne hvor der skal ryddes ud i den unge flok?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Hvornår er der lodtrækning til næste runde?
                            I dag efter FCM's kamp
                            siden 1887

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Hvis det er trænerens opfattelse at de unge end ikke er gode nok til at spille mod en Danmarksserie hold er vi så ikke ved at bære derhenne hvor der skal ryddes ud i den unge flok?
                              Bingo!

                              Obbekjær skal nok få hans kampe de næste par sæsoner og blive til noget.
                              Eskesen var ikke kommet ind i kampen mod Otterup, hvis vi ikke havde scoret til 2-0. Han er meget langt fra holdet lige nu, og viser heller ikke det store til træning, der skal få ham tættere på holdet.
                              Frøkjær fik chancen i hele anden halvleg, og gjorde ikke noget væsen af sig.

                              Der er en grund til, at de unge ikke spiller. De er ikke gode nok.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                                Bingo!

                                Obbekjær skal nok få hans kampe de næste par sæsoner og blive til noget.
                                Eskesen var ikke kommet ind i kampen mod Otterup, hvis vi ikke havde scoret til 2-0. Han er meget langt fra holdet lige nu, og viser heller ikke det store til træning, der skal få ham tættere på holdet.
                                Frøkjær fik chancen i hele anden halvleg, og gjorde ikke noget væsen af sig.

                                Der er en grund til, at de unge ikke spiller. De er ikke gode nok.
                                De er nød til at sætte lidt mere turbo på udlejning af de unge på et lidt lavere niveau. For vores talenter er generelt ikke gode nok til at konkurrere om spilletid. Specielt ikke de offensive.
                                Ærgeligt at vi ikke lige har et etableret fynsk hold i 1.Div hvor man kunne sende spillere på udlejning som uden tvivl ville være gavnligt for alle parter.

                                Comment

                                Working...
                                X