Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB-AGF

    Det ligner en sæson hvor det bare er stolpe ud. De 6 kampe som OB ikke har vundet, kunne ligeså godt have vippet den anden vej, og så havde holdet ligget helt i top

    I dag bliver det en ret hård kamp, hvor tingene ikke rigtig lykkes og bliver svære. Indtil Opondos mål bandede jeg ham langt væk, da han mistede utrolig mange bolde i vigtige situationer, og at han generelt traf dårlige beslutninger.

    Det første mål er bare noget pis, og det andet opstår også p.g.a. manglende kvalitet forud for målet. Bortset fra det, så holder defensiven egentlig ok igen.

    Manglende skarphed gør igen, at OB misser nogle mål. Alexander Juul og Marco Lund skal begge score på hovedet i anden halvleg.

    Jebali ser spændende ud, og jeg glæder mig til at se mere til ham.

    Op med hovedet og videre, så skal OB nok blive nummer 5-8 i en utur-sæson


    #2
    “AGF var dog kyniske og udnyttede mulighederne”

    Kunne OB lære lidt af .. skal stadigvæk bruge alt for mange chancer for at score ..

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/skuffet-ob-profil-kyniske-agf-straffede-os/

    Sidste sæson skulle OB bruge 8,6 skud på mål format score hvilket var det højste antal blandt alle hold ..

    P.t er det 6,9 hvilket er på niveau med Silkeborg 7,0 og FCN med 6,7 men lad os se efter runden.


    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Ja, kynisme er over alt på banen.

      I forsvaret - lav et frispark før situationer bliver farlige

      midtbanen - lad være med at sætte bolden på spil langt væk fra modstandernes mål ( især Opondo i går)

      angrebet - lad være med ar afslutte, når man kan spille chancen større (Kadrii)

      Og så generelt, at score på sine store chancer (kvalitet)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Ja, kynisme er over alt på banen.

        I forsvaret - lav et frispark før situationer bliver farlige

        midtbanen - lad være med at sætte bolden på spil langt væk fra modstandernes mål ( især Opondo i går)

        angrebet - lad være med ar afslutte, når man kan spille chancen større (Kadrii)

        Og så generelt, at score på sine store chancer (kvalitet)
        Kynisme ja, spillere der ligger og ømmer sig á la ACH har haft for vane uden synderlig grund

        At Bashkim afslutter er helt ok for mig - hvor ofte har vi ikke brokket os over at chancerne alt for ofte skal spilles helt ind i målet. Rigtige angribere afslutter også på "små" chancer.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Kynisme ja, spillere der ligger og ømmer sig á la ACH har haft for vane uden synderlig grund

          At Bashkim afslutter er helt ok for mig - hvor ofte har vi ikke brokket os over at chancerne alt for ofte skal spilles helt ind i målet. Rigtige angribere afslutter også på "små" chancer.
          Det er tit, at der står en helt fri makker ved siden af Kadrii. Alligevel afslutter han direkte ind i forsvarer der står lige foran ham.

          Comment


            #6
            Det ligner en sæson hvor modstanderne har aflæst os fuldt ud, hvilket kan blive dyrt hvis ikke JM snart formår at lave nogle justeringer undervejs i kampene.

            Vi vil være alt for afhængige af at Jebali, Svendsen og Opondo hurtigt faldet til
            og bliver succeser.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det ligner en sæson hvor modstanderne har aflæst os fuldt ud, hvilket kan blive dyrt hvis ikke JM snart formår at lave nogle justeringer undervejs i kampene.

              Vi vil være alt for afhængige af at Jebali, Svendsen og Opondo hurtigt faldet til
              og bliver succeser.
              Det er jeg overvejende enig i, og vi ser hvor stor betydning Barret og Ryan har haft for vores offensiv. Jeppe har måske knap nået samme niveau som sidste år - vores opspil bliver presset tidligere. Jeg synes vi har set de seneste kampe at Jebali har et niveau, vi ikke har set i mange sæsoner i OB. Opondo var hårdt matchet i går men har generelt været en god mand på holdet efter han trådte ind på holdet. Jeg synes at 2. halvleg efter vi gik over i noget der lignede 4-4-2 var fin, med god energi og en del chancer, og tilløb til flere.
              Last edited by manner; 21-09-2019, 06:47.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det ligner en sæson hvor modstanderne har aflæst os fuldt ud, hvilket kan blive dyrt hvis ikke JM snart formår at lave nogle justeringer undervejs i kampene.

