Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Oliver Christensen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

Syntes du er lige grov nok ved den stemning der bliver skabt. Syntes ikke den har været så meget bedre da de uofficielle var der. Vi skal vel tilbage til sølvdagen for at finde så mange der synger med. Der er et stort potentiale, som med den rette styring kan blive godt. Helt enig i at de uofficielle skal styre, da de er meget mere kreative, vedholdende og energiske, men det er vigtigt at få gjort det på en god måde, så de 4-500 der eks. i fredags skabte fin stemning kan blive en del af det. Syntes det ville være synd, hvis det ender med to grupperinger, eller at dem er synger nu, bare bakker helt ud.
    Enig. Der må kunne arbejdes sammem om at få en god stemning.

Håber ikke de uofficielle kommer med deres syng eller skrid attitude i troen om at truende adfærd får folk til at bidrage.
    Og jeg håber de stribede rækker hånden frem og byder de uofficielle velkommen tilbage og ikke bare rykker skræmt over til siden.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg

Selvfølgelig skal de overtage styringen, så vi kan få det visuelle og det vokale udtryk op på et anstændigt, ikke pinligt niveau igen, men selvfølgelig med samarbejde, krav og forventninger til De stribede. Nu har i jo vist at i trods alt godt kan synge og bidrage når det gælder. Jeg er løsgænger, og har ikke noget med de uofficielle at gøre, men har trods alt øjne og øre, ligesom resten af tribunen, så det ligger selvfølgelig klart at de overtager igen. Sympatisere klart mest med deres måde at gå til fodbold på.
    Syntes du er lige grov nok ved den stemning der bliver skabt. Syntes ikke den har været så meget bedre da de uofficielle var der. Vi skal vel tilbage til sølvdagen for at finde så mange der synger med. Der er et stort potentiale, som med den rette styring kan blive godt. Helt enig i at de uofficielle skal styre, da de er meget mere kreative, vedholdende og energiske, men det er vigtigt at få gjort det på en god måde, så de 4-500 der eks. i fredags skabte fin stemning kan blive en del af det. Syntes det ville være synd, hvis det ender med to grupperinger, eller at dem er synger nu, bare bakker helt ud.

Leave a comment:

• Brix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Skal det forstås derhen at der allerede bages op til at når de uofficielle kommer så skal de nok overtage styringen og så kan de stribede bare pisse af?
    Selvfølgelig skal de overtage styringen, så vi kan få det visuelle og det vokale udtryk op på et anstændigt, ikke pinligt niveau igen, men selvfølgelig med samarbejde, krav og forventninger til De stribede. Nu har i jo vist at i trods alt godt kan synge og bidrage når det gælder. Jeg er løsgænger, og har ikke noget med de uofficielle at gøre, men har trods alt øjne og øre, ligesom resten af tribunen, så det ligger selvfølgelig klart at de overtager igen. Sympatisere klart mest med deres måde at gå til fodbold på.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af No_13 Se indlæg
    Det er også skidt at alle sorte elle mørke spillere skal have Jamaica sangen. Hvor er kreativiteten?
    Åh gud, skal der ikke mere til at "forarge" dig?

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Skal det forstås derhen at der allerede bages op til at når de uofficielle kommer så skal de nok overtage styringen og så kan de stribede bare pisse af?
    Ja så må man da håbe der ikke bliver som før hvor de stribede så står og ser fodbold og ikke synger med.

Men utroligt de unge gutter der står og synger den Olli sang. Og det der åååh svin luder din mor er en amd efter modstanderens målmand ikke kan se hvor pinligt det er

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt

Leave a comment:

• Fyrtårnet
    replied
    Jeg legede lidt med denne (men det kræver at man kender denne):
    Her der kommer NAVN
    Det’ ham vi kalder tyren
    Men når han smider bukserne
    Så kalder vi ham myren.
    Sjå lå lå lå lå lå lå lå hey

Forslaget:
    Her der har vi Oli
    Det er ham vi kalder grippen
    Han er fra Kerteminde
    Vores helt egen yndling
    Sjå lå lå lå lå lå lå lå hey
    Forfra

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
    Så er Jesper Hansen jo i mål med projekt Transformer-OB-til-Horsens.

Leave a comment:

• Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Mel: Så længe jeg lever, John Mogensen.

Så længe vi lever
    Så længe vores hjerter slår
    Så længe vil vi elske Høgh’en
    Men Igen har vi endeligt en
    Olli C du går på trædesten
    I retning mod legendens vej
    Slet ikke dårligt, Søren - faktisk forfærdelig god, da alle kender melodien, og teksten giver mening og kan indgyde OC selvtillid etc.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er sikkert et fesent bud, men bare for at starte diskussionen, så vil jeg da godt komme med et bud på en sang

mel: så længe jeg lever, John Mogensen.

Så længe vi lever
    Satme iorden musik smag smag smag der SU1978 Syntes det lyder godt

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Det er sikkert et fesent bud, men bare for at starte diskussionen, så vil jeg da godt komme med et bud på en sang

mel: så længe jeg lever, John Mogensen.

Så længe vi lever

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lige et spørgsmål. Hvornår kommer i tilbage? Dato tak. Kender nogen der ikke kommer på stadion pga de pinlige tilråb. Han vil simpelthen ikke have sine små piger med derud.
    Jeg glæder mig også til at de uofficielle kommer tilbage, men det sagt erindre jeg masser af primitive og upassende tilråb fra tiden med de uoficielle. Så hvis din bekendte ikke vil udsætte sine små piger for sådanne tilråb (hvilket jeg godt kan forstå) tænker jeg heller ikke at han skal tage dem med på RMN når de uofficielle er tilbage.

Leave a comment:

• Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lige et spørgsmål. Hvornår kommer i tilbage? Dato tak. Kender nogen der ikke kommer på stadion pga de pinlige tilråb. Han vil simpelthen ikke have sine små piger med derud.
    I løbet af de første måneder af næste sæson. Konkret dato kommer tættere på. Jeg håber da din bekendte vender retur på sigt.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tænkte mest at han gerne vil love at holde "clean sheet", ang sangen tror jeg han vil svare diplomatisk at det må fans selv finde ud af .. det genere ikke ham, tænker jeg.
    Ja, han vil helt sikker ikke kritisere fansene og holde sig langt væk fra at give "order"
    eller "instruktion".
    Men et interview af Obstruktion hvir man taler om temaet og Olli giver udtryk for at en ny sang kunne være en fin overraskelse for ham....
    Synes OBstruktion gør de bedste interviewer om OB og har en rigtig god måde at føre de især i hensigt af kritiske temaer som er ikke så let at tale om.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

Jeg synes problemet i disse sponsortifoer ligger i, at klubben er ved at decideret overtage hele dette område. Stemningspuljen er ikke længere midler til fanaktiviteter, men derimod en pulje OB kan anvende til faninitiativer på deres (eller partneres) vegne.

Magter ikke at kommentere på sangene. Det er ikke en gang det værd. Når vi kommer retur gør vi vores for at få de kreative sange og melodier tilbage på tribunen.

Leave a comment:

Working...
X