                Vi vil være alt for afhængige af at Jebali, Svendsen og Opondo hurtigt faldet til
                og bliver succeser.
                Med til den fortælling høre vel også at de udskiftninger der blev foretaget var "tvungne" med de skader der kom i kampens løb, og en "færdig" Jebali efter 75 min.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Flot kulisse igår, ingen sponsorlogo på halstørklæderne og god stemning på lægterne var positivt. Sangen til Oliver og bøvede tilråb som ved modstanderens målspark trækker lidt ned.

                  ​​​​På banen var der positive takter fra Jebali ligesom Jeppe var solid som altid (forsvaret stod generelt godt fraset 0-1 scoringen som aldrig må ske). Resten lidt på det jævne. Jeg er dog stadig begejstret for Opondo, han lykkedes ikke med alt og træffer også dårlige beslutninger, men i en kamp hvor midtbanen virkelig har det svært, forsøger han trods alt med sin utrættelige energi - dejligt for ham med en kasse!

                  Jeg synes lidt at der manglede en plan B igår, men det bliver naturligvis også lidt besværligt med to tvungne udskiftninger så tidligt. Alligevel en kamp der var på vippen hvor OB sagtens kunne have fået point, men AGF har stolpe ind for tiden, mens det lidt mere er stolpe ud for os. Godt der snart er kamp igen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Flot kulisse igår, ingen sponsorlogo på halstørklæderne og god stemning på lægterne var positivt. Sangen til Oliver og bøvede tilråb som ved modstanderens målspark trækker lidt ned.

                    ​​​​På banen var der positive takter fra Jebali ligesom Jeppe var solid som altid (forsvaret stod generelt godt fraset 0-1 scoringen som aldrig må ske). Resten lidt på det jævne. Jeg er dog stadig begejstret for Opondo, han lykkedes ikke med alt og træffer også dårlige beslutninger, men i en kamp hvor midtbanen virkelig har det svært, forsøger han trods alt med sin utrættelige energi - dejligt for ham med en kasse!

                    Jeg synes lidt at der manglede en plan B igår, men det bliver naturligvis også lidt besværligt med to tvungne udskiftninger så tidligt. Alligevel en kamp der var på vippen hvor OB sagtens kunne have fået point, men AGF har stolpe ind for tiden, mens det lidt mere er stolpe ud for os. Godt der snart er kamp igen.
                    Jeg er fuldstændig enig .. Jebali var kampens oplevelse i går, og Opondo er energisk trods det han mærkede noget god fysik i går.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Tæt kamp, synes vi generelt har manglet lige den allersidste gnist (måske lige undtaget et par kampe). Dog er niveauet okay, vi falder ikke fra hinanden "Troels Bech style".

                      JM har givet mig mit OB tilbage, det var væk i en 7-8 år, nu spiller vi med en god kombi af energi, fight og teknik. Så bliver det lige noget snert med top 6 i år, men hellere være her og kunne drømme lidt, fremfor at spekulere voldsomt over der rent faktisk er 3 nedrykkere i år.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Med til den fortælling høre vel også at de udskiftninger der blev foretaget var "tvungne" med de skader der kom i kampens løb, og en "færdig" Jebali efter 75 min.
                        Uanset hvem vi satte ind i går i stedet for Kløve . ville det ikke trække ned . Han skulle være flået ud senest i pausen

                        Vi så jo samme billede i Hobro og hjemme mod Sønderjyske. Og vel egentlig også i Esbjerg og Randers kampene selvom vi vinder dem.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Uanset hvem vi satte ind i går i stedet for Kløve . ville det ikke trække ned . Han skulle være flået ud senest i pausen

                          Vi så jo samme billede i Hobro og hjemme mod Sønderjyske. Og vel egentlig også i Esbjerg og Randers kampene selvom vi vinder dem.
                          Fik Kløve ikke en mere "back-agtig" position fra 2. halvlegs start, da han udgik blev der vel sadlet om til 4-4-2

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Fik Kløve ikke en mere "back-agtig" position fra 2. halvlegs start, da han udgik blev der vel sadlet om til 4-4-2
                            Jo det tror jeg, hvilket vist er forsøgt før uden succes , så det var en ret “modig” beslutning taget i betragtning hvor elendig han var i første halvleg.
                            Var JBL skadet eller hvad var grunden til at han blev udskiftet?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Jo det tror jeg, hvilket vist er forsøgt før uden succes , så det var en ret “modig” beslutning taget i betragtning hvor elendig han var i første halvleg.
                              Var JBL skadet eller hvad var grunden til at han blev udskiftet?
                              Lignede det ikke små forstrækninger til Barret og Jebali og noget knæ/lår skade til Kløve?

                              Comment

                              Working...
                              X